. . . . Blaty . . . .
Gyerekkoromban volt egy ilyen dobozos 452-es fateromnak. Évszámot ne kérdezzetek fogalmam sincs, 198X-ben esett olyan mennyiségű hó, hogy megállt a lakótelepen az élet. Emberek tologatták, ásták egymás autóit. Öreg beröffentette a dobozost, gond nélkül legázolta a havat mindenfele meg a parkolóból kifele vezető úton is és ezután tudtak a Zsigulik, Daciák, Trabik elindulni a telepiekkel. Aztán pár nap múlva megint leszakadt az ég, az emberek már nem álltak neki tréningezni, de a szomszéd becsöngetett, hogy fater megy-e melóba, mert rá várnak lent…Csak, hogy kontextusba kerüljön, a fentebb említett jármű az UAZ-452-es modellfrissítése.
1960-as évek óta velünk van. Néha kicsit ráncba szedik azt ennyi.
A másik fele meg a dolognak, hogy ez egy (rubelből átváltva) 5.7 millió forintos terepjáró kisbusz.
Róla beszélünk:

Ez mindig ilyen volt. Ha szépet akar, vegyen VW T-X-et 70000 euróèrt. Az kb 27 mio huf.. . . . Blaty . . . .
Gyerekkoromban volt egy ilyen dobozos 452-es fateromnak. Évszámot ne kérdezzetek

Kicsit irigy vagyok. Mindig tervezem, hogy na majd jövőre egy 452-vel zötykölődnék kicsit valami erdészeti úton, de valahogy mindig elmarad.Én pont egy hete vezettem ilyet.![]()

Én sorkatonaként vezettem a ponyvást 1989-ben Nagykanizsán, a Buhankát meg 1990-ben Budapesten az Irinyi laktanyában. Imádtam őket!Én pont egy hete vezettem ilyet.![]()
Na, fejlődött a gyártási minőség, pár éve egyik videón még a hegesztőpálca is ott maradt a hegesztés mellett. . . . Blaty . . . .

Bár nem Buhanka, de az első autó, amit vezettem (egy T-55 és egy PSZH után) az egy 469-es UAZ volt, amit én hülye egy katonai G-Wagen helyett választottam (akkor sem voltam normális)Én pont egy hete vezettem ilyet.![]()

z egy 469-es UAZ volt, amit én hülye egy katonai G-Wagen helyett választottam (akkor sem voltam normális)

Jaaah, lovaskocsihoz meg még inkább…Mert tudtad, hogy a G Wagent bárki tudja vezetni, az UAZ-hoz meg ember kell![]()

Jaaah, lovaskocsihoz meg még inkább…![]()

Kell!...Csak, hogy kontextusba kerüljön, a fentebb említett jármű az UAZ-452-es modellfrissítése.
1960-as évek óta velünk van. Néha kicsit ráncba szedik azt ennyi.
A másik fele meg a dolognak, hogy ez egy (rubelből átváltva) 5.7 millió forintos terepjáró kisbusz.
Róla beszélünk:
Magyar mozdonyok vontatják majd a magyar vagonokat
"Magyar vagonhoz magyar mozdonyt!"Magyar mozdonyok vontatják majd a magyar vagonokat

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..