Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ennek ellenére sikerül azokat a hulladék pintéres tűzoltóautókat beszerezniük, amik számos más hibájuk mellett csak borulnak, borulnak és borulnak...
Ez így azért baromság, minden tűzoltóautó borulékony, egyszerű az ok, a víztartálynak a szivattyú felett kell lennie, magas a súlypont, és oldal irányú hullámtörő nincs egyikben sem.

Ennek tudatában kell vezetni, ez rá a megoldás. A régi nem "pintéres" Mercik is borultak, az új MAN is borul.

Nincsenek csodák.
 
Ez így azért baromság, minden tűzoltóautó borulékony, egyszerű az ok, a víztartálynak a szivattyú felett kell lennie, magas a súlypont, és oldal irányú hullámtörő nincs egyikben sem.

Ennek tudatában kell vezetni, ez rá a megoldás. A régi nem "pintéres" Mercik is borultak, az új MAN is borul.

Nincsenek csodák.
Tessék nyomattyút beleszerelni. Ez a szivattyú pont olyan hülyeség, mint a NASA kifogása arra, hogy miért nem száll le ember a Napra (túl meleg), este kell menni amikor nem süt!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Ez min változtat? Annyira drágán adják a BOXER-t amennyiért még megveszik tőlük. Ooyan mintha azt mondanád a Mercire, hogy csökkentse az árait, mert úgy többen vennek. Nem érdekelné őket, mert így is a pénzüknél vannak.
Jó példa. Régen kiváló volt a merci, ma már egy túlárazott fost*licska. Egy kontár munka. Én csöppet se vennék Mercit. De német prémium kocsit se. Régen BMW tulaj voltam, csak aztán garancia idő lejárta után jöttek ám a nagy bajok. Ma már hamarabb is jönnek a bajok, de legalább nem kell fizetned addig se. Csak az időddel.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Jó példa. Régen kiváló volt a merci, ma már egy túlárazott fost*licska. Egy kontár munka. Én csöppet se vennék Mercit. De német prémium kocsit se. Régen BMW tulaj voltam, csak aztán garancia idő lejárta után jöttek ám a nagy bajok. Ma már hamarabb is jönnek a bajok, de legalább nem kell fizetned addig se. Csak az időddel.
Pedig semmi nem változott, csak a vásárlói igények. Régen a német prémiumokat kis túlzással örök életre gyártották, ma már úgy számolnak, hogy egy autó 200.000km élettartam. Ma már senki nem akar 10 évig egy autót vezetni, nem véletlen követik egymást gyorsan a típpusok.
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: fip7 and honved
Pedig semmi nem változott, csak a vásárlói igények. Régen a német prémiumokat kis túlzással örök életre gyártották, ma már úgy számolnak, hogy egy autó 200.000km élettartam. Ma már senki nem akar 10 évig egy autót vezetni, nem véletlen követik egymást gyorsan a típpusok.
Vessetek meg de erre az off topikra válaszolnom kell. A német autóipari minőség a múltté. Azzal a régen felépített renoméval adnak még el. Hallottál az EU masszívan óriási öntökönszúrásáról már ami a belső égésű motorokat illeti? De ez nem mentesít fel a kontár kivitelezési munkáról. Az már 0. km-nél megvan, nem kell várni a 200.000 km-re. A Mazda a Skyactiv G-vel miért tudott olyan motort csinálni ami elmegy 500e km-t? Másik, a fejlesztői gárda is óriásit esett ha már fejlesztésről van szó. A sok idiótizmus beférkőzött mindenhova. De ez társadalmi téma. Sajnos, nagyon rosszul látod. A németek még addig adnak el prémiumot amíg a feltörekvő piacokon pressztízs a tulajdonlása. Csak orosz piac pápá, Kína meg már nem érdekelt bennük. Láthatod is az eladásokat.
 
Vessetek meg de erre az off topikra válaszolnom kell. A német autóipari minőség a múltté. Azzal a régen felépített renoméval adnak még el. Hallottál az EU masszívan óriási öntökönszúrásáról már ami a belső égésű motorokat illeti? De ez nem mentesít fel a kontár kivitelezési munkáról. Az már 0. km-nél megvan, nem kell várni a 200.000 km-re. A Mazda a Skyactiv G-vel miért tudott olyan motort csinálni ami elmegy 500e km-t? Másik, a fejlesztői gárda is óriásit esett ha már fejlesztésről van szó. A sok idiótizmus beférkőzött mindenhova. De ez társadalmi téma. Sajnos, nagyon rosszul látod. A németek még addig adnak el prémiumot amíg a feltörekvő piacokon pressztízs a tulajdonlása. Csak orosz piac pápá, Kína meg már nem érdekelt bennük. Láthatod is az eladásokat.
Miért tudtak 500.000km-es motort? Mert akartak. A német autógyár 200.000km-re tervezi az autót, mert erre van igénye a vasárlók döntő részének. Nem neked vagy nekem, akinek egy full extrás C osztály az álom kategória 30 milláért és mi csak akkor tudjuk megvenni, amikor már a tervezett élettartama végén jár és jó esetben második, de altalában 3. tulajdonosai lennénk az autónak.
 
