ó, hát én ezért is eladnám bárkinek a testemType-E, az egyik legszebb sport kocsi abból a korból. Bár nekem személyszerint a nyitható tetejű jobban tetszik.![]()

ó, hát én ezért is eladnám bárkinek a testemType-E, az egyik legszebb sport kocsi abból a korból. Bár nekem személyszerint a nyitható tetejű jobban tetszik.![]()

És ezért?ó, hát én ezért is eladnám bárkinek a testem![]()
Nope.És ezért?![]()
Adom és emelekNope.
Ha már olasz, akkor vagy kerékpár vagy Alfa
8C 2300
![]()
Akkor kénytelen vagyok erre aAdom és emelek
![]()
1936 Jaguar SS100 2,5 liter

Akkor kénytelen vagyok erre a
Bugatti Royale Coupe Napoleon-t megidézni
![]()
![]()
ilyen enteriőrben kit érdekel, majd a chaffeur megoldjaÉrdekes lehet ezekkel belvárosban cirkálni és nézni balfelől egy kereszteződésben, hogy jön-e autó...

Sőt, lóf@aszt, maradjunk Britanniánál
![]()
Khmm Khmm...Akkor kénytelen vagyok erre a
Bugatti Royale Coupe Napoleon-t megidézni
![]()
![]()
Amíg még piros a RR-jel, addig jöhetKhmm Khmm...
![]()

Teljesen osztom a véleményedAmíg még piros a RR-jel, addig jöhet![]()

Teljesen osztom a véleményed
A mai angol kocsik... bleeee...![]()
Egy évfolyamtársam anno az egyetemen panaszkodott, hogy csípi a szemét a szmog. Kis faluból jött, de így se tudtam ezt az egészet elképzelni. London, és Moszkva után sem. Hogy aztán Pekingben megértsem.Én vagy húsz éve voltam Kínába két hetet és katasztrófális volt. A barátnőmnek rendszeresen vérzett az orra, én nekem csak a taknyom folyt. Azóta már sokat javult a helyzet elég volt csak szűrőket felrakni a szénerőművekre. Szerintem továbbra is az a fő szmog forrás és nem az autók. Bár nyilván a nagyforgalmú 30 sávos út mellett már az is tényező.
Nem rossz, de kellene egy gumiszőnyeg bele utasoldalra, mert gombászás után a sáros gumicsizmával beszállva összepiszkítanám azt a szép padlót, aztán úgy tűnt macerás a takarítása, nem jól hozzáférhető.Pupákoknak...meg pupakilláknak...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..