KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 450
76 167
113
440896796_847077840782736_6036840182338190150_n.jpg


The C-390 Millennium of the Brazilian Air Force (FAB) recently participated in the Storm Flag Operational Exercise, in Louisiana, United States.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 370
93 149
113
Üzbegisztán C-390 Millennium repülőgép vásárlása iránt érdeklődik

Május 5-én a brazil média arról számolt be, hogy a brazil kormány (április 25-én) jóváhagyta az Embraer kérését a C-390 Millennium közepes szállító repülőgépek Üzbegisztánnak történő eladásához szükséges hitelgaranciák elkészítésére.


Amint azt a helyi újságírók által nyilvánosságra hozott dokumentáció is jelzi, két, logisztikai és képzési csomaggal ellátott repülőgépről van szó.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 904
29 944
113
Az Exportfinanszírozási és Garancia Bizottság – Cofig 2024. 04. 25-én tartott 192. rendes ülésén jóváhagyta az Exportgarancia Alap keretein belül az Exporthitel-biztosító általi fedezet iránti kérelmet az Embraer repülőgépek exportműveleteire . az Egyesült Államok és Üzbegisztán számára.

Az MDIC által kezelt eszköz, az SCE használata magasabb szintű biztonságot garantál a brazil exportőrök számára, munkahelyeket, jövedelmet teremt, és serkenti hazánk technológiai fejlődését.
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 904
29 944
113
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
 
  • Tetszik
Reactions: efott1974 and Loken

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
4 476
7 915
113
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
Peldaul Kozep-Europa kellos kozepen... ;)
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 370
93 149
113
Düsseldorf, 2024. június 6. – Az Embraer és a Rheinmetall megbeszéléseket folytat képzési hálózatának a C-390-re összpontosítva bővítéséről. A cél a növekvő számú C-390 európai ügyfél képzési igényeinek felmérése, és egy dedikált képzési központ kialakítása a régióban, amely támogatja a meglévő és leendő C-390 ügyfeleket.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 450
76 167
113
Olyan helyen ahol furcsa nyelven beszélnek az emberek, piros-fehér- zöld sávos a zászlójuk vizszintesen, a Himnusz úgy kezdődik, hogy "...Isten áld meg..."? Erre gondolsz? :rolleyes: :) :cool:
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
 

ZsoltHun

Well-Known Member
2018. október 26.
606
1 561
93
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondolt :)
Amúgy nekünk erre tényleg semmi esélyünk nincsen, hogy itt legyen. Inkább Portugália lesz a befútó.
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
4 476
7 915
113
Magyarország rendelte eddig legkevesebb gépet (2), nem lesz nekünk sok pilótánk ezért nem is rendeltünk hozzá még szimulátort sem, így nem tűnik logikusnak hogy épp nálunk legyen egy ilyen képzési központ. Európában eddig a portugálok rendelték a legtöbb gépet (5) és még FFMS szimulátort is vettek a gépek mellé. A holland (5 gép + FFMS szimulátor) és az osztrák (4) szerződés 2024 első negyedévében még nem volt aláírva. A cseh (2) és a svéd (kb. 5) rendelés lehet még valószínű, de annál valószínűleg hamarabb kellene elkezdeni a kiképzési központot üzemeltetni mint amire ők aláírják a szerződést, Valószínűbb hogy a portugáloknál és/vagy a hollandoknál lesznek ezek a központok, később esetleg kiegészülve a svédekkel. Nem valószínű, hogy ennél több képzési központra/kapacitásra lenne igény Európában erre a típusra. De ha lesz még nagyobb európai megrendelés, az úgy is fog kérni a gépek mellé FFMS és Loadmaster Training Station szimulátort is.
Én csak rákérdeztem, hogy @perceptron kolléga melyik Közép-Európa kellös közepén lévő országra gondolt :)
Amúgy nekünk erre tényleg semmi esélyünk nincsen, hogy itt legyen. Inkább Portugália lesz a befútó.
A RM nemet ceg, ma mar komoly magyarorszagi erdekeltsegekkel. Portugalia baromira nem a nemet ill kozep-europai regioban van, hanem Nyugat-Europa ill. Del-Europa legaljan es legnyugatibb vegen, a svedek meg a legtetejen, szoval azok szerintem nagyon nincsenek helyzetben ehhez. A hollandok eszveszejto draga hely, nemcsak a munkaero de terulet sincs, csak eszement arakon. A csehek nem vettek semmit.
Perpillanat a legoptimalisabb hely az bezony Magyarorszagon lenne, ahol ingyen is megkapnanak valami regi repteret, ami melle fel lehet huzni a kikepzokozpontot. Az Embraer anno azt is alairta, hogy kulon fejleszto- vagy akarmilyen irodat nyit Magyarorszagon.
Persze azt is tudjuk, hogy a politika minden logikat kepes ignoralni, szoval majd kiderul. :)
 
  • Tetszik
Reactions: efott1974

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 904
29 944
113
Hollandia Ausztriával együtt összesen kilenc új katonai szállító repülőgépet vásárol az Embraertől, a C-390-et. A védelemi minisztérium már tervezte a négy elavult C-130 Hercules repülőgép lecserélését. Bécs nemrég csatlakozott a projekthez. Az összefogásnak köszönhetően az új repülők kicsit később érkeznek. Most azonban az Embraer alacsonyabb áron szállíthat – írja Christophe van der Maat leköszönő védelmi államtitkár a parlamentnek írt levelében.
Van der Maat szerint a projekt költségei 1,7 milliárd eurót tesznek ki.

 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 450
76 167
113