Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Hát igen, ez nagyon fura hely. Nem azzal van a baj hogy vidéken lesz (bár akkor minek fizetett az állam milliárdokat a régi remizre készült tervekert, hosszútávú tervezés helló), hanem hogy egy közlekedési múzeum ahová semmi nem jár.
Egyetértek, nekem csak az üti meg az agyamat hogy az ország közlekedési struktúrája az Budapest központú! Azaz minden megyeszékhelyről Bpestre megy fel a közlekedési eszköz, így ha Debrecenbe áthelyezik akkor még annyian sem fogják látogatni. Mivel Győrtől, Pécstől, Zalaegerszegtől, Szegedtől jó messze lesz, átszállások dögivel, várakozás dögivel, mérgelődés dögivel!
Szuper ötlet!!
 
 
Egyetértek, nekem csak az üti meg az agyamat hogy az ország közlekedési struktúrája az Budapest központú! Azaz minden megyeszékhelyről Bpestre megy fel a közlekedési eszköz, így ha Debrecenbe áthelyezik akkor még annyian sem fogják látogatni. Mivel Győrtől, Pécstől, Zalaegerszegtől, Szegedtől jó messze lesz, átszállások dögivel, várakozás dögivel, mérgelődés dögivel!
Szuper ötlet!!
Erre lehetne mondani, hogy nem a múzeum van rossz helyen, hanem Te. :)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Én már értem a koncepciót. Ez egy posztmodern interaktív kiállítótér. Egy csomót kell közlekedni, hogy eljuss oda. Ehjjj, nem értitek ti a modernizmust.
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby

A városon kívüli kutak forgalma fel fog némileg lendülni, az az érzésem...
 
Én úgy értettem a témát, hogy minek vidékre a múzeum mert (tk.) városi közlekedési eszközök adják a többségét.


Hát, oda kurva messze van, nem tudom, hogy miért lenne... habár ha még tavat is akarnak...
(Ha meg már nóniusz, akkor ott van a Hortobágyon a helyi változata.)


Mondjuk ilyen kipróbálható dolgok nagyon jók lennének.
Sőt, remélem, aKözlekedési Múzeum tulajdonában lévő és a Lánchíd mellett horgonyzó Kossuth Múzeumhajót - lapátkerekes gőzhajót - is leköltöztetik Debrecenbe!

Természetesen légi úton, az új magyar légitársasággal, hogy mindenki jól járjon! :):):)
 
Egyetértek, nekem csak az üti meg az agyamat hogy az ország közlekedési struktúrája az Budapest központú! Azaz minden megyeszékhelyről Bpestre megy fel a közlekedési eszköz, így ha Debrecenbe áthelyezik akkor még annyian sem fogják látogatni. Mivel Győrtől, Pécstől, Zalaegerszegtől, Szegedtől jó messze lesz, átszállások dögivel, várakozás dögivel, mérgelődés dögivel!
Szuper ötlet!!
Majd lesz a Nemzeti Emlékpedagógiai Program mintájára Nemzeti Muzeológiai Program, és a vidékre költöztetett, vagy már eleve ott lévő múzeumokat állami szervezésben és költségre meglátogatják majd a tanulók. Ifjúsági színházi program is van ilyen, működik. Szép látogatószámokat lehet így felmutatni, mondjuk bevételt nem, de elnézve a terveket, lesz ott más bevételi forrás, mondjuk rendezvényhelyszínként.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Valakiknek mindig messze van valami. Ezen nem èrdemes rugózni. Akit érdekel elmegy Debrecenbe, de elmenne Békéscsabára vagy Miskolcra stb is. Akit nem érdekel, az nem ment el a múzeumba Budapesten sem.
 
"...Németországban alig több mint 203 ezer új autót helyeztek forgalomba februárban, ami bő 6 százalékos csökkenésnek felel meg éves szinten és a januári szinttől is 2 százalékkal elmarad..."

 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
"Március 15-én, ingyenes belépés keretében újra megnyitja kapuit a Vasúttörténeti Park.
  • Ezen a napon elérhető interaktív programjaink:
  • Kerti vasút
  • Utazás a 1026-os gőzmozdonyon
  • Fordítókorong
  • Csajka sínautó
  • Kézihajtány
Szeretettel várjuk látogatóinkat!
Helyszín: Vasúttörténeti Park | 1142 Budapest, Tatai út 95.
Nyitvatartás: 10:00 - 16:00"

 
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...eljesen-ledaralta-elodje-intezkedeseit-747325
"Az amerikai Környezetvédelmi Ügynökség (EPA) bejelentette, hogy kezdeményezi a Biden-kormányzat által bevezetett járműkibocsátási szabályok visszavonását, amelyek az autógyártókat egyre több elektromos jármű gyártására köteleznék."
Nem elég nagyok és környezetszennyezőek még az amerikaiak autói, de majd most!

4a4767f876c0415b18d70aeb23ac6f70.jpg


Brawdo is what the plants crave!
 
  • Vicces
  • Tetszik
Reactions: Loken and fip7
Brückensprengung Chlusboden, Lammschlucht (LU)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: BJani
1000km/h
Amerika kitalálja a Hyperloop-ot, Kína megépíti:
1 éves a videó
Én örölnék egy ilyennek: Bp-Bécs-München-Párizs-Madrid vonalnak.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Itt arra gondoltam, hogy összességében tök átlagos autót típusokból adnak el a legtöbbet.
Pl. Toyota Corolla/Camry/RAV4, Honda Accord/Civic stb....
E mellet vannak a nagy platós kocsik, pl. a Ford F150-es, csak hát az arra felé tényleg melós autó. Olyan mintha nálunk veszel egy Fiat Doblót/Volkwagen Caddy-t vagy hasonlót. Ott azzal visznek árút, főleg mert fával építkeznek a lécek meg hosszúak.
Szóval úgynevezett klasszikus amerikai nagy autó már nem nagyon van.
Ráadásul az platósok se nőttek jelentősen az elmúlt 50 évben:
1024px-2025_Growth_in_truck_size.svg.png

Ellenben motorikusan az 5-7 literes szívó benzinesek helyet már réges régen 3 literes V6-os benzinesek és dízelek vannak ma már bennük. Ez se olyan vészes már.