Civil repüléssel kapcsolatos témák

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
https://airportal.hu/eloszor-repult-az-orosz-hajtomuves-superjet/

Itt egy kapcsolódó cikk is hozzá.

Végül is nem volt sok munka a géppel, csak:
  • új hajtóművek,
  • új repülésvezérlés, (repülésvezérlő elektronika és számítógépes alrendszerek)
  • új segédhajtómű,
  • új légkondicionáló rendszer
  • részben új futó, és szárnyvégek
  • módosított szerkezeti elemek.

Azaz kb. csináltak egy új gépet.....

Ugye a sorozatgyártáshoz kell mindezt tudni folyamatosan több darabban is.
Ehhez pedig kell a háttéripar ami ugyan ezt tudja.
Innen nézve úgy tűnik, hogy az orosz repülőgépgyártáshoz kapcsolódó ipar is kénytelen volt egy jelentős előre lépésre a fenti fejlesztések okán.
Érdeklődve várom a fejleményeket, (mekkora darabszámmal indulnak, mennyire lesz üzembiztos az új gép és milyen minőséggel fogják tudni kezelni az üzemeltetés során a karbantartás kérdéskörét).
 
 
Áprilistól átmenetileg felfüggeszti a Kolozsvár-Budapest járatát az Aeroexpress Regional légitársaság - közölte a magyar légitársaság.

Döntésük oka, hogy a schengeni határ megnyitásával januártól jelentősen megváltozott a járatok telítettsége, "ami jelenleg nem teszi lehetővé a járat változatlan működtetését" - közölték.

 
  • Szomorú
Reactions: BJani
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre
Jó összefoglaló a Maláj 370-es járat eltűnéséről:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Azt írják száraz levegőt keringetnek vele. A csövek, gondolom azért vannak, hogy mindenhol egyenletesen mozogjon ez a levegő.
Mennyi ideig állnak és hol a gépek "engine issues" (motor gondok) miatt? Biztos nem 1-2 hétig.
A fő gond a kondenzációs viz lehet hőmérséklet ingadozások miatt,gondolom.
 
Mennyi ideig állnak és hol a gépek "engine issues" (motor gondok) miatt? Biztos nem 1-2 hétig.
A fő gond a kondenzációs viz lehet hőmérséklet ingadozások miatt,gondolom.
Itt hónlapokról van szó, talán még a nyári menetrendből is kiesnek. 2024 elején indult a problema. Nagy kondenzáció nem lehet, ha alacsony páratartalom mellett.
Asszem a WizzAirnél is ezekkel a hajtóművekkel szopnak és közel 60 gép áll miatta jelenleg.. globálisan vagy 700 hajtómű érintett..
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Íme a kínai automata repülő taxik.
Ezalatt mi mivel is vagyunk elfoglalva európában?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát pl betiltani a krómozást, sok egyéb baromság között.
 
Íme a kínai automata repülő taxik.
Ezalatt mi mivel is vagyunk elfoglalva európában?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tényleg, de hiányzik, hogy ez az egyébként kurva hangos nagyra nőtt drón lakott területek felett repkedjen.
Meg aztán várjuk meg mennyire lessz majd kapós az első néhány baleset után..
Szerintem ez így nettó hülyeség.
 
Tényleg, de hiányzik, hogy ez az egyébként kurva hangos nagyra nőtt drón lakott területek felett repkedjen.
Meg aztán várjuk meg mennyire lessz majd kapós az első néhány baleset után..
Szerintem ez így nettó hülyeség.
Minden problémamegoldás újabb problémákat vet fel.

A nagyvárosok - s látványosan a közlekedésük - a kitűnő példa erre.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby