Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Apropó Kína:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ha a VW-ben érdekeltekben lenne egy pici kis kurázsi is, minimum khm. vissza kéne finoman kérniük a cégnél felszedett járandóságát, mert pl. ezt a műszaki teljesítményt pl. a VW konszernek illett volna megvalósítania.
Látni véljük, hogy hol tart a VW, meg hol a kínaiak, erre ez meg ott lelkendezik és tapsol...
(Lehet, nem véletlen?)
 
Dacia 1310 TX-et vettem 2000-ben, első autóm volt. :)
Emlékszem, hogy 130000-be került.
Alapvetően útiköltség elszámolás céllal vettem, mivel Bécsben dolgoztam heti kimenetelekkel.
Leginkább kollégák autójában utaztunk ki, néha vonattal vagy busszal mentem, néhányszor pedig a Dákóval.
2001 januárban hagyott cserben, szerencsére még Budapesten, a Váci úton egy kereszteződésben, eljegesedett a pillangó szelepe (típushiba volt). De alapvetően ezen kívül nem volt különösebb problémája, még 87-es gyártmányú volt, akkor talán még a minőség nem volt annyira gatya, mint később, vagy jó napon gyártották.
Na mindegy.
Fő az, hogy sikerült kb fél millió forintot termelnem vele 1.5 év alatt, aztán miután munkahelyet váltottam, eladtam a erdélyi magyar embernek pár tízezerért. Állítólag az egyik hengere nem működött, de nem hagytam lealkudni az árból. ;)
 
"...Eszerint az ország személygépkocsi-gyártása 46 százalékkal esett vissza, vagyis 1956 óta nem készül ilyen kevés autó a "csizmában"..."


Eközben Kínában:
Olaszban (is) csak a luxusmárkák (Ferrari, Lamborghini, Maserati?,Panigale stb) maradnak meg mert azokért minden árat megfizetnek a szaporodó gazdagok.A tömegpiacra gyártó márkáknak vége lesz előbb-utóbb. Az fog lejátszódni, mint a divatban, audiotermékeknél stb. ahol
csak a piac legexkluzivabb szegmenseinek gyártása marad versenyképes Európában. Szerintem.
 
Dacia 1310 TX-et vettem 2000-ben, elő autóm volt. :)
Emlékszem, hogy 130000-be került.
Alapvetően útiköltség elszámolás céllal vettem, mivel Bécsben dolgoztam heti kimenetelekkel.
Leginkább kollégák autójában utaztunk ki, néha vonattal vagy busszal mentem, néhányszor pedig a Dákóval.
2001 januárban hagyott cserben, szerencsére még Budapesten, a Váci úton egy kereszteződésben, eljegesedett a pillangó szelepe (típushiba volt). De alapvetően ezen kívül nem volt különösebb problémája, még 87-es gyártmányú volt, akkor talán még a minőség nem volt annyira gatya, mint később, vagy jó napon gyártották.
Na mindegy.
Fő az, hogy sikerült kb fél millió forintot termelnem vele 1.5 év alatt, aztán miután munkahelyet váltottam, eladtam a erdélyi magyar embernek pár tízezerért. Állítólag az egyik hengere nem működött, de nem hagytam lealkudni az árból. ;)
Ha jól emlékszem gyerek fejjel mi 88 tavaszán vettük át (87 év végi gyártás lehetett az is)
Sajnos a rendszerváltás előtti szériák (86)-87- tól kezdve nagyon gyatrák lettek minőségben. Lehet hogy tényleg szerencséd volt vele :D
Anno a keresztapám 1300-as daciája valamivel jobb volt összeszerelés tekintetében.
 
Ha jól emlékszem gyerek fejjel mi 88 tavaszán vettük át (87 év végi gyártás lehetett az is)
Sajnos a rendszerváltás előtti szériák (86)-87- tól kezdve nagyon gyatrák lettek minőségben. Lehet hogy tényleg szerencséd volt vele :D
Anno a keresztapám 1300-as daciája valamivel jobb volt összeszerelés tekintetében.
Lehet, hogy 83-as volt.
A hűtőrácsa még függőleges volt, de már duplalámpás.
Sárga színű volt, szerettem. Már nagyon rég volt.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
Kár, hogy nincsenek ilyen videók magyar nyelven. Nagyon egyszerű és szemléletes bemutatása a motorok kompressziós arányának, és annak, hogy mi alapján választják ki a megfelelő értéket a tervezésnél:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
471756978_1024484053042994_5408592902629673825_n.jpg
 
"Lyuk - lyuk csak a keret más."

Speedzone "tulajdonossal" nem tudtak düllőre jutni, valaki sokat akart, fene tudja, így feláltak az asztaltól, majd visszaűltek :D elvileg ugyan itt folytatják csak más néven.
A "tulaj" meg vigye a nevet legyen vele boldog, nem azért nézte, olvasta az ember, mert speedzone volt a neve.

the Zone Kft.​


speedzone.hu Kft.​

 
Egy leleményes spanyol motor konstrukció bemutatása (ideális drón motor)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"Lyuk - lyuk csak a keret más."

Speedzone "tulajdonossal" nem tudtak düllőre jutni, valaki sokat akart, fene tudja, így feláltak az asztaltól, majd visszaűltek :D elvileg ugyan itt folytatják csak más néven.
A "tulaj" meg vigye a nevet legyen vele boldog, nem azért nézte, olvasta az ember, mert speedzone volt a neve.

the Zone Kft.​


speedzone.hu Kft.​


Ja, a klasszikus index-telex húzás (már az index is így jött létre anno az internettótól távozó csapattal)
 
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...ik-meg-matol-jon-a-dugodij-new-yorkban-732699
"A New York-i dugódíj bevezetése vasárnap indul útnak. A Manhattan egyes részeire behajtó autósoknak csúcsidőben 9 dollárt kell fizetniük, ami az első ilyen jellegű kezdeményezés az Egyesült Államokban. A program célja a forgalom csökkentése és a tömegközlekedés fejlesztése, igaz, a bevezetése számos jogi és politikai akadályba ütközött - számolt be a Bloomberg."
 
Na most olvasom "pletyka" hírek a facen...
3 db Gysev V43 megy át Máv kötelékébe (lényegében mivel már a Gysev is "állami" tulajdon) Sztem idővel a Gyseves fülkés ic kocsik is mennek át a Mávhoz ahogy veszik át az ic Flirt ket.
1 db Gysev vectron megy át a Szegedi vonalra
20 db Vectron szeretne a bérelni a Máv idővel?? (Csak tudnám mi a fa....t kellet visszamondani a tenderd)
Pár tucat V43 fővizsgás felújítás van tervben??
 
Na most olvasom "pletyka" hírek a facen...
3 db Gysev V43 megy át Máv kötelékébe (lényegében mivel már a Gysev is "állami" tulajdon) Sztem idővel a Gyseves fülkés ic kocsik is mennek át a Mávhoz ahogy veszik át az ic Flirt ket.
1 db Gysev vectron megy át a Szegedi vonalra
20 db Vectron szeretne a bérelni a Máv idővel?? (Csak tudnám mi a fa....t kellet visszamondani a tenderd)
Pár tucat V43 fővizsgás felújítás van tervben??
2 db GYSEV Vetcron jön a csabai vonalra bérbe mozdonyvezetők típusismeret megszerzése miatt (valószínű, hogy az a 20 db Vectron erre fog járni meg a szegedi vonalon)
20. forgalomba áll az első bérelt astrid is a MECSEK ic élen az első 3 db Fehérváron van gondolom megkapják a mávos matricát
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75