Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ez szuper jó, mivel az a kő nem alkalmas pályaépítésre! A 100A-t is megszórták azzal a retek kővel, majd egy hónap múlva hoztak rá megfelelő pályakövet! Eldugták a sz@rt!
Széttöredezik, szétmállik, elporlik az a retek kő, na de nem számít itt semmi!
Az üzlet a lényeg! A bevétel! Mondtam én hogy érteni kell a vasúthoz, nem feltölteni lótrágyával!


Mészkövet és dolomitot is használnak elvileg, sőt kohósalakot is. Legjobb a gránit vagy a bazalt persze nyilván. Bár az egyik hozzászóló szerint a salak a legjobb.

Egy idézet: "Az Egyesült Királyságban ez főként mészkő vagy gránit. A világ más részein azonban gyakran használnak bazaltot, dolomitot vagy kavicsot."

Szóval van forrás rá, hogy a mészkő, dolomit nem alkalmas ilyen célra?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Szóval van forrás rá, hogy a mészkő, dolomit nem alkalmas ilyen célra?
Nem!
A mészkő dolomit nem alkalmas pályába.... régen használták amikor a vulkáni közetek bányászata nem volt annyira gépesített illetve a kisebb teherbírású vidéki mellékvonalakba építették be költséghatékonyság címszóval.
Nagy teherbírású pályánál normális alapot kell csinálni nem jó van az úgy alapon meg.... amibe beletartozik a vízzáró réteg is.
160 km+++ sebbeségre kell tervezni magyarán a rezonációt is figyelembe kell venni! Különösen (több ezer tonnás) teher szerelvénynél! Nem tehetel minden szart az alapba mert akkor igen hamar 2-3 éven belül mennek ki a lassújelek.
Jelenleg a Budapest-Belgrád max 120 as pálya "lesz" így ebben a formában.... 200-ról indult tegyük hozzá (személy).... A teher meg 120 ról (140) indult....
Lehet találgatni hogy min meg hol sproroltak jó magyar szókás szerint.
Őszíntén egy normális műszaki ellenőrzésen szerintem úgy bukna meg hogy abban köszönet lenne.
 
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...oras-keseseket-halmoztak-fel-a-vonatok-710207
"A dél-balatoni vonalon jelentősen megnőtt az eljutási idő, míg Fonyód és Balatonfenyves között egy ideig nem közlekedtek a vonatok. Balatonfenyves és Fonyód között pótlóbuszok vitték az utasokat - közölte a Mávinform a vasúttársaság honlapján hétfő este."
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mészkövet és dolomitot is használnak elvileg, sőt kohósalakot is.
Nem kell ide forrás, elmagyarázom én neked hogy miért nem jók!
Hol élünk, egy nagy pusztaságba, ahol ha esik az eső akkor sár lesz! S attól függően hogy mennyi eső esik a sár mélysége az úr!

