Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Sajnos akiket érint, azok úgysem néznek ilyen videókat. A videó egyik megjegyzése az tényleg pontos, hogy sok embernek a kocsi motorháztetőbe kéne olvasztania a jogsit, mert közlekedésre szellemileg alkalmatlanok.

Múlt vasárnapi utam Pestre röviden összefoglalva: Valahol a nadapi MOL kút mellett éppen előznék egy lassabb polgártársat (hisz kimenni a külső sávba gáz és inkább csattog 90-100-al középső sávban fenntartva mindenkit), mikor hirtelen az nagy Béemvés faszagyerek vagy 180-al hirtelen megjelent hátulról. (Széljegyzet: a tükröket minden esetben vagy háromszor megnézem biztos nem akar-e senki meglepni suttyomban hátulról) Még szerencse, hogy éppen volt egy kis hely, mert az az idióta az életben nem fékezett (na meg persze nem is akart hisz szerinte a Golfommal hozzá képest egy kis alávaló plebsnek számítok a hierarchiában) és ha belemegy a seggembe akkor az első pofont a szalagkorlát fogja adni, míg a többit a 3 sávban arra járó mit sem sejtő sofőrök akik elé odavágódnak a roncsaim. A bömmeres valszeg komolyabb baj nélkül kiszállt volna, az én földi maradványaim meg kb. Tetris darabokká manifesztálodtak volna át.

Kicsivel később megint csak középső sávban megyek, mikor a kamion mögött menő suzukis akkor akart átmenni a sávomba csak éppenséggel konkrétan mellette voltam. Már rántotta is a kormányt csak éppen észrevette, hogy jé van itt mellettem valami kék paca lehet nem kéne most csattanjak vele. Drágáim ennyire nem tudtok figyelni vagy mégis mi a rosebb?

Harmadszorra a Budaörsi úton a Lánchíd-Szabadság híd irányába való elágazásnál zúzott be elém 10 centire a kocsi bal elejétől egy Passat persze dupla záróvonalon és forgalomtól elzárt területen keresztül. Biztos unta már az utat és mindenki dögöljön meg mellette ő most megnyomja.

Negyedszerre pedig egy biciklikkel rendesen megrakott (nem éppen a legszabályosabb módon) Volvo XC60 jött rá a BAH csomópont lámpájánál, hogy lehet nem a villamossíneken kéne mennie. Az a tény, hogy az előző delikvenshez hasonlóan kb 10 centire kerülte el, hogy ne vágjon oldalba valahogy nem tudta meghatni.

Szóval az ilyeneknek nem a jogsiját kéne a motorházba olvasztani hanem a komplett szép kerek (és vélhetően üres) fejüket...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Múlt vasárnapi utam Pestre röviden összefoglalva: Valahol a nadapi MOL kút mellett éppen előznék egy lassabb polgártársat (hisz kimenni a külső sávba gáz és inkább csattog 90-100-al középső sávban fenntartva mindenkit), mikor hirtelen az nagy Béemvés faszagyerek vagy 180-al hirtelen megjelent hátulról. (Széljegyzet: a tükröket minden esetben vagy háromszor megnézem biztos nem akar-e senki meglepni suttyomban hátulról) Még szerencse, hogy éppen volt egy kis hely, mert az az idióta az életben nem fékezett (na meg persze nem is akart hisz szerinte a Golfommal hozzá képest egy kis alávaló plebsnek számítok a hierarchiában) és ha belemegy a seggembe akkor az első pofont a szalagkorlát fogja adni, míg a többit a 3 sávban arra járó mit sem sejtő sofőrök akik elé odavágódnak a roncsaim. A bömmeres valszeg komolyabb baj nélkül kiszállt volna, az én földi maradványaim meg kb. Tetris darabokká manifesztálodtak volna át.

