KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

440896796_847077840782736_6036840182338190150_n.jpg


The C-390 Millennium of the Brazilian Air Force (FAB) recently participated in the Storm Flag Operational Exercise, in Louisiana, United States.
 
Üzbegisztán C-390 Millennium repülőgép vásárlása iránt érdeklődik

Május 5-én a brazil média arról számolt be, hogy a brazil kormány (április 25-én) jóváhagyta az Embraer kérését a C-390 Millennium közepes szállító repülőgépek Üzbegisztánnak történő eladásához szükséges hitelgaranciák elkészítésére.


Amint azt a helyi újságírók által nyilvánosságra hozott dokumentáció is jelzi, két, logisztikai és képzési csomaggal ellátott repülőgépről van szó.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani
Az Exportfinanszírozási és Garancia Bizottság – Cofig 2024. 04. 25-én tartott 192. rendes ülésén jóváhagyta az Exportgarancia Alap keretein belül az Exporthitel-biztosító általi fedezet iránti kérelmet az Embraer repülőgépek exportműveleteire . az Egyesült Államok és Üzbegisztán számára.

Az MDIC által kezelt eszköz, az SCE használata magasabb szintű biztonságot garantál a brazil exportőrök számára, munkahelyeket, jövedelmet teremt, és serkenti hazánk technológiai fejlődését.
 
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
 
  • Tetszik
Reactions: efott1974 and Loken
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
Peldaul Kozep-Europa kellos kozepen... ;)
 
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
 
Olyan helyen ahol furcsa nyelven beszélnek az emberek, piros-fehér- zöld sávos a zászlójuk vizszintesen, a Himnusz úgy kezdődik, hogy "...Isten áld meg..."? Erre gondolsz? :rolleyes: :) :cool:
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
 
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondolt :)
Amúgy nekünk erre tényleg semmi esélyünk nincsen, hogy itt legyen. Inkább Portugália lesz a befútó.
 
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondolt :)
Amúgy nekünk erre tényleg semmi esélyünk nincsen, hogy itt legyen. Inkább Portugália lesz a befútó.
A RM nemet ceg, ma mar komoly magyarorszagi erdekeltsegekkel. Portugalia baromira nem a nemet ill kozep-europai regioban van, hanem Nyugat-Europa ill. Del-Europa legaljan es legnyugatibb vegen, a svedek meg a legtetejen, szoval azok szerintem nagyon nincsenek helyzetben ehhez. A hollandok eszveszejto draga hely, nemcsak a munkaero de terulet sincs, csak eszement arakon. A csehek nem vettek semmit.
Perpillanat a legoptimalisabb hely az bezony Magyarorszagon lenne, ahol ingyen is megkapnanak valami regi repteret, ami melle fel lehet huzni a kikepzokozpontot. Az Embraer anno azt is alairta, hogy kulon fejleszto- vagy akarmilyen irodat nyit Magyarorszagon.
Persze azt is tudjuk, hogy a politika minden logikat kepes ignoralni, szoval majd kiderul. :)
 
  • Tetszik
Reactions: efott1974
1 brazil és 1 portugál gépet szerlenek most össze
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and SilvioD
Hollandia Ausztriával együtt összesen kilenc új katonai szállító repülőgépet vásárol az Embraertől, a C-390-et. A védelemi minisztérium már tervezte a négy elavult C-130 Hercules repülőgép lecserélését. Bécs nemrég csatlakozott a projekthez. Az összefogásnak köszönhetően az új repülők kicsit később érkeznek. Most azonban az Embraer alacsonyabb áron szállíthat – írja Christophe van der Maat leköszönő védelmi államtitkár a parlamentnek írt levelében.
Van der Maat szerint a projekt költségei 1,7 milliárd eurót tesznek ki.