Az Amerikai Egyesült Államok drónfejlesztései

Írták róla hogy 12g manővert tud szóval lehet ez egy 6 gen gép.

unnamed-2-696x463.jpg
 
Írták róla hogy 12g manővert tud szóval lehet ez egy 6 gen gép.

unnamed-2-696x463.jpg
Kétségeim vannak. Az egész projekttel kapcsolatban. Ezen felöl önmagéban értelmetlen a kijelentés, mert ehhez magasság, sebesség és tömeg is tartozik. Ezen felül tökmindegy, hogy hány G-tud a gép, ha nem tudja, hogy mikor kell fordulnia...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Repüléstörténetet írt az Amerikai Haditengerészet október 18-án: hadrendbe állt az első, csak távolról irányított repülőgépekkel dolgozó kísérleti repülőszázada. A jövő elkezdődött...

A 24. légi tesztelő és értékelő repülőszázad (UX-24) természetesen a Patuxent River légitámaszponton állomásozik majd, és többféle, merev- és forgószárnyas légijárművekkel, így Northrop Grumman MQ-8 Fire Scout, a AeroVironment RQ-20 Puma, Insitu RQ-21 Blackjack és Aeronautics RQ-26 Aerostar folytat majd kísérleti, tesztelési repüléseket. Az századot a haditengerészet Légihadviselési Központ repülőgép részlegének távolról irányított gépekkel foglalkozó teszigazgatóságábólállították fel – a szakemberek maradtak, a gépállomány és a feladatok köre viszont alaposan bővül a közeljövőben.

Az alegység felállításának szándékát először még 2018 áprilisában jelentette John Richardson admirális, a haditengerészet műveletekért felelős vezetője. A lépésre szükség is volt, hiszen mind a tengerészeknél, működő tengerészgyalogságnál egyre nagyobb szerepet kapnak a távolról irányított repülőgépek, a „drónok”. A volt igazgatóság is már 2200 repült és 2000 földi üzemeltetéssel végzett órát töltött a minél hatékonyabb ember nélküli légi hadviselés módszereinek kifejlesztésébe, kipróbálásába.

A századnak bőven lesz munkája, hiszen 2024-ben hadrendbe áll az első, távolról irányított hajófedélzeti légutántöltő repülőgép, a Boeing MQ-25 Stingray. A haditengerészet már több esetben is tesztelte a hagyományos MH-60S Sea Hawk helikopterek és a az MQ-8B Fire Scout-ok együttes üzemeltetését hadihajókon. Várhatóan a következő évtizedek során a távolról irányított repülőgépek egyre több feladatot vesznek majd át a pilóták vezette vadászbombázó vagy felderítő gépektől: elsősorban a legveszélyesebb feladatokra, így az ellenséges légvédelem semlegesítésére vagy a jól védett célpontok elleni támadásokra igyekeznek majd az ilyen, fejlett rendszereket használni.

http://iho.hu/hir/irany-a-jovo-181023
 
Nemrég végrehajtotta az első repülését a DARPA közreműködésével a Dynetics cég által fejlesztett X-61A Gremlin drón.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez az új drón olyan lesz a légi harcászatban mint a SpaceX és a Falcon rakéták az űrkutatásban.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Pocok75
Érdekes...
a NAVY Naval Air Station Patuxent River, Maryland, kisérleti százada a Boeing céggel együttműködve pilóta nélküli E/A-18 Growler gépeket reptet.
A gépeket pilóta vezette F/A-18 Super Hornets gépekről irànyítottàk.
A cikk szerint a szimulált miasziókban a pilóta vezette gépek C2 feladatokat láttak el.
A CAS feladatokhoz még egyenlőre pilóta vezette gépekre van szûkség...
Sokat mondó hogy a cikk szerint a kísérletek célja hogy "keep naval aviation relevant into the 21st century"
 
Project Aquiline

Based initially on the study of flight characteristics of birds, Aquiline was envisioned as a long-range vehicle that could safely and stealthily provide a window into denied areas such as the Soviet Union through photography and other capabilities, and would even support in-place agent operations.


Aquiline_1a.jpg
 
Új, nagyobb méretű Switchblade.

https://www.defensenews.com/land/2020/10/01/aerovironment-debuts-bigger-anti-armor-loitering-missile

The new version can fly for 40 minutes with a range of more than 40 kilometers. The missile exceeds a 150 mph dash speed and carries an anti-armor warhead designed to neutralize armored vehicles without the need for external intelligence, surveillance and reconnaissance or fires assets.

The new system comes with a touchscreen tablet-based fire control system with an option to pilot the vehicle manually or autonomously. The missile is secured through onboard encrypted data links and Selective Availability Anti-Spoofing Module GPS.

The Switchblade 600 is also equipped with a patented wave-off capability where operators can abort missions at any time and recommit.