  • Vicces
Reactions: fip7
Miért tudtak 500.000km-es motort? Mert akartak. A német autógyár 200.000km-re tervezi az autót, mert erre van igénye a vasárlók döntő részének. Nem neked vagy nekem, akinek egy full extrás C osztály az álom kategória 30 milláért és mi csak akkor tudjuk megvenni, amikor már a tervezett élettartama végén jár és jó esetben második, de altalában 3. tulajdonosai lennénk az autónak.
Nem erre van igényük, de ha ezt kapják, ehhez igazítják a beszerzéseiket.
Új autót venni tudó és hajlandó ismerősöm alatt 3 év után elkezdett a koreai csoda vacakolni, morog, mert nem akar baszakodni vele, nincs ideje szerelőkhöz járni, várni rá, van-e csereautó, hogy oldjam meg, stb... Úgyhogy eladja, lízingel egy másikat, és mielőtt elkezdené botrányosan korán az olyan hibákat amiket 20 év után csinált az olasz paripám, átül egy nullkilométeresbe. Nem azért, mert ezzel akar vacakolni, hanem mert így tudja a munkájához szükséges mobilitását megkapni.

De ugyanez más témában: nem vágytam egy macbookra, de ha csak ez fos (főleg oprendszer, a trágya csillogó kijelzőtől eltekintve a gép okés) tudta azt az üzemidőt akkuról, ilyen kis súllyal, akkor kénytelen voltam megszokni a szarságait.
 
Nem erre van igényük, de ha ezt kapják, ehhez igazítják a beszerzéseiket.
Új autót venni tudó és hajlandó ismerősöm alatt 3 év után elkezdett a koreai csoda vacakolni, morog, mert nem akar baszakodni vele, nincs ideje szerelőkhöz járni, várni rá, van-e csereautó, hogy oldjam meg, stb... Úgyhogy eladja, lízingel egy másikat, és mielőtt elkezdené botrányosan korán az olyan hibákat amiket 20 év után csinált az olasz paripám, átül egy nullkilométeresbe. Nem azért, mert ezzel akar vacakolni, hanem mert így tudja a munkájához szükséges mobilitását megkapni.
Ez butaság, a 21. század emberen nem akar 10 evig 1 telefont, 1 tv-t vagy 1 kocsit. Főleg nem az aki megengedheti magának, hogy néhány évente váltson. Ha meg váltok akkor nem veszek ug,anolyat, mert akkor minek váltsak?
 
  • Vicces
  • Hűha
Reactions: Kim Philby and fip7
Ez butaság, a 21. század emberen nem akar 10 evig 1 telefont, 1 tv-t vagy 1 kocsit. Főleg nem az aki megengedheti magának, hogy néhány évente váltson. Ha meg váltok akkor nem veszek ug,anolyat, mert akkor minek váltsak?
Vannak akik szeretik a stabilitást. Akiknek a munkában naponta állandóan folyamatos kavarással és változással kell küzdeni, ott különösen látom ezt, hogy nincs szellemi ereje olyan dolgokban újdonságot keresni, amikre a darálón kívüli kevés idejében találkozik.

Persze ez beállítottság kérdése is, de életkoré is...

Amúgy mercitől licencelt diesel motor szívatja most a cimborát úgy tudom... kb. 100kkm -nél.
 
Ez butaság, a 21. század emberen nem akar 10 evig 1 telefont, 1 tv-t vagy 1 kocsit. Főleg nem az aki megengedheti magának, hogy néhány évente váltson. Ha meg váltok akkor nem veszek ug,anolyat, mert akkor minek váltsak?
A 21. század kalmárja az aki nem akarja, hogy az emberek 10-20-40 évig használjanak dolgokat, ezért nyomja évente a vegyél újat faszságot. És persze sok szellemi nyomorék van, akinek ez így megfelel, mind kitesznek színes fészbúk profilképet a csúnya környezetszennyezés miatt meg a csúnya pazarló emberiség miatt majd felszippantanak egy csík kólát és lecserélik ijedt arccal a másfél éves kocsit, nehogy meglássa valaki ismerős, hogy még mindig ezzel jár, majd közli veled, hogy sajnos nagyon nehéz év volt, nem tud emelni a fizun. De vajon miért szar mindenki más világa is, miért lehet? :rolleyes:
 
