Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

azannya
1003210.jpg
8368417578_4bcd294fc2_b.jpg
0ceb40708ac3c0559f9e93689749b01c.jpg
8939b95a3c7c7ea7dbfdc7b026a6adee.jpg

LMS Coronation Class​

 
Megrögzött véleményem szerint exponenciálisan gyorsul a történelem menete.

Ezt kicsiben ugyanígy érzem a közúti közlekedés iparában is.
Az évtizedekig állócsillagokként fénylő vállalkozások, márkák körül úgy sűrűsödnek az események, hogy naponta már több hír van, mint régen egy fél év alatt.

Napi negatív hírszemle:




 
Tetszettek a (sikeres) tesztvideók. 8pedig engem aztán khm. nem lehet Tesla rajongással jellemezni...)

Már csak az a kérdés, hogy amikor egy helyzet komplexé válik - több, a videóban látott esemény is jelentkezik - akkor mit tud az önvezetés.
(Mondjuk elküldeném Új-Delhibe:rolleyes:)
Hirtelen amit elsőre dobott fel a youtube:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi":
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Vagyis a valaha volt legjobb autós műsor, a Best Motoring egyik klasszikus adása.
(És az, hogy mitől volt és a mai napig mitől legenda a Ferrari meg a Porsche)
 
Tetszettek a (sikeres) tesztvideók. 8pedig engem aztán khm. nem lehet Tesla rajongással jellemezni...)

Már csak az a kérdés, hogy amikor egy helyzet komplexé válik - több, a videóban látott esemény is jelentkezik - akkor mit tud az önvezetés.
(Mondjuk elküldeném Új-Delhibe:rolleyes:)
Hirtelen amit elsőre dobott fel a youtube:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Elcsesztem, kimaradt:
 
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi":
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Vagyis a valaha volt legjobb autós műsor, a Best Motoring egyik klasszikus adása.
(És az, hogy mitől volt és a mai napig mitől legenda a Ferrari meg a Porsche)
Na...csak megtaláltam.
Vályi Pistától régebben sokszor idegbe kerültem, amikor a videóit néztem.

Emlékszem, mekkora felhördülés volt akkor a Belsőség fórumban, amikor Vályi a Porschén és a Ferrarin kívül minden "nedves kamasz poszterautót" lefikázott.
Íme a hírhedt írás:

Ezután volt az első perkupai Totalcar találkozó (ahol egy jót tudtam hiénázni; megvolt , a Piros Volvo P544 s a Toyota MR2, amit utána lassabban a tulaj tört meg...s megvolt német autópályán
:D
180-al a 325-ös BMW kupé)

Na ezen a bulin kértük számon Vályit a kijelentéseiről.
Élőben valahogy teljesen más fej számomra, mint videón.
S tök normálisan és - meggyőzően -elmondta, hogy a Porschéken és a Ferrarin kívül az összes többi egy hulladék volt - pályázva használva.
Hűtőkör nélkül tönkrementek a fékek, a hűtés, nem volt szabad behúzni a kéziféket stb.
A pályán buták voltak, mint a főd'.
A Ferrari hátránya annyi volt, hogy minden konstrukciója új a régebbiek tapasztalatával építve, így nem annyira kiforrott, mínt a Porschék, amik egy folyamatos evolúció eredményei.
 
síntisztító plazma izé
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A lényegében felében indiai tulajdonú; magáncéget az osztrák állam fog megmenteni?
Erre nem lesz szükség. A csödöt óvatosságból jelentették be, mert a cég a tözsdén van, arra az esetre, ha 3 cégi hitelt idö elött felmondanának. Persze ettöl ez "csöd", amit arra fognak felhasznâlni, hogy lefaragják az idö közben felszedett zsirt a cègröl.
Ezt irják az újságok.
Érdekes, hogy hány osztrák cégben vannak benne indiaiak. Pl. Red Bullban is.
 
Finis Germaniae....vége a pontosságnak. :(

A német vasuti társaság DB a december 15-én esedékes új (tervezett?) menetrend bevezetésével megszünteti az 5400 állomâson kifüggesztett nyomtatott menetrendet . Az ok, hogy "azok elevult informâciókat tartalmaznak" a DB szerint.
Magyarul: a vasúti menetrendet olyan mértkben nem képesek betartani, hogy nincs értelme azt kifüggeszteni.
A kifüggesztett menetrend helyett a DB azt tanácsolja utasainak, hogy " a tervezett èrkezès felöl a dynamikus médiákból , mint pl. az állomâsok digitális hirdetötáblájáró tájékozódjanak." Tehát nincs pontos, csak tervezett èrkezés ezentúl.Mellékesen a menetrend plakátok megszüntetése "hozzárul a környezetvédelemhez papir megtakaritâsával", ahogy a DB november 21.-én közölte az utasokkal.
Ott sincs kolbászból a kerités...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
és a csodálatos yorki állomáson:
GdZCQwWWEAEBmuU

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby