Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az azonban elgondolkodtató, hogy kell e a Fővárosba ennyi kiszolgáló rendező, meg egyéb -sokszor nem is használt- vasúti terület és nem lehet e ezeket kiköltöztetni a város szívéből -ha már az van hangoztatva, hogy a legdrágább ingatlanok.
De.
Csak az is pénzbe kerül(ne)….

Azért meg, h aztán egy Mini Dubaj 2. legyen elgondolkodtató…
 
Ismerem az üzleti konstrukciókat.

Egyetértek, finoman szólva unortodoxia.
Azért írtam, h a részleteken sok múlik, múlhat.
Az egyik ilyen a tulajdoni rész kérdése is …itt a teljes átadás , illetve 10%, 25% állami tulajdon a vagyonkezelő cégben is felmerült(?)…milyen formában(zrt?, állami opciós jogokkal?), döntéshozatal ?(kisebbségi ellenőrzés), vétójog(?), bérlet felbontás (?)….vagyonelszámolás speciális szabályai… stb. stb…

A vasúti közlekedés biztosításához szükséges infrastruktúra nem képezheti, (képezhetné) az üzlet tárgyát. Úgy vélem.

Semmit nem tudni. Amit tudni az “gáz”…vagy lóf@sz…Szoval csak a szokásos.
A szokásos kapkodás…
Felelős kormányzás ? Kormányzás egyáltalán?

Bocs a felelős mindig valaki más…
Igen. És alig vigasz, hogy ez túlzás nèlkül ( majdnem) mindenütt igy van.
 
Komoly város nincs felhőkarcolós CBD nélkül.
Persze. Ott van arra a váci úti iroda folyosó. Funkcionálisan alakult ki, szervesült a város szerkezetben, s éppen ezért van értelme. Folytatni.
Megjegyzem ott se a lakóingatlanok vannak túlsúlyban.
Vagy Dél-Buda, Kopaszi-gát, MOL torony(ronda mint a bűn és olyan árnyékot vett a sétányra már délután …ok ez szubjektív …)
környéke, vagy lefelé Duna mentén….ahogy haladnak is.
Igaz tömegközlekedésre senki nem gondolt a befektetők közül. Nem szokás. Az oldja meg állam vagy önkormányzat(mibűl?)

S város középre kell elképzelni…így.
Így, ahogy ez most kinéz….(!)? Nem a város képről van szó.
A felhőkarcoló nem lakóingatlan.
Arról most ne is beszéljünk, h pang az irodapiac.
Állambácsi ezért is vette meg a Neres iroda projekteket, mert már rövidtávon fejre álltak volna(meg se valósulnak). Az meg ugye nem lehet… h ezek “nagy bizniszmenek” bukjanak, kiderül, h meg ahhoz se értenek amiben nyomulnak.
Igaz bedőlt projektként követelésként megvásárolva a sokkal olcsóbb lett volna, de hat ugye… pont az államkasszanak volt fölösleges 700 milliárdja- mondjuk ebből már az új városnegyed is elindulhatott volna…

De még Dubajban se a város közepére húztak fel az üzleti negyedet….
A toronyházas apartmanos, lakóingatlanok is a városon kívül zöld mezőre(itt képzavar, homokra) mentek…s abban se helyiek laknak, ha egyáltalán laknak, s nem valami befektetés, szürke/fekete pénz parkol benne…
Tényleg ettől lenne faszább, élhetőbb a város. Pláne nekünk magyaroknak?! Költői kérdés.

Ugye nem NYC jár előttünk példaként, ahol 2008-as válság után megjelentek az extra magas, prémium, felhőkarcoló lakások Central Park mellett… Ja a város legdrágább négyzetméterei…
Vagy London, ahol random felhúzzák a modern magas épületeket. Túlnyomórészt azok se lakóingatlanok.

