Igazad van, de gondolom, te se a "klasszikus 80-as/90-es évek" ruháját viseled.![]()
Rosszul gondolod, alapvetően az ezredforduló stílusának megfelelően öltözködök amennyire lehetséges.
Igazad van, de gondolom, te se a "klasszikus 80-as/90-es évek" ruháját viseled.![]()
100 milliárdért egy 16.5 km elkerülő szakasz? Elmennek a picsába
![]()
Megszületett a döntés: hatsávosra bővítik az egyik legfontosabb magyar autópályát – nem akárki jelentette be - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
A MÁV Zrt. vezérigazgatója a videóban azt mondta, hogyannak a mintegy 100 vasúti szerelvénynek a felújítása, amelyeket alkatrészhiány miatt eddig nem lehetett korszerűsíteni.
Ezeknek körülbelül a fele korszerű, első- és másodosztályú intercity-kocsi. A felújítandó járművek a tervek szerint a következő nyáron már forgalomba is állhatnak.
Ez annak az eredménye, hogy Lázár engedélye nélkül egy hamburger húspogácsát se szerezhet be magának a MÁV csoport... Nem vicc sajnos...![]()
Megtalálta a hiányzó alkatrészeket a vasúti kocsikhoz a MÁV
Csaknem 100 vasúti kocsi felújítása kezdődött el, amelyek eddig alkatrészhiány miatt álltak.infostart.hu
Inkább nem mondok semmit
A bérek is kb. a harmada mondjuk.A MÁV dolgozók hatékonyság a civil (nyugati) versenypiaci átlaghoz képest jó ha 30% - lehet. Szóval nincs emberhiány, egyszerűen nem hatékony sem a rendszer, sem a dolgozók hozzáállása. Azt azért simán el tudom képzelni, hogy a Honvédségnélgnél hatékonyabb a dolog, azt nem ismerem. De amit láttam eddig a MAV-nál, és láttam a civil versenypiacon, esetleg külföldön, az ezt mutatja. Az okokról könyvet lehetne írni.

Ezt hogy számoltad ki? Amúgy ha ide tudnád tenni a nyugati, versenypiaci pályamunkások bérét akkor láthatnád, hogy a 30 százalék nem is olyan rossz eredmény! A MÁV legnagyobb problémája a vízfejjel van és a szaktudás nélküli utánpótlás is rengeteg kárt tud okozni! A pályafenntartás teljesen el van lehetetlenítve, sajnos ma már a szar is elfogyott a "várépítéshez"!!A MÁV dolgozók hatékonyság a civil (nyugati) versenypiaci átlaghoz képest jó ha 30% - lehet. Szóval nincs emberhiány, egyszerűen nem hatékony sem a rendszer, sem a dolgozók hozzáállása. Azt azért simán el tudom képzelni, hogy a Honvédségnélgnél hatékonyabb a dolog, azt nem ismerem. De amit láttam eddig a MAV-nál, és láttam a civil versenypiacon, esetleg külföldön, az ezt mutatja. Az okokról könyvet lehetne írni.
Bocsánat, a Mustang-e még előtte végzett.A Honda Prologue Q3 során a Tesla Y és 3 kívül MINDEN MÁS TÍPUST lelépett az EV eladásokban 12-13 ezer példánnyal Amerikában.Tudom, a Honda egy vallási szekta, de akkor is...
épül is hozzá nálatok az új gyárunk. Aminek az a vicces része, hogy elvben az SDIHU az anyagyára, és nem koresz. Egyedülálló módon a Samsung családbanA Honda Prologue Q3 során a Tesla Y és 3 kívül MINDEN MÁS TÍPUST lelépett az EV eladásokban 12-13 ezer példánnyal Amerikában.Tudom, a Honda egy vallási szekta, de akkor is...

He'?az akkugyártó projektnek meg meszeltek.

Az elektromos autók hanyatlásának tudják be sokan, hogy egyes járműipari hangok szerint inkább a hibrid megoldásoké a jövő, nem a tisztán elektromos üzeműeké.He'?
Global EV sales már most 11 millió (!) autó fölé ment 2024 jan-szep között. Év végéig Amerika 2 millió felett fog eladni, Európa 3.5 millió körül, míg Kína 10 (!) milliót; a világ maradékanak másfél milliojaval csak idén 17 millió (!) elektromos autót vásárolnak a világon.
Néz dmár, meg, hogy Kínának és az USA-nak milyen akkugyártó kapacitásai vannak.He'?
Global EV sales már most 11 millió (!) autó fölé ment 2024 jan-szep között. Év végéig Amerika 2 millió felett fog eladni, Európa 3.5 millió körül, míg Kína 10 (!) milliót; a világ maradékanak másfél milliojaval csak idén 17 millió (!) elektromos autót vásárolnak a világon.
Milyen?Néz dmár, meg, hogy Kínának és az USA-nak milyen akkugyártó kapacitásai vannak.
Persze. Még itt is jelenleg a visszatartó erő számomra — mondjuk Teslan kívül bárki más esetében — leginkább a töltők limitált száma, ami meg egyenes korreláció a hálózattal...Az elektromos autók hanyatlásának tudják be sokan, hogy egyes járműipari hangok szerint inkább a hibrid megoldásoké a jövő, nem a tisztán elektromos üzeműeké.
De ez is csak úgy igaz, mint bármelyik hosszabb távú jóslat. Egy hatékonyabb akkumulátor simán eltörölheti a belső égésű motorokat, vagy legalábbis jobban átbillentheti az arányokat a maga javára.
Az igazi probléma az erőművek kapacitása, egy tisztán elektromos mobilitást nem volna képes ellátni a jelenlegi hálózat.
Európában vag, 70%-al esett vissza az elektromos autók iránti kereslet.Milyen?
És európai gyártóknak?
Nincs még annyi töltő, mint amennyit a hálózat bírna, de nagyon gyorsan ki lehetne maximalizálni, ami meg sem közelítené egy csak elektromos eszközökön alapuló közlekedés szükségleteit.Persze. Még itt is jelenleg a visszatartó erő számomra — mondjuk Teslan kívül bárki más esetében — leginkább a töltők limitált száma, ami meg egyenes korreláció a hálózattal...
Ez megint valami zöldség a köbön, honnan szedes ezekrt? Most írtam neked a konkrét számokat, te is neganosodni kezdesz, és csak ismételgeted a hitbéli teziseidet, mindegy mi a valóság? Európai EV sales YOY vmi 10% feletti növekedés eddig (2024), 21% a hibrideknel, Q3 EV sales megint nőtt 5% (Q2 képest); az összes eladott autónak már 9-10% EV Európában.Európában vag, 70%-al esett vissza az elektromos autók iránti kereslet.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..