- Na tehát ha ebbe a latyakba mészkövet vagy egyéb sz@rt öntögetsz, mállik széjjel mivel a kövek szélei le vannak kerekedve nem kapaszkodnak egymásba! Mivel ezek a kövek könnyen törnek, így a szélei, sarkai is letöredezik nem tudnak egymásba kapaszkodni! Önts ki egy-két veder sódert, majd lépj rá, megfogod látni hogy megy szét! Ha ugyanezt gránit zúzalékkal teszed nem fog szétterülni! Meg fog tartani! Tehát, minél kerekebb a kavics annál jobban terül szét, mállik szét a pálya két-három éven belül! Mivel a pályán nagy terhek szállítására alkalmassá kellene tenni, ezért nem mindegy hogy mit használunk a pálya építésére!
- A pálya rezonancia tűrőképesnek is kel hogy legyen, mivel minden kátyúsodáson áthaladó kocsikerék rezonanciát fog rajta létrehozni az ütés hatására! Ami egy 60t-s harckocsi szállítása hatására nem kis ütés fog lenni! Ezáltal a törékeny kövek szépen elkezdnek tovább töredezni, majd por lesz belőlük! Amit megint ki kell majd szedni a kövek közül! (Igen van rá gép). Ám azokat hajtanám ki oda a kövekről a port törölgetni aki oda kiszórta a rossz minőségű követ! Mi lesz ezekből a porokból,-sár! Vízmegtartó sár!
- Na ezzel van tele a vonalaink, ezért megy ilyen lassan a vonat, ezért mennek tönkre a gépeink!
Mindennek van oka, s mindennek van feltétele a vasúton! A vasutat a tömeges nehéz áruk szállítására tervezték! Azaz 2000t-t egy szerelvénnyel el lehet szállítani, ez 30-40 vagyon s annak vagononként 4 kerékkel számolva 30x4=120, 40x4=160 ütést is leadhat egy szerelvény a pályára!
S egy vonalszakaszon mennyi vonat halad keresztül? Lehet számolgatni milyen erőviszonyokat kell elviselni egy pályaszakasznak! A sebesség pedig négyzetesen emeli ezt a hatást! Ugye?
- Szerinted, ezek után a salak mint pályaépítő anyag megfelelő lesz? Aki ezt írta a saját háza alapját készítse belőle, ezt üzenem neki! A kavics sem jó, mivel kerek a szélei!

- 160-as pálya, hát hogyne, álmában! :rolleyes: Mekkora erőket generálna ez a sebesség arra a pályára? Hogy a keréklaposodásról ne is beszéljek, s egyéb meghibásodásokról!
- Nézd meg a római utak még mindig állnak s lehet használni is őket! Miért? Azért mert van alapjuk s van oldal kitámasztójuk is! A mi útjainknak van? Mi van nekik, a lágy eső áztatta főd!!! Ez tartja útjaink oldalát s megy is széjjel, repedeznek meg! Ennyin múlik az útjaink jobb minősége s vasutunk hálózatának minősége!
- Jó az oda, szórd bele, költséghatékony, kell a lé a saját zsebre, mit foglalkozol vele, te fizeted, stb....! Ez a mentalitás ezt az eredményt vonja maga után! 2-3 év múlva majd beszélgethetünk róla megint! :(
 
Kispestiek/katasztrófavédelmisek/mentősök!
Tudja valaki milyen baleset történt tegnap 21 óra körül a kispesti piacnál?
Több ember meghalt, és nagyon véres helyszínt hagytak ott a mentésen dolgozók.
 
Szerintem meg kellett volna állni pl. a max. Euro4-nél.

Logikusan igen.

A jelenlegi asszisztens rendszerek nagy részét vagy kukázni kéne, vagy sürgősen olyan szintre fejleszteni, ami gyorsabban és intelligensebben felismeri az összetett szituációkat, mint egy f-1-es versenyző...

Az alap probléma, hogy az emberek egy jelentős része egyszerűen vagy rosszul vezet vagy egyáltalán nem tud.
Erre pedig az Eu szerint nem a tömegközlekedés vagy a taxi a megoldás (vagy menjen inkább gyalog XD) hanem az önvezető autó.
Ami e miatt rohadt drága, de legalább szarabbul vezet, mint bármelyik átlag sofőr.
A mostani vezetési segédleteket meg inkább hagyjuk... Nagyon sokba kerülő streszfaktorok semmi egyéb.
Rendkívüli módon zavar, hogy egy emberi képzetség beli problémára, műszaki automatizmussal válaszolunk.
Meg nem merjük kimondani, hogy a vezetés az nem alapjog. Ahogyan a nehézgépkezelés sem az.
E helyet álmegoldásokba menekülnek a döntéshozók, mert nincs bátorságuk megcselekedni amit meg kéne.
 