S új Párizs….Másik kedvelt példa.
Az is a Boulognei erdőn túlra város határon húztak fel, de az se lakónegyed…hétvégén a kutya sincs a turistákon kívül…

No offense…



 
Persze. Ott van arra a váci úti iroda folyosó. Funkcionálisan alakult ki, szervesült a város szerkezetben, s éppen ezért van értelme. Folytatni.
Megjegyzem ott se a lakóingatlanok vannak túlsúlyban.
Vagy Dél-Buda, Kopaszi-gát, MOL torony(ronda mint a bűn és olyan árnyékot vett a sétányra már délután …ok ez szubjektív …)
környéke, vagy lefelé Duna mentén….ahogy haladnak is.
Igaz tömegközlekedésre senki nem gondolt a befektetők közül. Nem szokás. Az oldja meg állam vagy önkormányzat(mibűl?)
Az állam megoldja, az ipari pletykák szerint kiírja az ÉKM közbeszerzésre a Budai Fondó2 villamost ami a Gellért térről indul majd és a Szerémi út-Dombóvári sarkán lesz a másik vége. A Lázár által kárhoztatott BFK (Vitézy) vezetésével készültek el a tevei, kapott építési engedélyt.
Elvi esély van rá, hogy a hülye EU-val sikerült egy magánberuházás közlekedését megépítettni, ha nem akkor majd az állam fizeti.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Ranger
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
A Mitsubishi szerintem jó esélyel csatlakozik a "konszerhez"
Véleményem szerint a piac nyerhet is rajta...de bukhat is lásd a Steralist.
 
Javaslom aki továbbra is "nincs elképzelése a magyar vasúti jövővel kapcsolatban. (Kívétel a lenyúlás) Javaslom nézzenek szét hogy hogyan húznak-tak el a csehek-lengyelek mellettünk. Lóf...t lesz itt 5-10 év múlva marad a román szint elérése il lesülyedése az alá.

 
  • Szomorú
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Bálint
Javaslom aki továbbra is "nincs elképzelése a magyar vasúti jövővel kapcsolatban. (Kívétel a lenyúlás) Javaslom nézzenek szét hogy hogyan húznak-tak el a csehek-lengyelek mellettünk. Lóf...t lesz itt 5-10 év múlva marad a román szint elérése il lesülyedése az alá.


- Nos igen! Ám itt az árufuvarozásról van szó, amit nálunk már elég régóta kiprivatizálták s a régi gépekkel már hosszú évek óta végzik! Már ott tartanak hogy a Cargó is vett új gépeket!

A Bivalyt!

01-CRRC-ZELC-Bison-181-001-2.jpg


02-CRRC-ZELC-Bison-181-001-2.jpg


07-CRRC-ZELC-Bison.jpg

- Vezetőállás

00-CRRC-ZELC-Bison.jpg

3+3 Áramszedővel rendelkezik mivel 3 áramnemű. 230km/h ....stb!

- Szóval a honi Cargo vontatás is fejlődik, ám ehhez a hálózati trafóállomásoknak is fejlődniük kell! Ugyanakkor a fő energia ellátó rendszernek is! Mivel ezek a gépek elég éhesek az energiára.
- Ezért minél több gép van a honi hálózaton annál jobban beterhelnek a gépek a honi transzformátor állomásokon keresztül a honi energia ellátó rendszerre! Így nem mindegy mennyi gép szaladgál a hálózatunkon.

- Nagyon örülnék ha ez a típus szaladgálna a honi személyszállító vonatainkkal. Mivel hosszútávon is kilehetne használni a több áramnemű változata miatt a nemzetközi vonalakon.
Áráról nem tudok semmit, talán a Cargosok tudják! S lehetne a Kínaiakkal tárgyalni, ha a Spanyoloktól már lecsúsztunk, esetlegesen honi építéssel!
- A honi vonatbefolyásolást szerintem ismeri 160-ig! Ami tökéletes. Mivel 230km/h-t tud így nem kell teljes sebességen járatni, ami csökkenti az elhasználódását is!

- Szóval nálunk is fejlődik az áruszállítási rész, csak a személyszállítás van legatyásodva!
Azt hogy Lázas ezzel a stílussal nem fogja rendbe rakni a személyszállítást az biztos!

Horthy Miklós vasúti kocsijának 200 milliós felújítását a MÁV pénzéből fizetették ki Lázár Jánosék.

A személyszállítási flotta pénzügyi felújítási keretéből finanszírozták a nullára leamortizálódott kocsit. Megy a rongyrázás milliókkal! Van itt pénz!
Érdemes elolvasni.

Ön is megnézheti nemsokára, Horthy hol fogyasztotta reggeli rántottáját utazásai során.