Kicsivel később megint csak középső sávban megyek, mikor a kamion mögött menő suzukis akkor akart átmenni a sávomba csak éppenséggel konkrétan mellette voltam. Már rántotta is a kormányt csak éppen észrevette, hogy jé van itt mellettem valami kék paca lehet nem kéne most csattanjak vele. Drágáim ennyire nem tudtok figyelni vagy mégis mi a rosebb?

Harmadszorra a Budaörsi úton a Lánchíd-Szabadság híd irányába való elágazásnál zúzott be elém 10 centire a kocsi bal elejétől egy Passat persze dupla záróvonalon és forgalomtól elzárt területen keresztül. Biztos unta már az utat és mindenki dögöljön meg mellette ő most megnyomja.

Negyedszerre pedig egy biciklikkel rendesen megrakott (nem éppen a legszabályosabb módon) Volvo XC60 jött rá a BAH csomópont lámpájánál, hogy lehet nem a villamossíneken kéne mennie. Az a tény, hogy az előző delikvenshez hasonlóan kb 10 centire kerülte el, hogy ne vágjon oldalba valahogy nem tudta meghatni.

Szóval az ilyeneknek nem a jogsiját kéne a motorházba olvasztani hanem a komplett szép kerek (és vélhetően üres) fejüket...
Eklatáns példája a videónak. Kocsira, arra van pénz, de észre és felelősségre arra nincs...
https://index.hu/belfold/2019/09/21/mohacs_autobaleset_halal_140-nel/
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
Múlt vasárnapi utam Pestre röviden összefoglalva: Valahol a nadapi MOL kút mellett éppen előznék egy lassabb polgártársat (hisz kimenni a külső sávba gáz és inkább csattog 90-100-al középső sávban fenntartva mindenkit), mikor hirtelen az nagy Béemvés faszagyerek vagy 180-al hirtelen megjelent hátulról. (Széljegyzet: a tükröket minden esetben vagy háromszor megnézem biztos nem akar-e senki meglepni suttyomban hátulról) Még szerencse, hogy éppen volt egy kis hely, mert az az idióta az életben nem fékezett (na meg persze nem is akart hisz szerinte a Golfommal hozzá képest egy kis alávaló plebsnek számítok a hierarchiában) és ha belemegy a seggembe akkor az első pofont a szalagkorlát fogja adni, míg a többit a 3 sávban arra járó mit sem sejtő sofőrök akik elé odavágódnak a roncsaim. A bömmeres valszeg komolyabb baj nélkül kiszállt volna, az én földi maradványaim meg kb. Tetris darabokká manifesztálodtak volna át.

Én ilyenekre rá szoktam húzni. Volt olyan amelyik az én sávomban jött ki a neki balos kanyarból, rásimultam a felezővonalra, alig tudta átrántani a saját sávjába, centikre mentünk el egymás mellett. Visszapillantóból láttam, hogy padlófékkel húzódik az útszélére és nyomja be a villogót. Ciki lehetett a sz*rszagot kivakarni az ülésből.
Mondjuk alapelv, hogy 4.5* alatti autóba be se ülök.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci and nyugger
Ooorky

"Én ilyenekre rá szoktam húzni. "

Az aztán sokat segít a helyzeten...:(

molnibalage

"A videó egyik megjegyzése az tényleg pontos, hogy sok embernek a kocsi motorháztetőbe kéne olvasztania a jogsit, mert közlekedésre szellemileg alkalmatlanok."