Mondjuk ezek a terelések engem is először megleptek. Ilyet még nem láttam, hogy a belső sávot átviszik a túloldalra, a külsőt pedig eggyel balra... sötétben nem volt egyértelmű időben, első alkalommal, ezért átrántottam az utolsó pillanatban a belsőbe és így mentem az elterelt belső sávban a túloldalon, utána néztem csak, hogy mi van, hogy a másik pályán is mennek.
A másik, ami vicces, hogy 60-as táblákkal rakták ki végig a terelt szakaszt, persze senki sem ment annyival. De ha trafiznak, szénné büntethetnek mindenkit.
 
Az alap probléma, hogy az emberek egy jelentős része egyszerűen vagy rosszul vezet vagy egyáltalán nem tud.
Erre pedig az Eu szerint nem a tömegközlekedés vagy a taxi a megoldás (vagy menjen inkább gyalog XD) hanem az önvezető autó.
Ami e miatt rohadt drága, de legalább szarabbul vezet, mint bármelyik átlag sofőr.
A mostani vezetési segédleteket meg inkább hagyjuk... Nagyon sokba kerülő streszfaktorok semmi egyéb.
Rendkívüli módon zavar, hogy egy emberi képzetség beli problémára, műszaki automatizmussal válaszolunk.
Meg nem merjük kimondani, hogy a vezetés az nem alapjog. Ahogyan a nehézgépkezelés sem az.
E helyet álmegoldásokba menekülnek a döntéshozók, mert nincs bátorságuk megcselekedni amit meg kéne.

Ugyan, nem alapjog, de pl. az USA-ban mindenki vezet, aki nem jogilag vak vagy ilyesmi. Mert önálló életvitel nem lehetséges autó nélkül. Na jó, kivéve New Yorkot és még egy-két nagyvárost.
 
A mostani vezetési segédleteket meg inkább hagyjuk... Nagyon sokba kerülő streszfaktorok semmi egyéb.
ha valakinek az úr íróasztalt ád, akkor annak rendelethozatali jogkört is ád
legalábbis olyan struktúrákban amelyekben a bürokrácia kontroll nélkül burjánzik nő és ellep mindent
húsz éve még viccnek gondoltuk az uborkagörbületszabályozást, ma meg itt van a flakonkupakrendelet
és ide tartozik pontosan ugyanide a vezetősegédfixáció
valakinek az úr brüsszelben íróasztalt adott, és neki bele kell pofáznia az életünkbe a flakonunkba az autónk műszereibe és az uborkánk görbületébe
csakis a mi érdekünkben, persze, csakis miértünk mennek be reggel a jó kis irodájukba és törik egész nap a fejüket mivel tudnák fellendíteni a napunkat még túlóráznak is
van ezzel sok baj, de a vezetéssegédelektromossággal az a fő baj hogy ha egyszer kötelező akkor azt az összes autógyár bele fogja tenni az autójába mert kötelező nekik, akkor meg mi a francnak fejlesszen rajtuk bárki is
egy piacgazdaságban a terméknek folyamatosan fejlődnie kell, mert a piac kikényszeríti, ha nem fejlődik a gyártó kiesik a piacról
a cocializmus politikai gazdaságtanát meg már kipróbáltuk, nem működött
a xarul működő vezetéssegítő xarok napjainkban is demonstrálják, miért is nem
ehh
 
Nem kell ide forrás, elmagyarázom én neked hogy miért nem jók!
Hol élünk, egy nagy pusztaságba, ahol ha esik az eső akkor sár lesz! S attól függően hogy mennyi eső esik a sár mélysége az úr!

