A-37 Dragonfly / T-37 Tweet (Cessna,USA)

@Negan
https://forum.htka.hu/threads/hun-a...jet-zrt-hu-80-omnipol-cz-20.1820/post-1755431
"Dragonlfy meg azért,mert hasomló teljesitményű,és az FAC tényleg dobál róla élesben LBG-t. De le is írják, hogy a gép olyankor olyan, mint egy terhes tehén...."

Ha megkapná a Williams FJ44-4M hajtóművet (harmad akkora fajlagos fogyasztás: 0.460 lb/lbf/h vs. 1.24 lb/(lbf⋅h) +3% tolóerő), GE J-85 helyett akkor nem lenne szükség a 4 (!) db póttartályra és máris sokkal fürgébb lenne!
 
@Negan
https://forum.htka.hu/threads/hun-a...jet-zrt-hu-80-omnipol-cz-20.1820/post-1755431
"Dragonlfy meg azért,mert hasomló teljesitményű,és az FAC tényleg dobál róla élesben LBG-t. De le is írják, hogy a gép olyankor olyan, mint egy terhes tehén...."

Ha megkapná a Williams FJ44-4M hajtóművet (harmad akkora fajlagos fogyasztás: 0.460 lb/lbf/h vs. 1.24 lb/(lbf⋅h) +3% tolóerő), GE J-85 helyett akkor nem lenne szükség a 4 (!) db póttartályra és máris sokkal fürgébb lenne!
Bocs, az FJ44-3AP az ideillő, mert annak csak 5 cm-rel nagyobb az átmérője.