Ezt sajnos én is napi szinten tapasztalom.
Hogy legyen egy kis önreflexióm, nálam a gyorshajtás a gyakori hiba. A "vicc" az, hogy nem autóúton vagy autópályán, ott jól elvagyok a külsőben is, hanem lakott területen belül vagy kívül. Sajnos sokszor előfordul, hogy 10-20 km/h-val túllépem a sebesség határt. :confused:
 
Ez egyre gyakoribb lesz, sajnos egyre nagyobb teljesítményű roncsok jönnek németből, csóró fiatalok már nem Swift-ekkel száguldoznak amikkel maximum magukat ölhetik meg.
Kb. mindegy, hogy milyen autó. Nyilván sokat számít a teljesítmény, de az attitűd sztem fontosabb. Ami azért dühítő, mert ha valamire tényleg alkalmas a korszerű propaganda, az pont az emberek attitűdjének "átprogramozása". És még a hülyékre is hat. De ezügyben senki nem tesz semmit.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Ooorky

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/21/rekord_helyett_elcsomagolt_a_tesla_a_nordschleiferol/

Erről van szó a fenti videóban.
Folyamatosan azt hazudozza a tesla, hogy az ő kocsijaik:
1. Luxus autók (Nemrég tettem be egy videót, ahol látszik, hogy a Lada Granta szintet nem hozzák, nem egy valódi luxus autóét XD)
2. Az ő kocsijuk utcai verseny autó. Hát a fenti cikk erről szól. Gyakorlatilag csalással sem megy nekik. :D
Lehet tanácsot kellene kérniük a Nissantól ez ügyben :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Ooorky

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/21/rekord_helyett_elcsomagolt_a_tesla_a_nordschleiferol/

Erről van szó a fenti videóban.
Folyamatosan azt hazudozza a tesla, hogy az ő kocsijaik:
1. Luxus autók (Nemrég tettem be egy videót, ahol látszik, hogy a Lada Granta szintet nem hozzák, nem egy valódi luxus autóét XD)
2. Az ő kocsijuk utcai verseny autó. Hát a fenti cikk erről szól. Gyakorlatilag csalással sem megy nekik. :D
Lehet tanácsot kellene kérniük a Nissantól ez ügyben :rolleyes:

Futólag olvastam valamit, hogy feljelentették őket, mert kivittek valami versenypályához egy 350kW-os dízel aggregátort és éjjel-nappal járatták.
Gondolom ez lehetett az.
"Tiszta" autózás.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Amugy had kerdezzem meg mivel toltsem fel a kis elektromos autot ha beut egy tobb napos aramkimaradas mint ujabban minden evben rendszeresen egyes teruleteken az orszagban?
 
Ooorky

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/21/rekord_helyett_elcsomagolt_a_tesla_a_nordschleiferol/

Erről van szó a fenti videóban.
Folyamatosan azt hazudozza a tesla, hogy az ő kocsijaik:
1. Luxus autók (Nemrég tettem be egy videót, ahol látszik, hogy a Lada Granta szintet nem hozzák, nem egy valódi luxus autóét XD)
2. Az ő kocsijuk utcai verseny autó. Hát a fenti cikk erről szól. Gyakorlatilag csalással sem megy nekik. :D
Lehet tanácsot kellene kérniük a Nissantól ez ügyben :rolleyes:

hol reklamoztak utcai versenyautonak?
A 2.6sec 0-100 nem reklam hanem teny. hogy most kivittek uj hajtaslancot versenypalyara tesztelni meg nem reklam.

az Set a szakma luxus kategoriaba sorolja. A 3at nem.

hamar tesla https://m.hvg.hu/cegauto/20190918_H...el_3_a_legnagyobb_peldanyszamban_eladott_auto
 
A Porsche rajongói örülnek, amikor a sportkocsi leelőzi a lerobbant Teslat a teszt során
https://www.rt.com/news/469315-tesla-porsche-nurburgring-breakdown/

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Tesla megint nem hazudtolta meg önmagát, kiváló marketingérzékkel simán ellopták a Frankfurti Autószalon elől a show-t azzal, hogy az elektromos Porsche Taycan köridejét hajszolták a Nürburgringen a Frankfurti Autószalon ideje alatt.
Rekorddöntésre nem került sor, pedig a német sajtóban állították, a Tesla közel 20 másodpercet vert a Porsche Taycanra.
Az amerikaiak persze nem hagyják annyiba a dolgot, hivatalos tájékoztatásuk szerint jövő hónapban visszatérnek Németországba.
Nem nehéz kitalálni, Elon Musk mire készülhet: majd a harmadik negyedéves beszámoló közzétételével nagyjából egy időben dönt rekordot, a befektetői nagy örömére.
 