- Na tehát ha ebbe a latyakba mészkövet vagy egyéb sz@rt öntögetsz, mállik széjjel mivel a kövek szélei le vannak kerekedve nem kapaszkodnak egymásba! Mivel ezek a kövek könnyen törnek, így a szélei, sarkai is letöredezik nem tudnak egymásba kapaszkodni! Önts ki egy-két veder sódert, majd lépj rá, megfogod látni hogy megy szét! Ha ugyanezt gránit zúzalékkal teszed nem fog szétterülni! Meg fog tartani! Tehát, minél kerekebb a kavics annál jobban terül szét, mállik szét a pálya két-három éven belül! Mivel a pályán nagy terhek szállítására alkalmassá kellene tenni, ezért nem mindegy hogy mit használunk a pálya építésére!
- A pálya rezonancia tűrőképesnek is kel hogy legyen, mivel minden kátyúsodáson áthaladó kocsikerék rezonanciát fog rajta létrehozni az ütés hatására! Ami egy 60t-s harckocsi szállítása hatására nem kis ütés fog lenni! Ezáltal a törékeny kövek szépen elkezdnek tovább töredezni, majd por lesz belőlük! Amit megint ki kell majd szedni a kövek közül! (Igen van rá gép). Ám azokat hajtanám ki oda a kövekről a port törölgetni aki oda kiszórta a rossz minőségű követ! Mi lesz ezekből a porokból,-sár! Vízmegtartó sár!
- Na ezzel van tele a vonalaink, ezért megy ilyen lassan a vonat, ezért mennek tönkre a gépeink!
Mindennek van oka, s mindennek van feltétele a vasúton! A vasutat a tömeges nehéz áruk szállítására tervezték! Azaz 2000t-t egy szerelvénnyel el lehet szállítani, ez 30-40 vagyon s annak vagononként 4 kerékkel számolva 30x4=120, 40x4=160 ütést is leadhat egy szerelvény a pályára!
S egy vonalszakaszon mennyi vonat halad keresztül? Lehet számolgatni milyen erőviszonyokat kell elviselni egy pályaszakasznak! A sebesség pedig négyzetesen emeli ezt a hatást! Ugye?
- Szerinted, ezek után a salak mint pályaépítő anyag megfelelő lesz? Aki ezt írta a saját háza alapját készítse belőle, ezt üzenem neki! A kavics sem jó, mivel kerek a szélei!

- 160-as pálya, hát hogyne, álmában! :rolleyes: Mekkora erőket generálna ez a sebesség arra a pályára? Hogy a keréklaposodásról ne is beszéljek, s egyéb meghibásodásokról!
- Nézd meg a római utak még mindig állnak s lehet használni is őket! Miért? Azért mert van alapjuk s van oldal kitámasztójuk is! A mi útjainknak van? Mi van nekik, a lágy eső áztatta főd!!! Ez tartja útjaink oldalát s megy is széjjel, repedeznek meg! Ennyin múlik az útjaink jobb minősége s vasutunk hálózatának minősége!
- Jó az oda, szórd bele, költséghatékony, kell a lé a saját zsebre, mit foglalkozol vele, te fizeted, stb....! Ez a mentalitás ezt az eredményt vonja maga után! 2-3 év múlva majd beszélgethetünk róla megint! :(

Mészkőből is van több fajta az elnevezés az amolyan gyűjtőnév szerintem.
Az tény, hogy a legkeményebb mészkő sem éri utol a gránitot, de nem tudom mit ír elő a szabvány a vasúti pályára.


pl a parasztházak kerítésoszlopaitól, amit bicskával kifaragsz, ha ráteszed a kezed már attól morzsolódik
oszl.png


a Tardosi vörösig ,amibe beletörik a bicskád, sokféle van.

