[BIZTPOL] Közép-Európa (V4 országok)

Legalább a vásárlóerő parításon számolt értékekkel operáljunk, ha már...
Olyan országoknál mint az Orosz (ahol a teljes gazdaságon belül az import igény alacsony, az export meg jórész energia hordozók) talán még van értelme a vásárló erő paritás mutatónak, de a Lengyel is egy erősen nyitott gazdaság, része az az össz Eu.i munkamegosztásnak. Náluk semmi értelme a saját devizán számolt vásárló erő paritásnak mert ahhoz hogy működjenek úgy is mindent USD-ban vagy EUR-ban kell megvenniük...
ha így haladnak mire esetleg megérkeznek ezek a harckocsik akkor nyiltan kijelenthető hogy a lengyelek egy igenis erős középhatlommá fejlődtek
Egy ország nem attól lesz középhatalom mert sok fegyvere van. É Koreának még atombombája is van mégsem mondja rá senki hogy középhatalom (hanem egy nagyon elmaradott 3.világbeli ország)
Egy ország attól lesz középhatalom hogy erős gazdasági befolyással bír egy határain kívüli térség gazdaságára (azon keresztül természetesen a politikájára)
Ehhez itt van egy kis anyag hogy hogyan is kell ezt érteni és hogy N.o hogy is lett középhatalom (egyesek szerint már nagyhatalom)
 
A Lengyelek 800 db-os igénye teljesen irreális.

Hat harckocsi zászlóaljat kell átfegyverezniük, továbbá tizenhét lánctalpas gépesített lövészzászlóaljat megerősíteniük. Az összesen negyvenhárom harckocsiszázad, ami 602 darab harckocsi. Ők a nem a térség legkisebb és leggyengébb haderejét építik, nekik már most a legerősebb van!
 
A Magyar Hangnak egy, a repülőtéren dolgozó munkatárs árulta el, hogy a Shanghai Airlines kedden 19:37-kor landóló járatának pilótáját mentő szállította el. A repülőgép Sanghajból érkezett a magyar főváros repülőterére. A szemtanú állítása szerint a pilóta lázas, eszméletlen állapotban volt, hordágyon vitték el.
Mentő vitte el Ferihegyről egy Kínából érkező gép pilótáját
 
  • Tetszik
Reactions: gergo55 and Loken
"Éljen a keleti nyitás és Ferihegy bővítése. Előzzük meg Prágát, Varsót, Bécset..."
Hány járat is van most hetente a távol-keletre? És ha a cargo gépeket is beleszámítjuk?
Hat igen, jozan esszel számítani lehetett arra hogy egyszer visszaut ha gazdasagilag es tarsadalmilag instabil allamokkal mint a kinai es az orosz szovetkezunk. Most kezenfogva menetelunk egyutt a pokolba.
 
Hat igen, jozan esszel számítani lehetett arra hogy egyszer visszaut ha gazdasagilag es tarsadalmilag instabil allamokkal mint a kinai es az orosz szovetkezunk. Most kezenfogva menetelunk egyutt a pokolba.

Nincs ezzel semmi baj, csak már hétfőn le kellett volna állítani az össze járatot.
 
Nem 72-eseik vannak?
Ahhoz képest inkább az M1, a kései verziók, itt KKE-ben boven jók bárki Ellen, mí a ráció a legtávolabbi helyről venni?
72-eseik IS vannak , ettől még az export M1 nem előrelépés nekik , igen , vitatható de az urán nélküli M1-et én nem nevezném potens harckocsinak se itt a KKE régióban se máshol
Másik fele , mi a ráció a legtávolabbi helyről venni? ( azért az usa sem lenne nagyon közelebb (varsó-atlanta 8039km / varsó szöul 7740km légvonalban)de) főleg az hogy VÉGRE rájöttek arra (amire itthon is kéne) hogy rohadtul a minőségre kell menni , a németek cseszekednek a Leo PL-el , az amik nem adnak urános M1-et , Leclercet Isten tudja miért nem akarnak , orosz technikát meg aztán véégképp nem akarnak , akkor mi marad ami tényleg első osztályú harckocsi és jó pénzért meg is kapják , ráadálsul azért a K2 üzemeltetési kultúrájában nem tér el sokkal mint a Leo2 elvégre német mérnökök is közreműködtek a tervezésnél csak már figyelembe vették a K1 tapasztalatait és rohadtul figyeltek arra hogy amúgy nekik itt van a szomszédban egy atomjankó , igen , a távolság meg számít nagyon a logisztika terén ha erre gondoltál , mivel részben/teljesen ők gyártanák maguknak (legalábbis a második részét elvileg)
 
Hat igen, jozan esszel számítani lehetett arra hogy egyszer visszaut ha gazdasagilag es tarsadalmilag instabil allamokkal mint a kinai es az orosz szovetkezunk. Most kezenfogva menetelunk egyutt a pokolba.
Már megbocsáss, de megint agyament következtetésbe kezdtél...a világ bármely pontjáról hazahurcolhatunk járványt vagy ritka betegséget,...sokkal "instabilabb" államokból sem jött eddig semmi "pokol" hozzánk...de Te "józan ésszel" ezekre "számitottál rá" persze...o_O:rolleyes:
 
Hat igen, jozan esszel számítani lehetett arra hogy egyszer visszaut ha gazdasagilag es tarsadalmilag instabil allamokkal mint a kinai es az orosz szovetkezunk. Most kezenfogva menetelunk egyutt a pokolba.
Most jut eszembe hogy neked ázsiai nőd van.
Aggódtam erted de látom egészséges vagy.
 
Hat igen, jozan esszel számítani lehetett arra hogy egyszer visszaut ha gazdasagilag es tarsadalmilag instabil allamokkal mint a kinai es az orosz szovetkezunk. Most kezenfogva menetelunk egyutt a pokolba.
Úgy néz ki én el vagyok maradva, úgyhogy légy oly kedves, írd már meg vagy legalább néhány linket közölj, milyen SZÖVETSÉGESI szerződéseket kötöttünk az említett országokkal?!! Az üzletieket kérlek mellőzd, mert ilyen alapon az USA is szövetségese lenne Oroszországnak, pedig állítólag csak üzletelnek ...
 
Úgy néz ki én el vagyok maradva, úgyhogy légy oly kedves, írd már meg vagy legalább néhány linket közölj, milyen SZÖVETSÉGESI szerződéseket kötöttünk az említett országokkal?!! Az üzletieket kérlek mellőzd, mert ilyen alapon az USA is szövetségese lenne Oroszországnak, pedig állítólag csak üzletelnek ...
Nosza, akkor ideje megmutatni a magyar virtust, es azt mondani a kinaiaknak hogy “NEM” Hordjak hozzank egyre masra a fertozokepes betegeket, mert keleti nyitás ugye. Most hogy el vagyunk kotelezodve, mar nem mer senki ugralni ugy mint az EU ellen. Tragikus.