Huuu, ez baromi érdekes!
Nem tudom, hogy kinek mennyire jőtt le, de az NMS verzióit érdemes nagyon alaposan átnézni!
A 2pickup, és az ATGM hordozó, tulajdonképpen már egy átdolgozott széria. Mintha egy NMS 2.0 lenne.
Átdolgozták a járművek hátsó részét. Nincs már olyan magasan a hátsó sárvédőív, és maga a sárvédő is változott. Lecserélték szinte a komplett elejét. A hűtőt, a motorháztetőt, ennek folyományaként lehet, hogy a motorházban is történtek átalakítások. De úgy általában is úgy tűnik, mintha "európaisították" volna.
És ami nekem feltűnt még - bár az ilyen 3D concept képeken nem biztos hogy mérvadó -, hogy nekem úgy tűnik, mintha mind a 3 járműnek megtoldották volna a tengelytávját. Ami azt jelenti, hogy több hely van odabent.
Ez mondjuk az AT verziónál a behúzható indítók miatt indokolt is lehet. Mondjuk ha ilyen behúzható indítókat terveznek, akkor szerintem felesleges 2 külön oszlop.
A hosszabbított tengelytáv viszont a szimplakabinos verzióban kimondottan nagy platót eredményezhet.
Erre pl. Simán felkerülhet pl. SRAMS, és még az gránátoknak is maradhat + hely.
A mentő verzió is sokkal fogyaszthatóbb kialakítást kapott (nem minthogyha ez számítana a funkció mellett
). Úgy emeltek a tetőn és csökkentettek a oldalsó behajláson, hogy bent kényelmesebben lehessen dolgozni, hogy ez nem okozott jelentős átalakítást.
Ha ez is egy növelt tengelytávot kapott, akkor meg külön okosság...