Itt repültek el majdnem a fejem felett, de sajnos csak bámulni tudtam őket mert dolgoztam. (Kiáltam a benzinkút közepére és a vevőkkel együtt bámultunk)Ott voltál valahol megnézni a 3 nap alatt?

Itt repültek el majdnem a fejem felett, de sajnos csak bámulni tudtam őket mert dolgoztam. (Kiáltam a benzinkút közepére és a vevőkkel együtt bámultunk)Ott voltál valahol megnézni a 3 nap alatt?

"Előfordulhat" hogy azokból fogyott ki legelőször a max élettartam, vagyis az ángliusok - ha már van - akkor használták is becsülettel, nem csak a piros vonalon porosodtak!Azért valahol elképesztő, hogy pont a legfejlettebb Tornado gépeket vonják ki először...


A hadrafohatóságuk nem volt a csúcson, brit topicok szerint minimális darabszámmal repültek otthon- a spotterek nézték az oldalszámokat, (ez lehetett takarékosság is, mert azért áttelepüléseket még utolsó ideőkig végrehajtottak)."Előfordulhat" hogy azokból fogyott ki legelőször a max élettartam, vagyis az ángliusok - ha már van - akkor használták is becsülettel, nem csak a piros vonalon porosodtak!![]()
Hang a lényeg.
	
	
	Klasszik zöld-szürke festét. Imádom. Nekem az az igazi Tornado, a GR.1.Szép gesztus volt a háromgépes országjárás, de azért hiányérzetem volt.... ez azért már elég jól nézett ki.
(De még mindig nem értem, hogy a RIAT-on ezt miért nem volt a program része. Amikor előtte néhány nappal London felett is megcsinálták.)
![]()
![]()
![]()
Mert kb. az. Amikor megjelent, akkor egyes vonásaiban még az F-111D-t is űberelte, viszont TGP hiányában az F-111F PGM képessége nem volt. Még a Sivatagi Vihar alatt is kölcsönzött (?) vietnámi Pave Spikeot használtak, a TIALD asszem éppenhogy elkészült. néhányat oda tudtak vinni. Bár a Buccaneer gépeken is volt Pave Spike, ha éppen jutott rá.Én nagyon bírom ezt a gépet ... sajnálom hogy sokszor mostohán bánnak vele.....Mindig az jut eszembe róla mintha az F111 földimalac kis öccse lenne![]()
Konkrétan Buccaneer gépek végezték a célkijelölést a Pave Spike konténerekkel.Klasszik zöld-szürke festét. Imádom. Nekem az az igazi Tornado, a GR.1.
Mert kb. az. Amikor megjelent, akkor egyes vonásaiban még az F-111D-t is űberelte, viszont TGP hiányában az F-111F PGM képessége nem volt. Még a Sivatagi Vihar alatt is kölcsönzött (?) vietnámi Pave Spikeot használtak, a TIALD asszem éppenhogy elkészült. néhányat oda tudtak vinni. Bár a Buccaneer gépeken is volt Pave Spike, ha éppen jutott rá.
Persze hogy Trump ki van akadva az Európai NATO államokat.A helyzet még ennél is rosszabb, a bevethető Tájfunk gépek száma mindösszesen 37 db.
Ez azt jelenti, hogy a német légierő mindössze 29+37= 66 darab részben(!!!) korszerűnek mondható harci géppel rendelkezik.
Ehhez képest az oroszok csak idén több új vadászgépet állítottak rendszerbe, mint a bevethető teljes német légierő!!!
http://www.globoport.hu/141832/ocskavasakkal-bombaznak-az-iszlam-allamot/
Tartok tőle, hogy összNATO szinten sem sokkal jobb a valós helyzet, főleg az európai hatalmakat illetően.
Persze hogy Trump ki van akadva az Európai NATO államokat.
Úgy tudom, a Bucaneerek végezték a megvilágítást a Tornadoknak.Klasszik zöld-szürke festét. Imádom. Nekem az az igazi Tornado, a GR.1.
Mert kb. az. Amikor megjelent, akkor egyes vonásaiban még az F-111D-t is űberelte, viszont TGP hiányában az F-111F PGM képessége nem volt. Még a Sivatagi Vihar alatt is kölcsönzött (?) vietnámi Pave Spikeot használtak, a TIALD asszem éppenhogy elkészült. néhányat oda tudtak vinni. Bár a Buccaneer gépeken is volt Pave Spike, ha éppen jutott rá.
	Azért Kővári is mostanában ír olyanokat, hogy pislogok...
Nincs többé "forgószél" Albion felett
"A brit Royal Air Force 40 év szolgálatot követően 2019 márciusában kivonta állományából a Tornado (forgószél) típusú csapásmérő repülőgépeket."
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..