Hradecban iden jo nagy semminek igerkezik a program, leszamitva, hogy az ukranok a Szu-27-es melle leigazoltak a Szu-24(!) demot is...
Hradecban iden jo nagy semminek igerkezik a program, leszamitva, hogy az ukranok a Szu-27-es melle leigazoltak a Szu-24(!) demot is...
Ostrava se lett sokkal jobb :/
Ostrava nekem eddig az elérhető személyzeteket jelentette. A fúdenagy angliai repnap a leggyengébb ostravai közelében sem volt.Azért mindig van valami ami normál cirkuszi repnapon nincsen, és sokat ér annak aki nem csak a nyolcvannegyedik belga F-16 szólóért akar utazni.
Most pl az E-7, CF-18 ilyen azok közül ami eddig nem volt.
a RIAT főleg a spottereknek kedvező, ostravában inkább csinálnak játszóteret a statikból (ezért is aki fotózna statik gépet, mehet az érkezőnapokra kb)Ostrava nekem eddig az elérhető személyzeteket jelentette. A fúdenagy angliai repnap a leggyengébb ostravai közelében sem volt.
Az angliai repnapokkal az a bajom, hogy magyar penztarcahoz nagyon draga mindegyik, mikozben idojarasilag oriasi lutri az egesz. Pl csak RIAT-ra kiutazni gazdasagi ongyilkossag. En idaig csak arukapcsolassal voltam brit airshow-n, pl Farnborough nyitonaphoz elmentem Duxfordba, Lakenheath-be, Heathrow spotterkedesre, es egy kiterjedt muzeumkorutra, ugy, hogy a RIAT is a terv resze volt, de az egesz elmaradt az ozonviz miatt. Bournemouth 2015-hoz, ahol is a Vulcan utolso del-angliai demojat lathattam megneztem a Bovington-i tankmuzeumot is. A statikon kint levo gepek szemelyzetevel a bajcsevely szinte mindegyik repulonapon adott, csak nem biztos, hogy relevans infokhoz lehet jutni. Senki se szereti kiadni magat. A szemelyzet mondhatni jobban orul a hulye kerdeseknek, mint az okoskodoknak. Az erdemi infot nem egy ilyen cirkusz kellos kozepen kell beszerezni.Ostrava nekem eddig az elérhető személyzeteket jelentette. A fúdenagy angliai repnap a leggyengébb ostravai közelében sem volt.
RIAT-on ott szoptam meg, hogy az összes (!) jenki aki kint volt, mind kezdő volt. A legtapasztalatabb az egyik WSO volt, aki tavaly nov. óta van a típuson. A másik WSO és F-15E és C pilóta feb. és március óta. Nem sokat tudtak mesélni, a kiképzéssel kapcsolatban meg sokmindenre azt mondták, hogy "nem emlékeznek". RAF EF pilótát nem találtam, a spanyolok csak árulgattak, az Raptornál levőknél integettem, egyszer 20 méterre voltak, de sajnos nem jöttek. Az időjárás totális bukta volt.Az angliai repnapokkal az a bajom, hogy magyar penztarcahoz nagyon draga mindegyik, mikozben idojarasilag oriasi lutri az egesz. Pl csak RIAT-ra kiutazni gazdasagi ongyilkossag. En idaig csak arukapcsolassal voltam brit airshow-n, pl Farnborough nyitonaphoz elmentem Duxfordba, Lakenheath-be, Heathrow spotterkedesre, es egy kiterjedt muzeumkorutra, ugy, hogy a RIAT is a terv resze volt, de az egesz elmaradt az ozonviz miatt. Bournemouth 2015-hoz, ahol is a Vulcan utolso del-angliai demojat lathattam megneztem a Bovington-i tankmuzeumot is. A statikon kint levo gepek szemelyzetevel a bajcsevely szinte mindegyik repulonapon adott, csak nem biztos, hogy relevans infokhoz lehet jutni. Senki se szereti kiadni magat. A szemelyzet mondhatni jobban orul a hulye kerdeseknek, mint az okoskodoknak. Az erdemi infot nem egy ilyen cirkusz kellos kozepen kell beszerezni.
RIAT-on ott szoptam meg, hogy az összes (!) jenki aki kint volt, mind kezdő volt.
Lehet hogy olcsóbb lett volna egy USA repnapra elmenni, ha csak ez érdekelt, és még kaptál is volna érdemi infót))
Szerintem Angliában és az USA-ban Molni csak egy gyanús külföldi, aki mindenfélét tudni akar. Csehországban viszont örülnek az amerikaiak/angolok/egyéb országok, hogy végre valaki, aki beszél angolul és értelmeseket kérdez.
Az említett országokban Molnitól csak gyanúsabb külföldiek laknakNem hinném hogy ne válaszolnának, max nem mindenre, de itt az volt a probléma hogy nem is volt kitől kérdezni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..