Civil repüléssel kapcsolatos témák

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Onnan fordultak vissza, ahonnan Halifax már közelebb lett volna.
Röviden és tömören. Beszarok. A már többször említett Stephen Barlay féle Légikatasztrófák könyvben pont ugyanilyen eset volt csak B747-tel (?). A javítási költség valami 350 ezer dollár volt akkor, ha jól emlékszem. Sajnos keresővel nem találom meg az esetet. Talán japán gép volt, ha jól emlékszem.
(A könyvben az is elhangzott, hogy nincsenek új balesetek, csak feledékeny emberek.)
 
https://www.rt.com/usa/469171-delta...edium=aplication_firefox&utm_campaign=firefox
5d838709203027445168b9cd.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Csak mert jól néz ki.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: szuvorov
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
25 százalékkal több nőt szeretne a légitársaságoknál látni az IATA 2025-re

https://airportal.hu/25-szazalekkal-tobb-not-szeretne-a-legitarsasagoknal-latni-az-iata-2025-re/

A PC agyhalál elérte a pilótafülkét is, örvendezzünk! Szóval ne a legrátermettebb, legtapasztaltabb jelöltet válasszuk és bízzuk rá az életét cirka 300 utasnak, hanem kvóta kell a témában legsikeresebb csoport ellen (mert a kvóta valaki ellen szól mindig, általában a sikeresek ellen).

Ebbe a baromságba gondolom többen nem fognak csatlakozni, sőt örülnek ha elég más vesz részt ebben - egyrészt mert pilótahiány idején ez enyhén baromság, másrészt, nekik így nagyobb választék marad a "nem kvótaképes" jobb férfiakból.
Amúgy a pálya nyitva áll a nők előtt - más kérdés nem vágynak egy ennyi tanulással járó, alapvetően műszaki beállítottságot kívánó rohadt nehéz szakmára - 98%-uk pilótafeleségként aratná le ennek előnyeit (pilóta a legjobb férj - rohadt sokat keres de sosincs otthon!).

BTW akkor már legyen POC, LGBSTQ, kerekesszékes, etc.... kötelező prezentáció is a fülkében - nem tudom elképzeni a repülés komplex fázisait a jövőben Kolompár Rafaelló és a cicifixes Ratyi Jancsi nélkül.....
Agyhalál
 
25 százalékkal több nőt szeretne a légitársaságoknál látni az IATA 2025-re

https://airportal.hu/25-szazalekkal-tobb-not-szeretne-a-legitarsasagoknal-latni-az-iata-2025-re/

A PC agyhalál elérte a pilótafülkét is, örvendezzünk! Szóval ne a legrátermettebb, legtapasztaltabb jelöltet válasszuk és bízzuk rá az életét cirka 300 utasnak, hanem kvóta kell a témában legsikeresebb csoport ellen (mert a kvóta valaki ellen szól mindig, általában a sikeresek ellen).

Ebbe a baromságba gondolom többen nem fognak csatlakozni, sőt örülnek ha elég más vesz részt ebben - egyrészt mert pilótahiány idején ez enyhén baromság, másrészt, nekik így nagyobb választék marad a "nem kvótaképes" jobb férfiakból.
Amúgy a pálya nyitva áll a nők előtt - más kérdés nem vágynak egy ennyi tanulással járó, alapvetően műszaki beállítottságot kívánó rohadt nehéz szakmára - 98%-uk pilótafeleségként aratná le ennek előnyeit (pilóta a legjobb férj - rohadt sokat keres de sosincs otthon!).

BTW akkor már legyen POC, LGBSTQ, kerekesszékes, etc.... kötelező prezentáció is a fülkében - nem tudom elképzeni a repülés komplex fázisait a jövőben Kolompár Rafaelló és a cicifixes Ratyi Jancsi nélkül.....
Agyhalál
Hogy ünnepelték az első pilótanőt aki anyahajós képesítést szerzett! Aztán az első leszállásánál csobbant is:(
Aztán mi lett vele? Ki tudja?
Megvan. Meghalt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kara_Hultgreen
 
Hogy ünnepelték az első pilótanőt aki anyahajós képesítést szerzett! Aztán az első leszállásánál csobbant is:(
Aztán mi lett vele? Ki tudja?
Megvan. Meghalt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kara_Hultgreen
Most úgy csinálsz, mintha férfi pilóta még sose követett volna el hibát repülés közben és sose halt volna bele. Csak annyi a különbség hogy eleve sokkal kevesebb nő akar pilóta lenni, még kevesebb is lesz tényleges pilóta, így ha a néhányból egy lezuhan és meghal az nagyobb feltűnést kelt. Persze a pilótanők alkalmazását nem kijelölt kvótákkal kellene megoldani (ennyi erővel a férfiak 50%-át is száműzni kellene a konyhába?!), szigorúan csak annyi nő (és férfi!) legyen pilóta aki saját akaratából akar is, alkalmas is rá és el is éri a megfelelő kiképzettségi szintet!! Az egyenlő lehetőséget kell biztosítani mindenkinek, nem a kvóta szerinti kivételezettséget ...
 
Most úgy csinálsz, mintha férfi pilóta még sose követett volna el hibát repülés közben és sose halt volna bele. Csak annyi a különbség hogy eleve sokkal kevesebb nő akar pilóta lenni, még kevesebb is lesz tényleges pilóta, így ha a néhányból egy lezuhan és meghal az nagyobb feltűnést kelt. Persze a pilótanők alkalmazását nem kijelölt kvótákkal kellene megoldani (ennyi erővel a férfiak 50%-át is száműzni kellene a konyhába?!), szigorúan csak annyi nő (és férfi!) legyen pilóta aki saját akaratából akar is, alkalmas is rá és el is éri a megfelelő kiképzettségi szintet!! Az egyenlő lehetőséget kell biztosítani mindenkinek, nem a kvóta szerinti kivételezettséget ...
1ből 1 volt. rövid idő alatt. az 100%. Ezt már csak megjegyzi az ember.
Ha most több van, és valaki tudja a baleseti arányt, az szóljon.