Fárasztó vagy.Meg. De nem kell látni sem a képet, hogy tudjam, az éjjellátóval a hagyományos irányzékok használhatatlanak.
Fárasztó vagy.Meg. De nem kell látni sem a képet, hogy tudjam, az éjjellátóval a hagyományos irányzékok használhatatlanak.
Az lehet, de neked ettől még ugyan úgy elképzelésed sincs arról, hogy kell éjjellátóval lőni.Fárasztó vagy.
Biztos nem úgy hogy nincs rajtad èjjellátó ès nappal van.Az lehet, de neked ettől még ugyan úgy elképzelésed sincs arról, hogy kell éjjellátóval lőni.

Éjjellátóval mégis hol legyen a szeme?

"Ès amikor a szeme 3 cm-re van az irányzèk fölőtt, akkor annyira nem nagy a profizmus"![]()
Erről a képről van szó te nagyon te![]()
Nem erről de teljesen felesleges vele beszèlgetni.![]()
Erről a képről van szó te nagyon te![]()
Ezért kell egy jó kompromisszumNem erről de teljesen felesleges vele beszèlgetni.
A cikket megnèzve számtalan problèma van a "cikkel" meg a vègrehajtással is.
Èn azt mondtam 2+2 nègy.
Ő azt, nem annyi mert 3+3 az hat.
De èn azt mondtam 2+2...
Erre ő, nem tudhatod mert 3+3... ès amúgy sem tudod összeadni.
Szóval minek beszèlgessek vele
A C-17-eseknek rendszeresen van légi utántöltés gyakorlás, de valahogy sosincs arról hír hogy a Gripenek is csatlakoztak a gyakorláshoz, ha már erre járt egy tanker... Az Ohioi Nemzeti Gárda KC-135-öse is szokott jönni rendszeresen, de csak katonákat hoz-visz. Pedig ott is logikus lenne az ilyen együttműködés. Valószínűleg mindkettő pénzbe kerülne.Lesz valami Gripenes/légi utántöltős gyakorlat mostanában vagy a KC-135 tanker és C-17 csak jön és megy?
Szerintem más szabványú a töltőcsonk nem?A C-17-eseknek rendszeresen van légi utántöltés gyakorlás, de valahogy sosincs arról hír hogy a Gripenek is csatlakoztak a gyakorláshoz, ha már erre járt egy tanker... Az Ohioi Nemzeti Gárda KC-135-öse is szokott jönni rendszeresen, de csak katonákat hoz-visz. Pedig ott is logikus lenne az ilyen együttműködés. Valószínűleg mindkettő pénzbe kerülne.
Ha jól emlékszem, tankoltunk már belőle kb. 10 éve. A csehek francia és amerikai KC-135-ösből is tankoltak már. Az amerikaiakkal rendszeresen gyakorolnak.Szerintem más szabványú a töltőcsonk nem?
2015 június, majdnem pontosan 10 éve volt az első légi utántöltés.Ha jól emlékszem, tankoltunk már belőle kb. 10 éve. A csehek francia és amerikai KC-135-ösből is tankoltak már. Az amerikaiakkal rendszeresen gyakorolnak.
A kosaras konténerek a szárnyak alatt vannak, a boom meg a törzs végén, így lehetséges egyszerre két különböző módszert használni a KC-135-ön. Szoktak olyat is csinálni, hogy a boom végére teszik a kosarat, de akkor már nincs lehetőség merevcsöves utántöltésre. Ez azért lehet jó, mert a gép mögött valószínűleg kisebb a turbulencia mint a szárnyaknál, így egyszerűbb a vadászgépnek, és így jobb fotókat lehet készíteni a tankoló gépről az utántöltő operátor munkahelyéről nézve.Szerintem más szabványú a töltőcsonk nem?
Mindíg szerettem a helikopterezèst, mègha a gyomrom annyira nem is bírta.Légiroham az új honvédségi helikopterekkel Nagykanizsa felett...
A Magyar Honvédség Klapka György 1. Páncélosdandár Kaposvárra települt 2. Lövészzászlóalja szakaszellenőrző foglalkozást hajtott végre hétfőn a nagykanizsai gyakorlótéren.
Egy szakasz érkezett, vagyis 30 fő, akik a légiroham után maradnak és kedden már az ellenséges szakasz támaszpontját támadják meg.
![]()
![]()

)A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..