Ne nevetesd ki magadatt..... sajnos egy mozdonygyártás nem így megy.
Ahhoz több rétegű ipari háttér szükséges....
Még a polákok is a siemens nélkül semmire se mentek volna.
A skoda ami még fejlesztett az utóbbi 20 évben. A messzerekbe majdnem bele buktak ők is....
A kínaiak meg koppintással kezdték illetve előző generációs traxx...bombadier....siemens mozdonyokat gyártanak ők is (koppintásban) talán most érhettek fel hozzá hogy közvetve önálló fejlesztéseik legyenek mozdonygyártásban.
Hidd el nem olyan egyszerű korszerű, megbizható! igényeket kielégítő mozdonyokat gyártani.
Megtehetnénk, hogy egyszerűen elővesszük a Gigantok vagy a Szilik egykori terveit, és minimális korszerűsítéssel legyártjuk őket újra?
Fölösleges a 230km/h-s végsebesség, mert olyan itt 20-30 évig úgysem lesz.
de egyébként azthiszem, hogy az állomásokon olyan 80 lehet azt átmenő sebesség a felújított pályákon. Meg ezért szokták úgy tervezni az állomásokat, hogy a 2 peron között 3 vagy 4 vágány van attól függően, hogy mekkora a forgalom a két peronon nyilván csak azok a vonatok vannak ami meg is állnak az 1/2 középső vágányon pedig azok mennek amik nem fognak megállni és így gyakorlatilag 160/120-al végig tudnak menni az állomásokon.
