Beleillik az eddigi fejlesztésekbe, azzal is egyetértek, hogy a Keleti és a Nyugati előtt is bontsák el a szockóban még a "fejlettség szimbólumaként" odaépített felüljárókat.
Az elbontással nincs baj, az régi, torzóként maradt koncepció autópálya koncepció ittmaradt része. Nélküle is meglennénk egy értelmes forgalomszervezéssel, de itt nem az lesz.
Beillik, jah, egy kicsiny, de erőszakos lobbi fejlesztési elképzeléseibe, ami kb. abban merül ki, hogy autó rósz, villamos meg lyó, láthatatlan biciklinek a biciklisáv méglyób.
Az, hogy ki az a fakír, aki majd fonódik a villamoson Észak-Pestről Dél-Budára jövet másfél órán keresztül, miközben alatta a már megépített metróvonalak kb. fele annyi idő alatt elvinnék ugyanoda, már más kérdés.
Persze kilóg a lóláb, mert az egész arról szól, hogy a Bajcsyt és a Vácit is egysávosítsani akarják, szándékosan, lépésenként belefullasztva a belvárost az amúgy kezelhető mértékű autóforgalomba, aztán majd megy az álságos hipákolás, hogy jujj micsoda dugó van, tenni kell valamit ellene.
Ez az öncélú villamosbuzulás és a belvárosi párhuzamosított tömegközlekedésre elszórt pénz teljesen értelmetlen, ugyanabból a pénzből sokkal több értelme lenne az 50-es években politikai okokból a fővároshoz csatolt külvárosok villamos- vagy egyéb tömegközlekedését fejleszteni, mert ott nemhogy párhuzamosan, de sehogyan sincsen, pl. kivezetni akár a villamost, akár a metrót Újpalotára, befejezni a torzóként maradt M4-et, elkezdeni az M5-öt stb. 50 éve megvannak hozzá a tervek, csak meg kellene csinálni.
De annnyira nem tartok tőle hogy valaha is megvalósul, lesznek tervek (párhuzamosan megy egy zsarolásos sztori Óbudán, ahol a Biggoergeot zsarolták le 350 millió forint "villamostervezései hozzájárulásra"), lesz a bőséggel mért tervezési díjból visszaosztás az arra érdemeseknek, aztán lesz belőle politikai tőke a következő választásokra hogy háááááittvannak a teervek kormány aggyál pénzt, mi SZERETNÉNK, de miattad nem tudjuk megcsinálni.
Közben a Főváros kb. 2 hónapon belül csődbe megy, de semmi baj, tervezzünk jó pénzért.