Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Igen. Azt venni is lehet pár dollárért, de a botok nem fogják a videóit nézni. Ezért nem éri el a nézettsége a feliratkozók harmadát se.
Nem. Hanem azért, mert nem minden feliratkozót érdekel minden videjoa. Én sem néztem meg mind. Az Otherworld csatornán is pl. van aki csak film és gaminget néz, de hardvert nem. Vagy csak gameinget, de pl. filmet nem.
Nincs olyan videós, akinek minden videója egyenszilárd nézettségű.
 
Én csodálkozom hogy ezt a Kuhár vagy ki gyereket a saját nagymamájának kívűl egyáltalán nézi valaki. A vonatbuzi téma is eléggé szűk réteg, de ezen túl nagyon amatőr az ember is, meg a technikai megvalósítás is.
 
Sokkoló számok és kihívások.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Sokkoló számok és kihívások.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a víz alatti lebegő alagút nem rossz ötlet. Azt nem tudom, hogy működőképes elképzelés-e, mert sokk buktatója lehet, de azért tetszik, hogy kihasználnák azt, hogy egy alagút amúgy is egy levegővel teli cső, tehát mintha direkt lebegésre találták volna ki.
 
Soha nem látott változás jön az üzemanyagok történetében fél év múlva

Az International Maritime Organization (IMO) 2020. január 1-jétől lépteti életbe új károsanyag-kibocsátási standardját, amelynek célja, hogy jelentősen csökkentse a világon tevékenykedő hajók környezetszennyezését. Az intézkedés lényege, hogy minden olyan hajót kitiltanak a világ tengereiről és óceánjairól, amelynek üzemanyaga 0,5 százaléknál nagyobb arányban tartalmaz ként. Jelenleg ez a határérték 3,5 százalék, a legelterjedtebben használatos hajóüzemanyag kéntartalma 2,7 százalék.
 
Soha nem látott változás jön az üzemanyagok történetében fél év múlva

Az International Maritime Organization (IMO) 2020. január 1-jétől lépteti életbe új károsanyag-kibocsátási standardját, amelynek célja, hogy jelentősen csökkentse a világon tevékenykedő hajók környezetszennyezését. Az intézkedés lényege, hogy minden olyan hajót kitiltanak a világ tengereiről és óceánjairól, amelynek üzemanyaga 0,5 százaléknál nagyobb arányban tartalmaz ként. Jelenleg ez a határérték 3,5 százalék, a legelterjedtebben használatos hajóüzemanyag kéntartalma 2,7 százalék.


És ez mekkora drágulást hoz vajon.....
 
Hogy tiltja ki?
Ennek se füle se farka.

Cikkből...

Az új szabályt az ENSZ egyik bizottsága fogalmazta meg még 2016-ban ajánlásként, és hogy nem csupán pusztába kiáltott szó, azt 170 ország, köztük az USA támogatása garantálja. Így a jövő év elejétől minden olyan hajó, amely nem tartja be a szabályt, azt kockáztatja, hogy az egyezményt támogató valamelyik ország egyik kikötőjébe kísérik, ahol a hatóságok ellenőrzése alá kerül.
 
  • Tetszik
Reactions: Cifu and fishbed
Cikkből...

Az új szabályt az ENSZ egyik bizottsága fogalmazta meg még 2016-ban ajánlásként, és hogy nem csupán pusztába kiáltott szó, azt 170 ország, köztük az USA támogatása garantálja. Így a jövő év elejétől minden olyan hajó, amely nem tartja be a szabályt, azt kockáztatja, hogy az egyezményt támogató valamelyik ország egyik kikötőjébe kísérik, ahol a hatóságok ellenőrzése alá kerül.

De nyilt tengeren nem állíthatja meg, elég ha Kína-Görögország nem tartja be, Pireuszban maximum rátankolnak.
 
Hogy tiltja ki?
Ennek se füle se farka.
Pont úgy, ahogy a motor hajtóanyagoknál elő van írva a 10 ppm alatti kéntartalom.
De nyilt tengeren nem állíthatja meg, elég ha Kína-Görögország nem tartja be, Pireuszban maximum rátankolnak.
Ha az eladókat szarrá bírságolják, mert a mintavételezett anyag kétartalma magas, akkor senki nem fogja eladni. Erről írtam már hosszabb kommentet...