b01-002.jpg


Ami nekem jobban hiányzik az a oktató jelegű műsorok, pl mint a Delta.
Régen lett volna egy tudományos híradó, ahol a kellemes hangú bácsi narrálta volna, hogy
A x labor kutatói teszteket hajtanak végre y helyen bányászott mészkő zúzalékkal, hogy megfelel-e a vasút által támasztott igényeknek ...
és akkor mutatták volna, hogy milyen a teszt környezet, milyen műterhelést alkalmaznak,
hogyan mérik a torzulást, rezonanciát,
majd valós körülmények között, az xy pályaszaka szakaszon próba jelleggel építtek volna teszt részt ahol 1 év után beszámoltak volna a biztató eredményekről.
Lehet, hogy most is van hasonló bevizsgálás, teszt, de az titokban marad a közemberek előtt.
Lehet, hogy a bevizsgált kő megfelelő csak a kivitelező rafizik kicsit, erre volnának a műszaki ellenőrök.
Ilyenkor kéne független szakértőnek is megnéznie, pl az adott iskola mérnöki kara venné a fáradságot és véleményezné a kivitelezést, vagy nem tudom, hogy lehetne az ilyen állami beruházásokat ellenőrizni.
 
Nem kell ide forrás, elmagyarázom én neked hogy miért nem jók!
Hol élünk, egy nagy pusztaságba, ahol ha esik az eső akkor sár lesz! S attól függően hogy mennyi eső esik a sár mélysége az úr!

- Na tehát ha ebbe a latyakba mészkövet vagy egyéb sz@rt öntögetsz, mállik széjjel mivel a kövek szélei le vannak kerekedve nem kapaszkodnak egymásba! Mivel ezek a kövek könnyen törnek, így a szélei, sarkai is letöredezik nem tudnak egymásba kapaszkodni! Önts ki egy-két veder sódert, majd lépj rá, megfogod látni hogy megy szét! Ha ugyanezt gránit zúzalékkal teszed nem fog szétterülni! Meg fog tartani! Tehát, minél kerekebb a kavics annál jobban terül szét, mállik szét a pálya két-három éven belül! Mivel a pályán nagy terhek szállítására alkalmassá kellene tenni, ezért nem mindegy hogy mit használunk a pálya építésére!
- A pálya rezonancia tűrőképesnek is kel hogy legyen, mivel minden kátyúsodáson áthaladó kocsikerék rezonanciát fog rajta létrehozni az ütés hatására! Ami egy 60t-s harckocsi szállítása hatására nem kis ütés fog lenni! Ezáltal a törékeny kövek szépen elkezdnek tovább töredezni, majd por lesz belőlük! Amit megint ki kell majd szedni a kövek közül! (Igen van rá gép). Ám azokat hajtanám ki oda a kövekről a port törölgetni aki oda kiszórta a rossz minőségű követ! Mi lesz ezekből a porokból,-sár! Vízmegtartó sár!
- Na ezzel van tele a vonalaink, ezért megy ilyen lassan a vonat, ezért mennek tönkre a gépeink!
Mindennek van oka, s mindennek van feltétele a vasúton! A vasutat a tömeges nehéz áruk szállítására tervezték! Azaz 2000t-t egy szerelvénnyel el lehet szállítani, ez 30-40 vagyon s annak vagononként 4 kerékkel számolva 30x4=120, 40x4=160 ütést is leadhat egy szerelvény a pályára!
S egy vonalszakaszon mennyi vonat halad keresztül? Lehet számolgatni milyen erőviszonyokat kell elviselni egy pályaszakasznak! A sebesség pedig négyzetesen emeli ezt a hatást! Ugye?
- Szerinted, ezek után a salak mint pályaépítő anyag megfelelő lesz? Aki ezt írta a saját háza alapját készítse belőle, ezt üzenem neki! A kavics sem jó, mivel kerek a szélei!