Olyan kíváncsi vagyok rá! Remélem lesz friss rántotta is! :rolleyes:
 
Köszönjük EU!
(Hogy rohadnátok meg :mad: )


Ezt csak azért linkelem, mert ők nem az első autógyártó aki kerek perec kimondta, hogy elektromos luxus sportkocsi a kutyának sem kell.
A legviccesebb az volt, amikor Mate Rimac, a Rimac szupernagyteljesítményű villanysportkocsik gyártója nyilatkozta le ugyan ezt. Nem terveznek pár 10 db-nál többet egy szériából, mert nem kell senkinek sem.
Ezért is vették meg a volkswagentől a Bugattit.
 
- Nos igen! Ám itt az árufuvarozásról van szó, amit nálunk már elég régóta kiprivatizálták s a régi gépekkel már hosszú évek óta végzik! Már ott tartanak hogy a Cargó is vett új gépeket!

A Bivalyt!

01-CRRC-ZELC-Bison-181-001-2.jpg


02-CRRC-ZELC-Bison-181-001-2.jpg


07-CRRC-ZELC-Bison.jpg

- Vezetőállás

00-CRRC-ZELC-Bison.jpg

3+3 Áramszedővel rendelkezik mivel 3 áramnemű. 230km/h ....stb!

- Szóval a honi Cargo vontatás is fejlődik, ám ehhez a hálózati trafóállomásoknak is fejlődniük kell! Ugyanakkor a fő energia ellátó rendszernek is! Mivel ezek a gépek elég éhesek az energiára.
- Ezért minél több gép van a honi hálózaton annál jobban beterhelnek a gépek a honi transzformátor állomásokon keresztül a honi energia ellátó rendszerre! Így nem mindegy mennyi gép szaladgál a hálózatunkon.

- Nagyon örülnék ha ez a típus szaladgálna a honi személyszállító vonatainkkal. Mivel hosszútávon is kilehetne használni a több áramnemű változata miatt a nemzetközi vonalakon.
Áráról nem tudok semmit, talán a Cargosok tudják! S lehetne a Kínaiakkal tárgyalni, ha a Spanyoloktól már lecsúsztunk, esetlegesen honi építéssel!
- A honi vonatbefolyásolást szerintem ismeri 160-ig! Ami tökéletes. Mivel 230km/h-t tud így nem kell teljes sebességen járatni, ami csökkenti az elhasználódását is!

- Szóval nálunk is fejlődik az áruszállítási rész, csak a személyszállítás van legatyásodva!
Azt hogy Lázas ezzel a stílussal nem fogja rendbe rakni a személyszállítást az biztos!

Horthy Miklós vasúti kocsijának 200 milliós felújítását a MÁV pénzéből fizetették ki Lázár Jánosék.

A személyszállítási flotta pénzügyi felújítási keretéből finanszírozták a nullára leamortizálódott kocsit. Megy a rongyrázás milliókkal! Van itt pénz!
Érdemes elolvasni.

Ön is megnézheti nemsokára, Horthy hol fogyasztotta reggeli rántottáját utazásai során.

Olyan kíváncsi vagyok rá! Remélem lesz friss rántotta is! :rolleyes:
Először kérdezünk meg róla egy mozdonyvezetőt mert jelenleg ahogy hallani a belseje (vezérlés) kiforratlan egy siemens hez képest.... értve ezalatt hülyeségek garmadája....ergonomia....
Szívesen látnék egy európai mozdony típust/típusokat a mávnál mint sem ezt még, nem azt mondom hogy rossz mozdony de még finomhangolásra szorul főleg ha személyvonatokba szánják. Kell még neki pár év és pár db szériaváltozat a kiforráshoz.
Végezetül ha egyszer az életben elfelejtenék a főnöki és egyéb közel a tűzhöz vágyvezérlést és ténylegesen szakmai alapon dönthetnének róla hogy ténylegesen mi legyen a jó hangsúlyozom a jó mozdonytípus az elkövetkező 30-40 évre.... akkor a Bison az első körben kiesne....
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Nos igen! Ám itt az árufuvarozásról van szó, amit nálunk már elég régóta kiprivatizálták s a régi gépekkel már hosszú évek óta végzik! Már ott tartanak hogy a Cargó is vett új gépeket!

A Bivalyt!

01-CRRC-ZELC-Bison-181-001-2.jpg
Ami az rail Cargonak van az May 140-el tud menni amiről te beszélsz az még csak a rajzasztalon létezik
 
  • Tetszik
Reactions: Kávé