Mi-8 / Mi-17 / Mi-171 Hip (Mil)

Nigériai Mi-17 kényszerleszállása.
XqzT4_Cp9mM.jpg
Remélem nem a shilka segítségével jött le!
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Kolumbia, 2018. január 16. Mi-17 katasztrófa. 10 halott (8katona+2 civil)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ez rendes perec lett,vagy 10-15 méteren volt a helikopter,mikor leszakadt,alig volt a kopter alatt,nekem sikerült egyszer a földről úgy hanyatt esnem,hogy kis hijján megfulladtam,úgy odavertem a hátam,nem tudtam lélegezni,csak pihegni,persze olyankor fújtatna az ember,ha bírna,már rendesen ki-kihagyott a cpu,mire helyreállt a légzésem,szóval nem irigylem őket. :eek:
 
Semmi baj gyerekek !

Nem fogják összecsinálni magukat az oroszok a z-18-tól mert a az első szállító helit is ők tőlük vették.
Így nem is tudják megverni az oroszokat ezen a téren sem mert már idén láthatjuk a Ka-92 felszállását. :cool::cool:
https://htka.hu/2015/09/03/2018-ra-jon-a-mi-8-utodja/

A TASS hírügynökség Viktor Bondarev vezérezredest idézve állítja, a Ka-92 fejlesztése jól halad (a repülési kísérleteket már megkezdték egy átalakított Mi-35-ös segítségével), a prototípus első felszállását 2018-ra tervezik, míg várhatóan 2022-től állhat hadrendbe.
 
Semmi baj gyerekek !

Nem fogják összecsinálni magukat az oroszok a z-18-tól mert a az első szállító helit is ők tőlük vették.
Így nem is tudják megverni az oroszokat ezen a téren sem mert már idén láthatjuk a Ka-92 felszállását. :cool::cool:
https://htka.hu/2015/09/03/2018-ra-jon-a-mi-8-utodja/

A TASS hírügynökség Viktor Bondarev vezérezredest idézve állítja, a Ka-92 fejlesztése jól halad (a repülési kísérleteket már megkezdték egy átalakított Mi-35-ös segítségével), a prototípus első felszállását 2018-ra tervezik, míg várhatóan 2022-től állhat hadrendbe.
két készlet forgószárny meg még egy koax. légcsavar.... csak nehogy valami irdatlan nagy sz.pástenger kerekedjen ki ebből...o_O
(jópofa lesz akár egy időszakos is rajta...remélem még a tetejébe 3 hajtóműves is :D )
 
két készlet forgószárny meg még egy koax. légcsavar.... csak nehogy valami irdatlan nagy sz.pástenger kerekedjen ki ebből...o_O
(jópofa lesz akár egy időszakos is rajta...remélem még a tetejébe 3 hajtóműves is :D )
Nincs ebben semmi külnös,kamov gépek logikus továbbfejlesztése.Még csak nem is új ötlet,már a CH56tal eggyidőben is felvázoltak ilyesfélét.Nézzd meg a Mihu,és a Mi28 vetélytársának szánt Kamov terveket.Azok már kicsit jobban eltérnek a szokásos kamovi dizájntol
 
Nincs ebben semmi külnös,kamov gépek logikus továbbfejlesztése.Még csak nem is új ötlet,már a CH56tal eggyidőben is felvázoltak ilyesfélét.Nézzd meg a Mihu,és a Mi28 vetélytársának szánt Kamov terveket.Azok már kicsit jobban eltérnek a szokásos kamovi dizájntol
Szó sem volt róla, hogy különös lenne, csak ne legyen baj..
ötletnek nem új a magfúziós erőmű se...
 
Kösz az infót!

Hát érdekes lett volna volna : https://www.globalsecurity.org/military/world/russia/v-100.htm

Remélem azért az új PSV (gyors harci helikopter) fogja hozni majd a S-97 sebességét ha eléri majd a 430km/h asz már komoly lesz fegyverzettel.
Majd ha lesz rá pénz.90es éévekre a Szu teljes helikopter generációváltást tervezett.Ka-40,Ka-118,Mi-40,Mi-54,Mi-58 mind rajzasztalon maradt.Mi-34 eljutott a megépülésig,de minek.Mi-35,Mi-171 valójában kényszermegoldások.Ráncfelvarrott,egyébbként elavult alaptervű tipusok.Mi28,Mi38(ami különben eredetileg kissebb méretű,Mi28 hajtásláncát használó gép lett volna) még mindig nem kiforrott tipusok,30+ év fejlesztés után.A PSV szvsz nem lesz még jóideig sorozatgyártott gép-ha lesz eggyáltalán,
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat