Hmm, elhiszem ha mondod, de én még nem találkoztam ilyennel.A kollégám a Teslájában a képernyőn teszi sebességbe vagy hátramenetbe. Nem láttam hogy mást használt volna, pedig elég sokszor ültem benne.
Pedig az új teslakba szinte csak az vanHmm, elhiszem ha mondod, de én még nem találkoztam ilyennel.
ja, tök jó. Felújítás helyett.Szó megszakad, hang fennakad, lehellet megszegik.
Városmajorból sárga galamb, egy Tatra emelkedik.
Szó megszakad, hang fennakad, lehellet megszegik.
Városmajorból sárga galamb, egy Tatra emelkedik.
![]()
Ja, kb. 5 hete próbáztak.
Mondjuk ha jól értem, az (egyik?) elképzelés, hogy a régi szerelvények is járnának tovább, a Tatrák pedig bejárnának a Széll Kálmán térre. Csak nem tudom akkor mi lesz az eltérő szükséges peronmagassággal. Meg a villamosok nem is mentek fel a végállomásig a próbán.
Hmm, elhiszem ha mondod, de én még nem találkoztam ilyennel.
Lehet hogy van más mód is a váltásra, de én nem láttam hogy használta volna. Az ajtók is gombnyomásra nyílnak. Elöl lehet őket mechanikusan is nyitni belülről, de hátul nem.Pedig az új teslakba szinte csak az van
Kei 2000?![]()


TesóóóóóTrabiban ültem már nyolcadmagammal, úgy hogy mindenki dohányzott, és be is volt valszeg rúgva...![]()

Én Peugeot 205 ben,hasonlóképpTesóóóóó![]()
ja, tök jó. Felújítás helyett.
Hát semmi. Majd az ablakokból kimásznak az utasok a peronra, felfelé meg tolják mert nem kompatibilis sem a vezeték, sem a feszültség, azt egyébként meg FOGASKEREKŰ, a villamos meg ott ál meg előtte.
A fogast nyilván. Ha más nem, akkor az unikalitása miatt.Mit akarsz felújítani, a Tatrákat? T5C5K, T5C5K2, T5C5K2M... ezek mind felújítások voltak.
A fogaskerekűt? Azt lehetne, de épp azért kísérleteztek a Tatrákkal, hogy eldöntsék, hogy lehetséges-e adhéziós vontatás a fogas pályáján. Ugye a fogaskeréktől ha lehet, jobb megszabadulni. A pálya meredeksége nem feltétlenül indokolja, bár eléggé határeset.
De ha lehetséges, lehetne kicsivel kevésbé drága szerelvényeket beszerezni majd, egyszer, ha lesz rá pénz, amik bejárhatnának a villamoshálózatra is. Ugye ma már a fagyok sokkal ritkábbak stb.
Kis nosztalgia:
Amúgy majdnem eltaláltad, az S2000 után, ezt bizony S660-nak hívták.
![]()
![]()
Szerintem nagyon komolyan nézz ki a kis picuri.
Mivel kei car, ezért a szabályozás miatt sajnos csak 660 köbcentis és 63LE-s.
De ehhez mindössze 830 kg súly társul
Esküszöm én szívesen tuningolnék ilyen kocsit, pl. a szar keicar motort kicserélném egy CBR1000-es blokkra ami kb. 180 LE.
Úgy azért a 830 kg tömeggel igencsak parádésat menne![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..