Ne haragudj, ebben nincs igazad. A 100-as vonalra ráterhelni még a kínai gyorsterheket nem lett volna célszerű!
1.) A százason sok az egymást követő település, ebből következik ugye hogy rengeteg szintbeli kereszteződést kellet volna megszüntetni, + költség!
2.) A 100-on már akkora a forgalom hogy nem bírta volna el. A szolnoki elővárosi ingák, a ceglédi elővárosi ingák a debreceni, nyíri, szegedi személyek, gyorsok eléggé beterhelik azt a szakaszt! A reptér miatt is. 3 percenként suhannak a szerelvények a Cegléd-Budapest szakaszon! Akkor szerinted mennyi esélye lenne a Kínai tehervonatoknak? Nem véletlen lett a 150-es!
3.) A 100-as vonal állapota sem bír ki mindent! Ahogy az el van készítve! Nem beszélve az emelkedőkről, kanyarokról a terep miatt. Nem lehet 160-al az íveket terhelni! Műszaki okok!
4.) Budapesten lassan minden rendező pályaudvar meg fog szűnni. Szerinted akkor minek felvinni minden tehervonatot Budapestre? Vajon miért akar a vasút Székesfehérvár magasságába a Dunán egy új vasúti hidat építeni? Amit Lázár már bejelentet 2024-ben
Dunán átívelő vasúti hídja "a folyam átjárhatósága miatt csak egy helyen épülhet meg Magyarországon, Dunaújvárostól néhány kilométerre északra". Nézz rá a térképre!
Akkor szerinted mi a cél? Vagy halad a vonatuk vagy hagyják a fenébe az egészet. Ők nem topognak.
A kínainak nem mi vagyunk az érdekesek! Minket a térképen egy rajszög fejével letakarnak!
Németország a célállomás! Onnan az É-i részek. Nekünk se pénzünk, se felvásárlási erőnk nincs!
A lakosság 10 mill. durván számolva is, kint Kínában egy város létszáma.
Szóval maradjunk a relativitások talaján.