Ezt siratja az egész világ, amiről beszélsz. Maga Németország is kb. addig volt a világon az egyik legélhetőbb hely.Nem véletlen, hogy nincs újabb autóm… Igen én bele vagyok buzulva a gyors német vasakba és nyugdíjként, befektetésként és hobbiként tekintek rájuk. De nem véletlenül nincs egyikből sem 2008 utáni és soha nem is lesz. A napi autóm is 2009-es. De számomra az említett dátumig megkérdőjelezhetetlen a dojcseprémium.
Amikor a németek nem világmegváltani akartak ismét, hanem pofát alapállásba téve egy dologra kellett koncentrálniuk: jó autót gyártani.Ezt siratja az egész világ, amiről beszélsz. Maga Németország is kb. addig volt a világon az egyik legélhetőbb hely.
Tényleg kurva jó hely volt. VOLTAmikor a németek nem világmegváltani akartak ismét, hanem pofát alapállásba téve egy dologra kellett koncentrálniuk: jó autót gyártani.
.
Már nem divat a mozdonyok elejére valami sárgát/pirosat pingálni?Az első bérelt Vectron
![]()
fölösleges már szerintem, mert ahol ezek járnak ott már sorompó van meg ha jön 120-160-al és csak a sárga csíkot veszed észre akkor már rég rossz...Már nem divat a mozdonyok elejére valami sárgát/pirosat pingálni?
ööööfölösleges már szerintem, mert ahol ezek járnak ott már sorompó van meg ha jön 120-160-al és csak a sárga csíkot veszed észre akkor már rég rossz...
Semmi értelme mivel ezek HSR hálózaton mennek és ott nincs szintben átjáró a vasút és a közút között.öööö
Lehet, elképzelhető, hogy ezek egy hangyafsznyival gyorsabban szedik a kis fém lábaikat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a pendolinok és hasonlók is szintbeli kereszt mentesen mennek asszem vagy a eurostar.Semmi értelme mivel ezek HSR hálózaton mennek és ott nincs szintben átjáró a vasút és a közút között.
Szerintem ez már semmi több, mint régi beidegződés a BZ-n is ott a sárga csík aztán mégis van olyan időszak, hogy hetente összetörnek egyet az autósok.a pendolinok és hasonlók is szintbeli kereszt mentesen mennek asszem vagy a eurostar.
A minél jobb láthatóság meg sosem gond.
Érdekessége a Delta elrendezésű ellendugattyús dízelmotor
Sajnos a lehetőség benne van a pakliban....Legyen így, csak ne rottyanjon bele a gazdaságunk.
Találgatás itt minden, senki nem tud semmit hogy mi lesz, várunk, óvatosak vagyunk, közben az USA meg Kína megerőszakolja az anyja hátán az EU ipart.Sajnos a lehetőség benne van a pakliban....
Pletykák szerint is a debreceni bmw gyár az idei termeléses-felfutássa áttevődik 2026 derekára...idén ősszel-decemberre max egy 30-40% os kapacítás lesz...
Az akkupakokkal is kívárnak a gyártók itt értve a lithium cellás helyett a só alapú technologiák felé rúg a labda.... kis részben piaci nyomásra is. Továbbá az eu részéről új szabályozások várhatóak....ami idővel a litis akksik végét fogja jelenti...
Jelenleg aki talpon van azok várnak...
Normális nem erőbből lenyomot piaci szabályozásra, új biztonságosabb...kevesebb környezeti lábnyomú akksikra...piaci és környezeti lobby nyomására...termelés átszervezése.....sorolhatnánk még)
Egyébként az akkugyárakat nagyon elkapkodtuk illetve ha beindul a piac és az új környezeti szabályozások a litihium alapúakat ki fogja rostálni 2-3 év alatt...
Ne temessük az európai autóipart még, igaz jelentősen meg fog nyirbálódni viszont utána lassú ivelést várok.
Ránk nézve egyrészt szarban leszünk a giga akkugyárakkal igen lesz olyan is ami pár év után le fogja építenni a kapacítását... mert nem akkar átálasba stb invesztàlni....hacsak nem toldják meg őket pénzel ismét...
Továbbá várhatóan a robotizáció értve az ember nélküli termelest max csak pár programozó meg egyébb technikus lesz a gyárban... 2030 után drasztikusan le fog zajlani..
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..