Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

roppant kis hangulatos mellékvonali állomás, a minden háta mögött (Skót Felföld északibb része)
Külön vonatmegállító apparattal (menetrend szerint nem áll meg).
GZRwdT3WsAA5N7G
GZRwdT4WsAAc4zf


GZS8QJeWoAELP3M
GZS8QJhWcAAV4uH
GZRwdT6XIAAeCAm
 
Nem is néztem, már megszűnt a pár éve “ideiglenesen” (lol) megduplázása a cégautó adónak?
 

Amúgy imádom, hogy mindenre az adóemelés a válaszuk...
Basszus, megszámolni sem tudom, hogy mennyi féle adót fizetek egy évben minden szarra.
Cserébe meg kapom a nagy semmit....

Gondoljatok bele, hogy az iskolában azzal traktáltak minket, hogy milyen szar volt a jobbágynak, mert a telekért és a házért tizedet kellet fizetniük a földesúrnak meg fizetni kellet hasonló %-ot az egyháznak is.
Gyakorlatilag 20% adót fizettek :D
Mi nekünk meg milyen k*rva jó, amikor csak a fizumból lecsípnek kb. 45%-ot, aztán bármit veszek megint 27%, a jövedéki és egyéb sarcokról nem is beszélve.
Szerintem a teljes jövedelmem 70%-át elveszik tőlem!
De a jobbágynak volt szar XD
Hát...
 
Kotlik, hullik itt minden, ha "prémium", ha nem.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Én ezeket ilyen rövid videókban szoktam nézni. Nagyon addiktív.
Az is jól látszik, hogy az igazi versenypályára épített autók motorja miért szárazkarteles :rolleyes:

Ennyi idiótát...:(
De legalâbb nem az utcán hajtanak.

De , ők bizony az utcán hajtanak mert köztünk élnek.
Amúgy a videóban a jövő, magyar használt autóit látod. :cool:
 
Én ezeket ilyen rövid videókban szoktam nézni. Nagyon addiktív.
Az is jól látszik, hogy az igazi versenypályára épített autók motorja miért szárazkarteles :rolleyes:



De , ők bizony az utcán hajtanak mert köztünk élnek.
Amúgy a videóban a jövő, magyar használt autóit látod. :cool:
De legalább bmw! :)
Ahogy ezeket nézem, be kellene tiltani minden "sportos" szart (mélyebbrerakás, szélesebb gumi, spojler..) és 100-ra korlátozni a sebességet. Az ambició sokkal nagyobb, mint a tudás. Mert szinte senki nem tud egy kitörő kocsit megfogni.( Én sem.)Ha robban az első gumi 120-nál, akkor annyi.
Jó, csak filozófálok. :)
Aztán megnézem, hogyan vezet Röhl ott...
 
De legalább bmw! :)
Ahogy ezeket nézem, be kellene tiltani minden "sportos" szart (mélyebbrerakás, szélesebb gumi, spojler..) és 100-ra korlátozni a sebességet. Az ambició sokkal nagyobb, mint a tudás. Mert szinte senki nem tud egy kitörő kocsit megfogni.( Én sem.)Ha robban az első gumi 120-nál, akkor annyi.
Jó, csak filozófálok. :)
Aztán megnézem, hogyan vezet Röhl ott...

Ez a "tiltsuk be" már csak azért sem megoldás mert napi szinten látom a környékünkön a deawo matizokat meg suzuki swifteket az árokban. Mert ők nagyon "racsék"....
Aki hülye az hülye azt kész.
 
Már nem a nyugatot hanem a Lengyeleket kellene utólérni.

 
Én ezeket ilyen rövid videókban szoktam nézni. Nagyon addiktív.
Az is jól látszik, hogy az igazi versenypályára épített autók motorja miért szárazkarteles :rolleyes:



De , ők bizony az utcán hajtanak mert köztünk élnek.
Amúgy a videóban a jövő, magyar használt autóit látod. :cool:
Ugye, hogy mennyire függővé tesz?:D

Igen, ők bizony az utcán hajtanak, köztünk élnek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
De legalább bmw! :)
Ahogy ezeket nézem, be kellene tiltani minden "sportos" szart (mélyebbrerakás, szélesebb gumi, spojler..) és 100-ra korlátozni a sebességet. Az ambició sokkal nagyobb, mint a tudás. Mert szinte senki nem tud egy kitörő kocsit megfogni.( Én sem.)Ha robban az első gumi 120-nál, akkor annyi.
Jó, csak filozófálok. :)
Aztán megnézem, hogyan vezet Röhl ott...
A BMW-k feltűnően nem átlagos képességű autósokra vannak hangolva, ahogy a nürburgringi videókból látjuk.

Ami feltűnt még nekem, a Hyundai i30 N-ek sem.
 
A bibi itt van hogy Janinknak és az államtitkárának fingja sincs a közlekedés szervezésről a vasúton belül. Továbbá már nem autópályákát meg olyan hidakat kellene építeni ahol várhatóan gyée lesz a forgalom. Hanem a főútakat il a hozzá kapcsolodó első és másodrendű mellékutakat kellene rendbe vágni.
Rég késznek kellene lennie a 4 sávos (sávosítot 4 es nek) illetve az M1 kapacítás bővítésének
Illetve normálisan le tudjanak közlekedni legalább 120 as tempoval a fő pályászakaszokon pl az új ic szerelvényekkel normális kiszolgáló infrastuktura mellett.