STRABAG - A biztonság az elsődleges szempont az M30-as autópálya helyreállításánál
Folytatódhat az M30-as szikszói szakaszán a pályaszerkezet építése. Részletes tájékoztatást adott a STRABAG a helyreállítás folyamatáról.
), annyira minőséginek s meggyőzőnek.Nagyrészt egy véleményem vagyunk és a Seal-t nagyon megcsinálták, de akkor is és csakazértis TeslaMa egy rövid kör erejéig kipróbáltam egy BYD Seal U elektromos autót.
Rövid kör; első benyomás.
Döbbenet.
Annyira masszívnak érződik (az első ajtó súlya!), annyira minőséginek s meggyőzőnek.
Nem kell rimánkodni a hangvezérlésnek, nincs az a kínos szünet, mint ahogy az új Audi A4-nél tapasztaltam (igaz, nem tud magyarul).
S nem találtam olyan, ezen a szinten bántó részletet, mint egy előző A4-en, szürke színű első ajtó fogantyú fekete kárpiton..., aminek a formájáról az 1.3 Wartburgé jutott eszembe.
A tulaj rokon felhomályosított, hogy a 90 fokkal (elektromosan) elforgatható érintőképernyő navigáció esetén hasznos (neki úgy jobban tetszik a térkép nézet).
Mondjuk pont egy bal kanyar közepén fordította el váratlanul (hogy megmutassa) a képernyőt, ami ugye jobbra fordult, majdnem rákorrigáltam miatta...
A szélvédőre adatok(!) vetítés az első ilyen élményem, s a rugalmatlan (vén hülye ötvenes évek közepi) énemet egyáltalán nem zavarta a forgalomban.
Ahogy valahogy ösztönösen tudtam kezelni az érintőképernyőt is (bár a rokon szidta a szoftverfrissítést, mert átrendezték az ikonokat), s valahogy a sofőr előtti kijelzőn is mindent elsőre megláttam.
Pedig én kifejezetten konzervatív vagyok szocializációm okán e kérdésben. (Fizikailag kialakított analóg órák, minden más az ördögtől való)
A beltér magassága nekem csalódás; bár nem mértem, de nem tűnt magasabbnak, mint egy Golf kategóriás bármi, miközben elég magasról kell leszállni.
Az úthibákat döbbenetesen vasalva kezeli a futómű, a kormány hangolása, a gyorsítás határozott, de nem idegbeteg, hanem elegáns megfontoltságot sugallt.
Ha lenne rá valaha pénzem, én biztos addig keresgélnék, hogy találjak valami más/még nem* kínai alternatívát, ami még jobban bejön, de teljesen megértem azt, akit elsőre meggyőz. (Nyilván elektromos belterjességben)
*Így voltam az olasz autó rajongásommal évtizedekig, aztán lett belőle Hyundai...
Most nézem, hogy a BYD saját tervezésben a 2000-es évek első felében kezdett autót gyártani.
A kommersz európai autógyártók rohadt gyorsan szégyelljék el magukat...

számomra felfoghatatlan rejtély, hogy ha a kínaiak képesek műszakilag egész jó hajtásláncokat meg csinos kasztnikat csinálni, ami így együtt már majdnem az autó enmaga, miért akarják ezt kezelőszervek helyett egy vagy több érintőképernyővel eladniNagyrészt egy véleményem vagyunk és a Seal-t nagyon megcsinálták, de akkor is és csakazértis Tesla
![]()
mert Kínában gondolom az a menő? /meg a zongora lakk.../számomra felfoghatatlan rejtély, hogy ha a kínaiak képesek műszakilag egész jó hajtásláncokat meg csinos kasztnikat csinálni, ami így együtt már majdnem az autó enmaga, miért akarják ezt kezelőszervek helyett egy vagy több érintőképernyővel eladni
nem hiszem el hogy az a marék gomb billentyű tekerentyű amitől használható autóvá válna ez az egész annyival megdobná az árát...
Volt erről cikk, pontosabban olvasói levél a Totalcaron - most persze nem találom - amiben egy külsős fejlesztő írta le, hogy 1 eurós költségcsökkentésekért értekezletek, egyeztetések sora történik meg.számomra felfoghatatlan rejtély, hogy ha a kínaiak képesek műszakilag egész jó hajtásláncokat meg csinos kasztnikat csinálni, ami így együtt már majdnem az autó enmaga, miért akarják ezt kezelőszervek helyett egy vagy több érintőképernyővel eladni
nem hiszem el hogy az a marék gomb billentyű tekerentyű amitől használható autóvá válna ez az egész annyival megdobná az árát...
A zongoralakk a világon mindenhol gyári mánia...mert Kínában gondolom az a menő? /meg a zongora lakk.../
Alfánál nemA zongoralakk a világon mindenhol gyári mánia...

Volt pár éve. Mosz kopik kifele de a kínaiak szeretik.A zongoralakk a világon mindenhol gyári mánia...
Nem fogunk ebben egyet érteni és én bár nagyon old school vagyok és csak az öreg V8 és 2010 után semmit, mert hányok… de egy elektromosba had nyomkodjak meg tapogassak meg had basszon már szét az ideg az újlenyomatos felületek miattszámomra felfoghatatlan rejtély, hogy ha a kínaiak képesek műszakilag egész jó hajtásláncokat meg csinos kasztnikat csinálni, ami így együtt már majdnem az autó enmaga, miért akarják ezt kezelőszervek helyett egy vagy több érintőképernyővel eladni
nem hiszem el hogy az a marék gomb billentyű tekerentyű amitől használható autóvá válna ez az egész annyival megdobná az árát...

Láttam az értesítést, de - értelemszerűen - még nem tudtam pár pillanatig, hogy mit reagáltál.Nagyrészt egy véleményem vagyunk és a Seal-t nagyon megcsinálták, de akkor is és csakazértis Tesla![]()
Nem fogunk ebben egyet érteni és én bár nagyon old school vagyok és csak az öreg V8 és 2010 után semmit, mert hányok… de egy elektromosba had nyomkodjak meg tapogassak meg had basszon már szét az ideg az újlenyomatos felületek miatt![]()
26:36 -tól nézz bele
Jaaah, szerintem is eljöhet még ez az idő, de szerencsére addigra én már túl öreg leszek, hogy sírjak az miatt, hogy a jófajta benzineseket tréleren kell vinni a pályákra. De ez a duma meg, hogy az ő katalizátor nélküli autója… mennnyenmáafaszba… minden 3. autóból ki van kurva a dpf meg ami lehet.26:36 -tól nézz bele

www.knykk.hu
Remélem ez csak troll poszt akart lenniA lengenda valósággá válik...
![]()
Történelmi áttörés: a Toyota bemutatta a világ első vízhajtású motorját
Az autóipar új korszakába lépett.A Toyota, a világ egyik leginnovatívabb gyártója, bemutatta a világ első, teljesen vízzel működő motorját, amely a jövő közlekedését örökre megváltoztathatja.Awww.knykk.hu

Csak igy margóra:számomra felfoghatatlan rejtély, hogy ha a kínaiak képesek műszakilag egész jó hajtásláncokat meg csinos kasztnikat csinálni, ami így együtt már majdnem az autó enmaga, miért akarják ezt kezelőszervek helyett egy vagy több érintőképernyővel eladni
nem hiszem el hogy az a marék gomb billentyű tekerentyű amitől használható autóvá válna ez az egész annyival megdobná az árát...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..