Nem. Tök mindegy, hogy melóba megyek, v oútizni, ha én nem figyelek, akkor szó szerint naponta legalább 1x meghalnék.Nem lehet, hogy a bringáddal van valami baj?![]()
Nagyon tré, ami az utakon van.
Nem. Tök mindegy, hogy melóba megyek, v oútizni, ha én nem figyelek, akkor szó szerint naponta legalább 1x meghalnék.Nem lehet, hogy a bringáddal van valami baj?![]()
Hát, barátom, akkor Te valamit szarul csinálsz, korábban évi 6000km-et tekerve, napi munkába oda-vissza, nem érzékeltem ezt...ja, a 10es úton be, és vissza...napi 60…-70 km...3 évig, télen/nyáron...de utána is közlekedtem/dek bringával...Nem. Tök mindegy, hogy melóba megyek, v oútizni, ha én nem figyelek, akkor szó szerint naponta legalább 1x meghalnék.
Nagyon tré, ami az utakon van.
És mit csinálok ÉN rosszul, hogy mások nem tartják be miatta a szabályokat?Hát, barátom, akkor Te valamit szarul csinálsz, korábban évi 6000km-et tekerve, napi munkába oda-vissza, nem érzékeltem ezt...ja, a 10es úton be, és vissza...napi 60…-70 km...3 évig, télen/nyáron...de utána is közlekedtem/dek bringával...
Nincs a kezedben egy balta...És mit csinálok ÉN rosszul, hogy mások nem tartják be miatta a szabályokat?
Amúgy az a titka, hogy nem [email protected]ény vagy...és kiállsz a jogaidért!
Azt nem állítom, hogy nem volt olyan helyzet, amikor féltem...mondjuk ónos eső, vagy kamion...de a 25/700 Conti mindig (az esetek többségében) tapadt...Nincs a kezedben egy balta...Amúgy az a titka, hogy nem [email protected]ény vagy...és kiállsz a jogaidért!
![]()
Szutyok időben monti. Féltem az oútit.Azt nem állítom, hogy nem volt olyan helyzet, amikor féltem...mondjuk ónos eső, vagy kamion...de a 25/700 Conti mindig (az esetek többségében) tapadt...

A másik probléma, hogy az idő előrehaladtával nem a kortársával ütközik jó eséllyel, hanem egy, akár több generációval modernebb, mindig csak szigorodó előírások szerint épült cuccal, ami egyre nehezebb is (SUV, villanyautó...), így a puszta fizikai törvényszerűségek miatt is egyre csak csökken az esély régi kocsiban ülve a túlélésre, akkor is, ha nem használódott el a kaszni.A legtöbbjük már ekkor is egész tűrhetőnek, túlélhetőnek tűnik, néhány extrém gyengén szereplőt (Gold 2, Peugeot 205) leszámítva.
Persze, azóta sokat rohadt és tekeredett az a kaszni, egy ilye. most 30 év körüli veterán esetében lehet lennének durva meglepik.

A legtöbbjük már ekkor is egész tűrhetőnek, túlélhetőnek tűnik, néhány extrém gyengén szereplőt (Gold 2, Peugeot 205) leszámítva.
Persze, azóta sokat rohadt és tekeredett az a kaszni, egy ilye. most 30 év körüli veterán esetében lehet lennének durva meglepik.
A másik probléma, hogy az idő előrehaladtával nem a kortársával ütközik jó eséllyel, hanem egy, akár több generációval modernebb, mindig csak szigorodó előírások szerint épült cuccal, ami egyre nehezebb is (SUV, villanyautó...), így a puszta fizikai törvényszerűségek miatt is egyre csak csökken az esély régi kocsiban ülve a túlélésre, akkor is, ha nem használódott el a kaszni.![]()
A másik probléma, hogy az idő előrehaladtával nem a kortársával ütközik jó eséllyel, hanem egy, akár több generációval modernebb, mindig csak szigorodó előírások szerint épült cuccal, ami egyre nehezebb is (SUV, villanyautó...), így a puszta fizikai törvényszerűségek miatt is egyre csak csökken az esély régi kocsiban ülve a túlélésre, akkor is, ha nem használódott el a kaszni.![]()
Igen, homályosan rémlett ez a videó, ezért is írtam. Mindenesetre ilyeneket is érdemes lenne leadni rendszeresen főműsoridőben a TV-ben, népnevelő célzattal.Az előbb nem jó videót raktam be, bár az is érdekes. Ezt akartam:
Igen, homályosan rémlett ez a videó, ezért is írtam. Mindenesetre ilyeneket is érdemes lenne leadni rendszeresen főműsoridőben a TV-ben, népnevelő célzattal.
A rutin meg az évek. Na meg a työtymörgők hatalmas aránya. Mivel beszorulsz mögő jó sokáig, látod mit művel pl. piros utáni indulásnál vagy kanyarodásnál.Amúgy tényleg érdekelne, hogy honnan tudjátok, hogy nincsen-e indoka? De mondjuk az 50nél 20 már azért elgondolkodtató.
De a városban 45?
Mindn korcsoport tud rutinosan tyütymörögni, fiatal, öreg és középkorú, férfi és nő... De a csúcs 2 80 körüli mama egy kispolszkiban... de ott legalább látja az ember hogy botorság volna a részükről az 60-et megközelíteni is. És ezekből nincs sok.A tötymörgés meg a 40 az ötvenes táblánál, mikor a környezet nem indokolja (és igen, erősen kételkedem, hogy pont valami rendkívüli helyzet miatt van a tötymörgés - általában vénasszonyok vezetnek így). Mondjuk a vezetők fele annyira fsz, hogy a saját sávját nem bírja tartani.
Te úgy akarsz vezetni, hogy nem kell figyelned? Hüha... Houston baj van.Nem. Tök mindegy, hogy melóba megyek, v oútizni, ha én nem figyelek, akkor szó szerint naponta legalább 1x meghalnék.
Nagyon tré, ami az utakon van.
Különösen szereti a napszemüveget. Milyen jó nappal szemben menni úgy ha napszemüveget hordasz az a baj ha hunyorogsz akkor még az. Kicsit olyan mintha lenne egy új közepesen kedves feleséged vagy főnököd.Akkor andalító országúton nem lesz nézelődése a legelésző fűnek, meg a növekedő nyúlnak, vagy hogy is van ez...
Valamelyik tesztben olvastam, hogy a stréberebbje még a tükörbe nézésért is rikácsolt, mer' nem előre nézett a tesztelő.
Zseniális...
Nyilván nem így értettem. Más helyett.Te úgy akarsz vezetni, hogy nem kell figyelned? Hüha... Houston baj van.

Azért egy meggondolatlanul kölcsönkért, autószerelős anyós bontószökevény kispolszkiban bárkinek lehet még 40-nél is halálközeli élménye a pesti nyomulásban..Mindn korcsoport tud rutinosan tyütymörögni, fiatal, öreg és középkorú, férfi és nő... De a csúcs 2 80 körüli mama egy kispolszkiban... de ott legalább látja az ember hogy botorság volna a részükről az 60-et megközelíteni is. És ezekből nincs sok.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..