Volt még egy ennél korábbi is.
https://forum.htka.hu/threads/autó-motor-elektromos-járművek-közlekedés.1490/page-108#post-567506

Ez volt az.
https://forum.htka.hu/threads/autó-motor-elektromos-járművek-közlekedés.1490/page-71#post-539240
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
  • Tetszik
Reactions: fishbed and papi
Ez kemény. Ha ezt egy versenyszféra szolgáltató adná elő nem sokáig maradna a piacon. Ez nem szolgáltatás. Ez vicc. A szarabbik fajtából. Es a szomorú az, hogy 15+ eve olvasni ilyet. 15 ev alatt nem sikerült egyről a kettőre jutni. A MAV az,ahol sokszor azt erzemt, mintha meg a 19. században lennénk..
Óbudán tanulok, hetente hazajárok vonattal, mikor hogy indul, úgy megyek a keletiből-nyugatiból, ilyet elég ritkán tapasztalok (sőt soha), hogy sok az ember és bezár a kassza, mint mondtam rengeteget vonatozok volt már sok olyan amikor szar jegyet dobott ki nekem véletlen (amit késve vettem észre) aztán a nagy sor miatt felküldött az ügyfélszolgálatra de olyat egyik helyen sem csináltak ott, hogy letelefonált és leugatta a munkatársát hanem megcsinálta.
Érdekes extra infó mivel középiskolába is vonattal jártam minden reggel és onnan haza, az ómigráns kormosaink csinálták azt, hogy vettek 1 bérletet, aztán ha valamelyiküknek dolga volt akkor azzal a bérlettel jött ment mindenki mert a kaller nem tudta csippantani, a bérlethez való diákigazolvány meg mindenkinek volt érvényes (a kaller néha vitatkozott, hogy ilyet nem lehet, mert a diákigazolványa nem abba a városba szól de az kb lepergett mindig róluk semmi nem történt).
Ez azután terjedt el amikor a 90%-os papírt, kártya alapúra helyezték, addig mindegyiknek volt 15-20k Ft-ért vásárolt 90-es kártyája.
Színezett sztorinak hat erősen, ez kb 90-es években meg utána 2000-es évek elején történt volna elhiszem (igen 15 éve reális volt) mert akkortájt emlékszek köcsög kallerekre meg jegykiadós nénikre....
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka and papi
Ha már a máv, múlthét szerdán megyek fel pestre iskolalátogatásiért, megveszem a jegyet a reggel 6-os vonatra telefonos appal (gondoltam én) Szolnok alatt benyit a kaller a vagonba, szokásos jó reggelt kívánok jegyeket bérleteket szöveggel, nézem az 1 órával későbbi gyorsvonatra vettem jegyet reggel na mondom fasza. Mutatom a kallernek a telefont, magyarázom,hogy ez meg ez történt és láss csodát annyit mondott mivel ezt a jegyet, holnap ilyenkor már nem tudom úgysem felhasználni mert addigra nem lesz érvényes utazzak nyugodtan.
 
Úgy tudom erről cuccról csak úgy tud lekopni a festék ha ki-be húzgálják. Ha be van rakva irattartóba, pénztárcába, stb. akkor minimum fél évig olvasható...
 
Úgy tudom erről cuccról csak úgy tud lekopni a festék ha ki-be húzgálják. Ha be van rakva irattartóba, pénztárcába, stb. akkor minimum fél évig olvasható...
Vagy ha egy kicsit meleg levegő (pl öngyújtó lángja) fölé tartod, öngyújtóval vigyázni kell a távolságra nagyon.
 
Mondjuk hétfőn pont azért vakarózott a jegyvizsgáló, mert Bicskén felszállt egy kölyök és egyből odament hozzá, hogy nem tudott jegyet venni, mivel a pénztáros nem volt hajlandó 20000 ft-ból visszaadni, visszadobta. Ott hívogatta a Déliben a főpénztárt, hogy most mi legyen, mert ha blitzelni akarna akkor nem szólt volna neki...