Ez butaság, a 21. század emberen nem akar 10 evig 1 telefont, 1 tv-t vagy 1 kocsit. Főleg nem az aki megengedheti magának, hogy néhány évente váltson. Ha meg váltok akkor nem veszek ug,anolyat, mert akkor minek váltsak?
Nagy szerepet játszik a "verseny", hogy a szomszéd elött legyen az ember. "Keeping up with the Jonassens".
Persze, hogy hogyan egyeztethetö össze a fenntarthatósâggal, környezetkiméléssel, azt már ne kérdezzük.
Ismerek olyan erösen balos újsâgirót, ak kèt utcâval odébb rakja le a Volvo suvját, hogy ne lâssuk, hogy ö ugyan naphosszat irja a cikkeket a környezetvédelemröl meg a green dealröl, de azért mègis egy nagy dizel suv-val jár.:)
 
Azzal van megoldva, hogy az a szabály, a tartálynak vagy tele, vagy üresnek kell lenni a jármű mozgásánál.

És mi van, ha csak 300 liter vizet locsoltak el egy tűzesetnél? (mondjuk egy kigyulladt kukánál)
Kilocsolják a maradék 4000-et is?
Vagy "hazafele" mehetnek féltöltéssel, mert akkor tudnak óvatosan-lassan menni?
Vagy feltöltik helyben egy tűzcsapról?
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and zsolti
Ez butaság, a 21. század emberen nem akar 10 evig 1 telefont, 1 tv-t vagy 1 kocsit. Főleg nem az aki megengedheti magának, hogy néhány évente váltson. Ha meg váltok akkor nem veszek ug,anolyat, mert akkor minek váltsak?
21,5 évig egy 1,6 Opel AstraG-t hajtottam. 20 éves koráig szinte csak tankolni kellett, a kasztni, alváz sem igényelt javítást. Vehettem volna újabbat, de minek?
A 2 éve, 3 évesen vásárolt, K-Astrámmal is kb. 20 évre tervezek, bár tudom, hogy erre már kisebb az esély. Innovation felszereltség, 200 lóval, szóval van benne minden, mint a Búcsúban, aminek nagy részét nem is használom, és erős is. Ez még talán 10 év múlva is korszerűnek számít, szóval minek cseréljem, ha nem muszáj?
Amíg lesz benzin hozzá, és nem kerül horror összegbe, maradni fog.
Esetleg majd egyszer, második autónak egy elektromost bevállalok a napelem mellé, ha kiforrja magát a technika, és nem megy rá a gatyám.
 
És mi van, ha csak 300 liter vizet locsoltak el egy tűzesetnél? (mondjuk egy kigyulladt kukánál)
Kilocsolják a maradék 4000-et is?
Vagy "hazafele" mehetnek féltöltéssel, mert akkor tudnak óvatosan-lassan menni?
Vagy feltöltik helyben egy tűzcsapról?
Persze, nem kék lámpával, izomból nagy gáz nagy fék, hanem max 50-el első tűzcsap, és feltölt teljesen. Utánw lehet menni következő esethez, fél tartállyal sehova nem megyünk, nem csak azért hogy ne boruljunk fel, hanem hogy legyen mivel oltani a nagyobbat is mint egy kuka...
 
  • Tetszik
Reactions: gatya and BJani
21,5 évig egy 1,6 Opel AstraG-t hajtottam. 20 éves koráig szinte csak tankolni kellett, a kasztni, alváz sem igényelt javítást. Vehettem volna újabbat, de minek?
A 2 éve, 3 évesen vásárolt, K-Astrámmal is kb. 20 évre tervezek, bár tudom, hogy erre már kisebb az esély. Innovation felszereltség, 200 lóval, szóval van benne minden, mint a Búcsúban, aminek nagy részét nem is használom, és erős is. Ez még talán 10 év múlva is korszerűnek számít, szóval minek cseréljem, ha nem muszáj?
Amíg lesz benzin hozzá, és nem kerül horror összegbe, maradni fog.
Esetleg majd egyszer, második autónak egy elektromost bevállalok a napelem mellé, ha kiforrja magát a technika, és nem megy rá a gatyám.
Azzal kezdtem, hogy a vásárlók döntő része. A vásárlók döntő része pedig az USA, Nyugat-Európa es Kína, nem mi.