- 160-as pálya, hát hogyne, álmában! :rolleyes: Mekkora erőket generálna ez a sebesség arra a pályára? Hogy a keréklaposodásról ne is beszéljek, s egyéb meghibásodásokról!
- Nézd meg a római utak még mindig állnak s lehet használni is őket! Miért? Azért mert van alapjuk s van oldal kitámasztójuk is! A mi útjainknak van? Mi van nekik, a lágy eső áztatta főd!!! Ez tartja útjaink oldalát s megy is széjjel, repedeznek meg! Ennyin múlik az útjaink jobb minősége s vasutunk hálózatának minősége!
- Jó az oda, szórd bele, költséghatékony, kell a lé a saját zsebre, mit foglalkozol vele, te fizeted, stb....! Ez a mentalitás ezt az eredményt vonja maga után! 2-3 év múlva majd beszélgethetünk róla megint! :(
Én annó mikor a vasutas barátommal beszélgettem, nagyon meglepett, hogy mennyi mindenre kell odafigyelni.
Pedig érhető, csak éppen a laikus ember nem gondol bele, mert egyszerűnek tűnik, mint sokminden.

Ugye sokak gyermekkorában elterjedt játék volt, hogy pénzérmét tesznek a sínre. Hát ez a barátom mesélte, hogy mennyibe is fájhat 1 ilyen mutatvány, ami szintén meglepő.

Érdekelne szerintetek mit érdemel? Egyes viráglelkűbb barátaim szerint nem büntetni kellene, mert örülhet, hogy túlélte.
Vajon ilyen értelmi színvonalon lehetséges, hogy tanult az esetből?

Ezzel az a baj, hogy sokak fel sem fogják, hogy mekkora szerencséjük volt és mit okozhattak volna. (Hiszen nem csak ő sérülhet egy gázolásnál + az után a jövő késések, pszichés dolgok.. stb.). Az a baj, hogy ezekből sok az ejnye-bejnye, de itt legalább megindították az eljárást amiből nem is kell, hogy letöltendő legyen.. DE legalább érzékeli a dolog súlyát. Mert sajnos a közlekedési morál nagyon lent van.


Kispestiek/katasztrófavédelmisek/mentősök!
Tudja valaki milyen baleset történt tegnap 21 óra körül a kispesti piacnál?
Több ember meghalt, és nagyon véres helyszínt hagytak ott a mentésen dolgozók.
Áruljátok már el légyszi, hogy ezeket miért fontos, tudni, videózni, fotózni hogy utána lehessen róla pletykálkodni?
Soha sem értettem azokat az embereket akik még oda is jönnek nézelődni.. bennünk mindig az volt ha ilyen van, akkor segíteni megyünk oda. Amiről neked meg tudnod kell(het) arról úgyis beszámol a sajtó. Egyébként főleg a halálos balesetekről már nem lehet másnak beszámolni elsőkörben csak a BM szerveinek (hivatalosan).

Az a terelés is veszélyes ám.. sokkal normálisabban is meglehetett volna oldani. De igen, itt dolgoztak a kényelmi funkciók a sofőr nélkül, ráadásul az a szakasz baleseti gócpont.

ha valakinek az úr íróasztalt ád, akkor annak rendelethozatali jogkört is ád
legalábbis olyan struktúrákban amelyekben a bürokrácia kontroll nélkül burjánzik nő és ellep mindent
húsz éve még viccnek gondoltuk az uborkagörbületszabályozást, ma meg itt van a flakonkupakrendelet
Mondjuk a flanokos történetnek pont van értelme, még ha nem is észleled.

Mészkőből is van több fajta az elnevezés az amolyan gyűjtőnév szerintem.
Az tény, hogy a legkeményebb mészkő sem éri utol a gránitot, de nem tudom mit ír elő a szabvány a vasúti pályára.


pl a parasztházak kerítésoszlopaitól, amit bicskával kifaragsz, ha ráteszed a kezed már attól morzsolódik
oszl.png


a Tardosi vörösig ,amibe beletörik a bicskád, sokféle van.

