Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

A tengeri halâszat és a bányâszat a két legveszélyesebb foglalkozás. Szerintem.
(Meg persze a diverzitâsmegbizott :) )
Ezt mondjuk aláírom. RNLI hajóval volt szerencsém párszor kifutni, amikor helyzet volt, az Északi-tengerre,
ugyan nem halászhajó, de alázatra neveli/készteti az embert az ezer %.
Az közös mindkettőben, hogy mindkét területen vonz a mélység és kell a tengerhez meg a föld mélyéhez
egyfajta elborultság. Aztán miután kijössz, feljössz nagyon is tudni fogod, hogy hol a helyed és milyen apró kis semmi vagy :)
 
 
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Pocok75 and enzo
Ezt el is felejtettem, hogy azóta államosították!
Akkor ezért tart olyan rövid ideig a London-Glasgow vasúton, nem igaz, @SirHiggins ?
Vajon a privatzizáció után ez hogy fog alakulni?
 
"A minisztérium szerint az elmúlt évtizedekben meghonosodott koncessziós magánvasúti rendszer kudarcba fulladt, a késések, a járattörlések és a pazarlás mértéke elfogadhatatlanná vált."

"A magánosított vasúti hálózat működése azonban azóta is szinte folyamatos bírálatok tárgya az elmaradt fejlesztések, a sorozatos késések, járatkiesések és a vonatok krónikus túlzsúfoltsága miatt."

-Akkor most ez a követendő minta vasút a cuki kis állomásaival, meg a gyorsaság, luxus és egyebekkel? :eek:
 
"A minisztérium szerint az elmúlt évtizedekben meghonosodott koncessziós magánvasúti rendszer kudarcba fulladt, a késések, a járattörlések és a pazarlás mértéke elfogadhatatlanná vált."

"A magánosított vasúti hálózat működése azonban azóta is szinte folyamatos bírálatok tárgya az elmaradt fejlesztések, a sorozatos késések, járatkiesések és a vonatok krónikus túlzsúfoltsága miatt."

-Akkor most ez a követendő minta vasút a cuki kis állomásaival, meg a gyorsaság, luxus és egyebekkel? :eek:
Az a kis különbség adódik, amiről elfeledkezel, hogy a probléma nem az infrastruktúrával
és gördülőállománnyal van.
Legalábbis általánosságban.
 
"logo amellyel kategóriát lépnek" :D
Igen bazd+, a tradícióból a bóvliba :D
Hogy ilyet így leírj, ahhoz is újságírónak kell lenni.... Nem ismertem ezt az oldalt, de kb. ez lehet az autós újságírás portfóliója.
Itt egy másik , gyönyörű példa az embereket megvezető, F.O.S médiás autós sajtó termékről:

Már a címe is eget verő: "Tolonganak az elektromos és hibrid autókért"
Az emberek szeme elsőre nem a sorokat olvassa , ha szembe jön egy ilyen szép, berakott grafikon, tetején a következő szöveggel:

"Érdeklődések növekedése a hajtásláncok iránt"

Gdg7rHl.jpg


Igen persze, a grafikon valóban nem hazudik - egy jó marketinges duma, mert hogy a 0 érdeklődési szint is nagyon könnyen még akár meg is duplázható = 100% semmi új nincs ebben - de a 0 akkor is 0.

Ehhez viszont a szöveget is végig kell molyolni, amit sok átlagpolgár már ha el is olvassa de nem esik le neki a tantusz.


Egy újabb USA beli autós hír:

A TESLA (főleg az önvezetői rendszerének köszönhetően) , egységnyi futásteljesítményre nézve a többi személyautó dupláját teljesíti.

Ez a hír valóban igaz - az egységnyi útvonalhosszakra számított halálos balesetek területén. (Biztosítási adatbázisból)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Itt egy másik , gyönyörű példa az embereket megvezető, F.O.S médiás autós sajtó termékről:

Már a címe is eget verő: "Tolonganak az elektromos és hibrid autókért"
Az emberek szeme elsőre nem a sorokat olvassa , ha szembe jön egy ilyen szép, berakott grafikon, tetején a következő szöveggel:

"Érdeklődések növekedése a hajtásláncok iránt"

Gdg7rHl.jpg


Igen persze, a grafikon valóban nem hazudik - egy jó marketinges duma, mert hogy a 0 érdeklődési szint is nagyon könnyen még akár meg is duplázható = 100% semmi új nincs ebben - de a 0 akkor is 0.

Ehhez viszont a szöveget is végig kell molyolni, amit sok átlagpolgár már ha el is olvassa de nem esik le neki a tantusz.


Egy újabb USA beli autós hír:

A TESLA (főleg az önvezetői rendszerének köszönhetően) , egységnyi futásteljesítményre nézve a többi személyautó dupláját teljesíti.

Ez a hír valóban igaz - az egységnyi útvonalhosszakra számított halálos balesetek területén. (Biztosítási adatbázisból)

Úgy növekszik az érdeklődés, hogy egyszerűen nem kapsz mást.
És a bázis ahonnan nézzük eleve alacsony. És innen se az Európai modellek mozdították ki a villanyos piacot, hanem a kínaiak.
A mesterséges árfelhajtásról a hagyományos kocsiknál nem is beszélve.
A nagy autókölcsönzőknek is "bejött" az elektromos átállás. Milliárd dollárokat buktak rajtuk, konkrétan nem egy közülük ezért van csődközeli helyzetben.
 
Úgy növekszik az érdeklődés, hogy egyszerűen nem kapsz mást.
És a bázis ahonnan nézzük eleve alacsony. És innen se az Európai modellek mozdították ki a villanyos piacot, hanem a kínaiak.
A mesterséges árfelhajtásról a hagyományos kocsiknál nem is beszélve.
A nagy autókölcsönzőknek is "bejött" az elektromos átállás. Milliárd dollárokat buktak rajtuk, konkrétan nem egy közülük ezért van csődközeli helyzetben.
Az általam belinkelt oszlop grafikonnál elfelejtették odairni mindegyik alá, hogy mennyi volt a bázis érdeklődés annál a hajtásláncnál, mert ez nem az összes érdeklődésen belüli emelkedést mutatja. Igy lehet szépen csalni az adatokkal is. Ha 0 lett volna az eredeti bázisszám, 1 db érdeklődés is végtelen oszlopot eredményezett volna..