militaeraktuell.at
Peldaul Kozep-Europa kellos kozepen...Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
Media Center - Embraer
Embraer's Media Center: News, insights, and press releases on commercial aviation, defense & security, executive jets, and more. Filter by category and date.embraer.com

Olyan helyen ahol furcsa nyelven beszélnek az emberek, piros-fehér- zöld sávos a zászlójuk vizszintesen, a Himnusz úgy kezdődik, hogy "...Isten áld meg..."? Erre gondolsz?Peldaul Kozep-Europa kellos kozepen...![]()

Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
Media Center - Embraer
Embraer's Media Center: News, insights, and press releases on commercial aviation, defense & security, executive jets, and more. Filter by category and date.embraer.com

Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.Olyan helyen ahol furcsa nyelven beszélnek az emberek, piros-fehér- zöld sávos a zászlójuk vizszintesen, a Himnusz úgy kezdődik, hogy "...Isten áld meg..."? Erre gondolsz?![]()
![]()
![]()
Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondoltMagyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
A RM nemet ceg, ma mar komoly magyarorszagi erdekeltsegekkel. Portugalia baromira nem a nemet ill kozep-europai regioban van, hanem Nyugat-Europa ill. Del-Europa legaljan es legnyugatibb vegen, a svedek meg a legtetejen, szoval azok szerintem nagyon nincsenek helyzetben ehhez. A hollandok eszveszejto draga hely, nemcsak a munkaero de terulet sincs, csak eszement arakon. A csehek nem vettek semmit.Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondolt
Amúgy nekünk erre tényleg semmi esélyünk nincsen, hogy itt legyen. Inkább Portugália lesz a befútó.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..