Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ha ilyen autókat lehetne kapni itthon is, szívesebben gondolkodnék új autó vételen, mint a mostani formatervekkel. Igaz "csak" body kit (bár annál talán valamivel több), de szerintem akkor is százszor jobban néz ki, mint a rovar képű RAV4.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

De van nekik Mazda MX-5 alapon corvette utánérzés is:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tegnap bemutatott új formatervük:
https://www.youtube.com/watch?v=D_H3vA4_8jo
 
Ha ilyen autókat lehetne kapni itthon is, szívesebben gondolkodnék új autó vételen, mint a mostani formatervekkel. Igaz "csak" body kit (bár annál talán valamivel több), de szerintem akkor is százszor jobban néz ki, mint a rovar képű RAV4.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

De van nekik Mazda MX-5 alapon corvette utánérzés is:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tegnap bemutatott új formatervük:
https://www.youtube.com/watch?v=D_H3vA4_8jo
Enélkül is elég veszélyesek a gyalogosokra a most trendy formatervek, de abban igazad van, hogy lehetne fokozni. Legalább megtanulná a sok puhatestű, hogy kik a az utak urai!
 
Nem érdekel a téma,de ugyan mitől lenne prémium az a pár német márka?
Attól, hogy a PR osztàly annak nevezi?
Semmivel nem növeli egy kocsi használati értékét a "prémium" (csak az árát meg súlyát...) és ugyanúgy műanyagból van egy Audi, Merci, bmw mint egy Toyota, Fiat, Renault, Dácia stb
100e euróért nem kunszt egy jó kocsit gyártani, 25e-ből igen.
Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb, azok valóban prémium márkák, mégsem nevezik magukat annak, mert nincs arra szükségük.
Hihetetlenül bosszant a marketing "prémium" fogás használata,mert hülyének nézik a népet,hogy túlárazott gépkocsikat tudjanak rájuk, sózni mintha többletértéket kapnának. Lásd törökök, volt jugók, keleteurópaiak... Szerencsére mintha ennek lassan vége kezdene lenni.
Meg tudnák venni egy audit, mercit, porschét, csak minek? Sebességkorlátozás, dugó van mindenütt, kivéve itt-ott a németeknél. Rettegni, hogy jaj megkarcolták a kocsit a parkolóban? Volt audim, volvóm mint szolgálatikocsi, azok is csak autók. Az volt bennük jó, hogy a cég fizette a horribilis szerviz és alkatrészköltségeket.

Szóval hagyni kellene a manipulativ "prémium" kifejezést, ha komolyan akarunk beszélni.Mindenki vegyen olyan kocsit, amit akar, de ne magyarázza be se magának, se másnak, hogy amit ő vesz, az "prémium".Mert csak egy tömegesen gyártott fogyasztási cikket vesz a sok közűl.
Szerintem. :)

Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb
Ezek már "kézműves" márkák, a mai PR és sales definíciók és trendek alapján...
 
  • Tetszik
Reactions: Filter
"Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini stb"
Akkor már inkább Aurus
aurus-komendant-1-1024x614.jpg
 
hanyatló Britannia, vasúti lounge
Jaj ott ülésre meg várakozásra használják a várótermeket! :rolleyes:

Más: Nem fogynak az elektromos autók, 4000 európai dolgozóját rúgja ki a Ford
S a többiek sem kímélik dolgozóikat!
Az elmúlt időszakban más autógyártók is bejelentettek hasonló lépéseket: a General Motors 1000, a Nissan 9000 munkahelyet szüntet meg Európában. A Volkswagen a brüsszeli gyárát zárja be, németországi telephelyein pedig csökkentik a dolgozók fizetését!
 
Jaj ott ülésre meg várakozásra használják a várótermeket! :rolleyes:

Más: Nem fogynak az elektromos autók, 4000 európai dolgozóját rúgja ki a Ford
S a többiek sem kímélik dolgozóikat!
Az elmúlt időszakban más autógyártók is bejelentettek hasonló lépéseket: a General Motors 1000, a Nissan 9000 munkahelyet szüntet meg Európában. A Volkswagen a brüsszeli gyárát zárja be, németországi telephelyein pedig csökkentik a dolgozók fizetését!
Az EVk fogynak, csak nem az oveik. A nemetek meg kulon sztori.
 
egy Kings Cross-Edinburgh LNER 1st class: 47000ft
Cserében teljesen luxi, kulturált környezet, ingyen kaja, pia, lounge használat
Kérdés mennyien veszik igénybe?

Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
 
Kérdés mennyien veszik igénybe?
Gondolom épp elegen, hogy megérje fenntartani
Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
Talán ki kellett volna próbálni már rég a vasutak privatizációját (persze nem a magyaros módon...)
 
Kérdés mennyien veszik igénybe?

Régen nálunk is volt resti! Vasúti étterem - Nem kocsma! - Igen kulturált helyek voltak ahol lehetett étkezni, várakozni a további utazásra! Ám ahogyan fogyott az utazók pénze, (munkahely stb..) úgy kopott a színvonal s az utasok használata! Így végül kocsmák, majd lepukkant kocsmák, s végül bezárt helyiségek lettek. Sajnos! Ez majdnem olyan mint a vasút helyzete!
De a közlekedés sem igényli, már nem várnak tömegek hosszú órákat egy csatlakozásra, mint régen. Ott kell ilyen szolgáltatás, ahol hosszabb időt kell eltölteni. És a vasúti közlekedés se a tehetősebb emberek tömegközlekedése és mint mindenben a magyar piac árérzékeny.

(Biztos azért van Angliában ilyen, mert rossz a vasúti közlekedés és sokat kell várni. :P [irónia])
 
De a közlekedés sem igényli, már nem várnak tömegek hosszú órákat egy csatlakozásra, mint régen. Ott kell ilyen szolgáltatás, ahol hosszabb időt kell eltölteni. És a vasúti közlekedés se a tehetősebb emberek tömegközlekedése és mint mindenben a magyar piac árérzékeny.

(Biztos azért van Angliában ilyen, mert rossz a vasúti közlekedés és sokat kell várni. :p [irónia])
Én speciel szeretek vonatozni, már az utazás miatt is. A hangulathoz meg hozzá tartozik indulás előtt, átszálláskor
beülni a 'restibe'
 
Én speciel szeretek vonatozni, már az utazás miatt is. A hangulathoz meg hozzá tartozik indulás előtt, átszálláskor
beülni a 'restibe'
Eleget vonatoztam már és eleget vártam már -igaz, töbnyire peronon, meg fűtetlen várótermekben. Meghagyom eme örömöket másnak. De valóban van/volt egy hangulata annak is. Meg jókat lehetett idegenekkel beszélgetni -igaz, akkor még nem voltak okos telefonok.