b01-002.jpg


Ami nekem jobban hiányzik az a oktató jelegű műsorok, pl mint a Delta.
Régen lett volna egy tudományos híradó, ahol a kellemes hangú bácsi narrálta volna, hogy
A x labor kutatói teszteket hajtanak végre y helyen bányászott mészkő zúzalékkal, hogy megfelel-e a vasút által támasztott igényeknek ...
és akkor mutatták volna, hogy milyen a teszt környezet, milyen műterhelést alkalmaznak,
hogyan mérik a torzulást, rezonanciát,
majd valós körülmények között, az xy pályaszaka szakaszon próba jelleggel építtek volna teszt részt ahol 1 év után beszámoltak volna a biztató eredményekről.
Lehet, hogy most is van hasonló bevizsgálás, teszt, de az titokban marad a közemberek előtt.
Lehet, hogy a bevizsgált kő megfelelő csak a kivitelező rafizik kicsit, erre volnának a műszaki ellenőrök.
Ilyenkor kéne független szakértőnek is megnéznie, pl az adott iskola mérnöki kara venné a fáradságot és véleményezné a kivitelezést, vagy nem tudom, hogy lehetne az ilyen állami beruházásokat ellenőrizni.
Régen voltak ilyen dolgok. De már nem divat.. mert mi lenne ha az ember több dolgot látna, hogy mit és hogy csináltak meg úgy, hogy nem szakember.. gondold el az állami megrendeléseket. Ahol a vasúti megállókat is úgy sikerült megépíteni, hogy a fedett rész beázik (a lámpáknál is) és az aluljáróban pedig áll a víz..
Rosszul megépíteni nagyobb nyereséget okoz, jól már kevésbé... a javítás meg ráfizetős is lehet.

Kevesen kérik a javítást.. , mert sokan nem is kérhetik hiszen az a bizonyos köröknek lenne rossz aki nagy pénzeket nyúlt ebből.
 
Áruljátok már el légyszi, hogy ezeket miért fontos, tudni, videózni, fotózni hogy utána lehessen róla pletykálkodni?
Soha sem értettem azokat az embereket akik még oda is jönnek nézelődni.. bennünk mindig az volt ha ilyen van, akkor segíteni megyünk oda. Amiről neked meg tudnod kell(het) arról úgyis beszámol a sajtó. Egyébként főleg a halálos balesetekről már nem lehet másnak beszámolni elsőkörben csak a BM szerveinek (hivatalosan).
Nem kell fotózni, sőtt, kifejezetten kegyeletsértőnek találom, azért is keltette bennem rossz érzést, hogy szerencsétlenül jártak maradványait nem takarították fel, hagyva másokat abban taposni.

Azért érdekel, mert láttam ahogy az életükért küzdenek, és kb 100 méterre lakom onnan.
Viszont nem tudom mi történt.
 
Kispestiek/katasztrófavédelmisek/mentősök!
Tudja valaki milyen baleset történt tegnap 21 óra körül a kispesti piacnál?
Több ember meghalt, és nagyon véres helyszínt hagytak ott a mentésen dolgozók.
Nem kell fotózni, sőtt, kifejezetten kegyeletsértőnek találom, azért is keltette bennem rossz érzést, hogy szerencsétlenül jártak maradványait nem takarították fel, hagyva másokat abban taposni.

Azért érdekel, mert láttam ahogy az életükért küzdenek, és kb 100 méterre lakom onnan.
Viszont nem tudom mi történt.
Ezt egyszerűen nem hiszem el, hogy a mai világban egy ilyen baleset(?) történik, ráadásul a fővárosban és SEMMI hír róla sehol, még egy pesten hallottam fosbuk poszt se

@zsolti

@ZsoltHun

esetleg valami?
 
Ezt egyszerűen nem hiszem el, hogy a mai világban egy ilyen baleset(?) történik, ráadásul a fővárosban és SEMMI hír róla sehol, még egy pesten hallottam fosbuk poszt se

@zsolti

@ZsoltHun

esetleg valami?
Most hirtelen erről semmit nem tudok.

Általában van hírértéke, lehet most az árvíz elvitt minden médiafigyelmet.

Nem ez a norma, hogy így hagyják ott a helyszínt...