A Tesla megint nem hazudtolta meg önmagát, kiváló marketingérzékkel simán ellopták a Frankfurti Autószalon elől a show-t azzal, hogy az elektromos Porsche Taycan köridejét hajszolták a Nürburgringen a Frankfurti Autószalon ideje alatt.
Rekorddöntésre nem került sor, pedig a német sajtóban állították, a Tesla közel 20 másodpercet vert a Porsche Taycanra.
Az amerikaiak persze nem hagyják annyiba a dolgot, hivatalos tájékoztatásuk szerint jövő hónapban visszatérnek Németországba.
Nem nehéz kitalálni, Elon Musk mire készülhet: majd a harmadik negyedéves beszámoló közzétételével nagyjából egy időben dönt rekordot, a befektetői nagy örömére.
Akkor megint a piac és befektetők ökörségét látom. Mi frász szempontjából releváns egy ilyen rekord...? Majd azt szeretném látni, amikor bemutatják az áttervezett autót és nem lekommunikálják azt, hogy "nincs baj", hogy ne égjél bent a méregdrága autóban, ami olyan faszán van megtervezve, hogy nem tudsz belőle kiszállni, ha gáz van...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hogy is szokta @ozymandias mondani? Az olcsó pénz következményeit látjuk...
 
merre laksz hogy tobb napos aramkimaradasok vannak?
Orszagos szinten ertettem nagyobb viharok utan, minden evben megesik egy egy tersegben. Egyszer BP-n is megtortenhetne, erdekes tarsadalmi kiserlet lenne. Amugy ugye biciklivel is elsobbseget kellene adni a zebran gyaloglonak? Mert reggel kis hijan "elutott" egy neni az ovi elott mikor vittem a kolykoket. Kozben meg nezett butan.
 
Hpasp

Jól látod a helyzetet.

Fade

Azt azért remélem vágod, hogy ez az egész történet megint a Teslás nagyot mondásról szól.
Annak a foshalom Tesla S-nek a körideje jelenleg 8:50. A Porshe erre ráver 1 percet utcai autóként.
Forrás:
https://insideevs.com/news/327926/tesla-model-s-p85d-laps-nurburgring-in-850-video/

Most, hogy kilóg a lóláb, hogy ebben is mekkora kamugépek, kitalálták, hogy ők megdöntik az utcai SZÉRIA elektromos autók rekordját.
Erre oda ette őket a fene, egy olyan model S-el, amiben egy prototípus hajtáslánc van ami sokkal erősebb, a képekből látszanak a karbon kerámia fékek, a verseny slic gumik, a teljesen más aerodinamika, úgy sejtem állítható verseny futóművet kapott, meg gondolom belülről kopasz az egész kocsi, hogy könnyebb legyen....
Szerinted mennyire széria az a kocsi? :D
Tudod minek 7:20 körüli az ideje?
Segítek: Enzo Ferrari, Ferrari 488 GTB, Lamborghini Aventedor, Porshe 911 turbo stb....
Persze ők ennél gyorsabbak lesznek széria, utcai kocsival XD
Tudod minek a körideje a 7:05 amiről álmodoznak? A 911 GT3 RS Porshe-nak.... :rolleyes:

De fölösleges is ezen fölforrjon az agyvizem, megmondták a Porshe-sok. Az ő kocsijaikkal addig lehet verseny tempóban menni amíg az üzemanyag/töltés és a gumik bírják. ;)
Más gyártóknál meg nem mindig van így...
(Pl. Nissan GT-R rajtautomatika. 3-5 rajtprogram után szervíz, Porshe 911 meg 1000 rajtprogramra garis....:rolleyes:)