[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

 
Ez még ugyanazon hírhez tartozik ami pár hónapja keringett a neten, hogy a francia hadsereg nem tudna háború esetén kiállítani egy hadosztályt sem? Kíváncsi vagyok arra, hogy egy olyan hadsereg ami ilyen erőt sem képes megszervezni szükség esetén, és ha a költségvetését sem emelik drasztikusan, hogyan fogja ezt a "parancsot" kivitelezni és megvalósítani 3 év alatt? :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Meghalok a röhögéstől!!!!
angolhülyék...
 
Meghalok a röhögéstől!!!!
Én azt olvastam, pranksterek csinálták. Gondolom, valami reddit group.

Állítólagva miskolci villamosok is azért lettek zöld-fehérek, mert a fradi szurkolók így kedveskedtek a Diósgyörnek az online szavazáson.

Mondjuk a Megyeri is most Chuck Norris-híd lenne, ha annak idején tartják a szavukat.

(A csirkéket amúgy a birdflu miatt kell regelni.)
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...es-ezt-a-szelsojobboldalnak-koszonheti-715285
"Túlélte az első bizalmatlansági indítványt kedden Michel Barnier új francia miniszterelnök kormánya, annak ellenére, hogy nincs többsége a nemzetgyűlésben. A szavazást az ellenzéki baloldali Új Népfront nevű pártszövetség kezdeményezte, de nem támogatta a Marine Le Pen fémjelezte szintén ellenzéki Nemzeti Tömörülés."
 
Kínai autókat nem vámolni kéne, hanem kitiltani. Mondjuk hoznak egy olyan döntést, hogy minden olyan üzemben gyártott termék, ami nem felel meg az európai munkavédelmi, és környezetvédelmi szabályoknak, nem árulható az unió területén.
Rövid távon fájna, föleg a most síró mindent is kínában gyártató pénzembereknek. De egy 10 éves viszonylatban kína menne vissza a harmadik világ pöcegödrének a mélyére, ahol a valóságban lenne, mi meg előrelépnénk végre.
 
Kínai autókat nem vámolni kéne, hanem kitiltani. Mondjuk hoznak egy olyan döntést, hogy minden olyan üzemben gyártott termék, ami nem felel meg az európai munkavédelmi, és környezetvédelmi szabályoknak, nem árulható az unió területén.
Rövid távon fájna, föleg a most síró mindent is kínában gyártató pénzembereknek. De egy 10 éves viszonylatban kína menne vissza a harmadik világ pöcegödrének a mélyére, ahol a valóságban lenne, mi meg előrelépnénk végre.
Kína az első évben felvásárolná az ÖSSZES európai gyártóhelyet ... mi meg csak néznénk ki a fejünkből ...
10 év alatt európa megszünne létezni
 
Kínai autókat nem vámolni kéne, hanem kitiltani. Mondjuk hoznak egy olyan döntést, hogy minden olyan üzemben gyártott termék, ami nem felel meg az európai munkavédelmi, és környezetvédelmi szabályoknak, nem árulható az unió területén.
Rövid távon fájna, föleg a most síró mindent is kínában gyártató pénzembereknek. De egy 10 éves viszonylatban kína menne vissza a harmadik világ pöcegödrének a mélyére, ahol a valóságban lenne, mi meg előrelépnénk végre.
Ez az opció 30 ève volt valós. (Vagy 40)
Most már Kína megkerülhetetlen a globàlis ellàtàsi làncok minden szintjén.
 
Kína az első évben felvásárolná az ÖSSZES európai gyártóhelyet ... mi meg csak néznénk ki a fejünkből ...
10 év alatt európa megszünne létezni
Nem, ezt most csinálja. Vagyis igazából csődbe viszi, és aztán majd lök némi morzsát a gyarmati lakosságnak.
Kína egy hatalmas parazita, aki abból él, hogy nem dobjuk ki.
 
Kínai autókat nem vámolni kéne, hanem kitiltani. Mondjuk hoznak egy olyan döntést, hogy minden olyan üzemben gyártott termék, ami nem felel meg az európai munkavédelmi, és környezetvédelmi szabályoknak, nem árulható az unió területén.
Rövid távon fájna, föleg a most síró mindent is kínában gyártató pénzembereknek. De egy 10 éves viszonylatban kína menne vissza a harmadik világ pöcegödrének a mélyére, ahol a valóságban lenne, mi meg előrelépnénk végre.
"Rendben volt, hogy az Apple, a Motorola és a Nokia uralják a kínai mobiltelefon-piacot. Nem jelentettek biztonsági kockázatot De nem helyes, ha a Huawei mobiltelefonoknak esélyük van az Egyesült Államokban és Európában. Mert a Huawei természetesen nemzetbiztonsági kockázatot jelent "
"Rendben volt, amikor a német és amerikai autók, például a Volkswagen, a Buick, a BMW uralták a kínai piacot, de még az sem rendben van, hogy a kínai autómárkáknak, mint például a BYD és NIO esélyt adjunk, hogy versenyezzenek Európában és az Egyesült Államokban. "

Európa elaludt a kínaiak mellett,tessenek jobbat csinálni mint a kínaiak,és olcsóbban.Ja,hogy az nem megy akkor
Európa így járt.