Kommenteltem.Nem tilos bekommentelni a videóba...
Én az 50 milliós jelzőlámpán pislogtam nagyot...
És szerintem olcsóbb az a jelzőlámpa, a fele.
De a mai világban már semmiről nem tudom mi mennyiért épülne meg.
Kommenteltem.Nem tilos bekommentelni a videóba...
Én az 50 milliós jelzőlámpán pislogtam nagyot...
A helyzet rosszabb, mert a rossz irányban mérted le.https://flowcycle.hu/korforgalmat-a...g6mr3o_2yoB0KssUT5bYNaQgM0bX63FUdi3iD5gF0s_Qg
Na az anyját, közlekedési szakember úrnak! És azt mondták neki hogy a combino az milyen hosszú és amit felvázolt az nem fér be a térre ha rendes rajzot próbál csinálni nem egy vacak animációt?!
54m hosszú a villamos, legalább 6m széles az útpálya, 5m a kerékpárút szélessége, az már 76méter. De a villamosnak még kell némi biztonság (elegyen 5m) hogy nehogy becsússzon a forgalomba, valamint biztonsági elválasztás az autós és a kerékpáros közé, legalább egy autónyi hogy aki átmegy a kerékpáros sávon de nem jut tovább az elférjen, az meg legalább +6m (a holland példában is van.)
Tehát 54+2*6+2*5+2*6+5=95m, nagy kár hogy csak kb 85m van. És szerintem mindenhol több fog kelleni ennél, tehát ez egy balfasz ötlet, jó hogy rakott bele energiát.
	https://flowcycle.hu/korforgalmat-a...g6mr3o_2yoB0KssUT5bYNaQgM0bX63FUdi3iD5gF0s_Qg
Na az anyját, közlekedési szakember úrnak! És azt mondták neki hogy a combino az milyen hosszú és amit felvázolt az nem fér be a térre ha rendes rajzot próbál csinálni nem egy vacak animációt?!
54m hosszú a villamos, legalább 6m széles az útpálya, 5m a kerékpárút szélessége, az már 76méter. De a villamosnak még kell némi biztonság (elegyen 5m) hogy nehogy becsússzon a forgalomba, valamint biztonsági elválasztás az autós és a kerékpáros közé, legalább egy autónyi hogy aki átmegy a kerékpáros sávon de nem jut tovább az elférjen, az meg legalább +6m (a holland példában is van.)
Tehát 54+2*6+2*5+2*6+5=95m, nagy kár hogy csak kb 85m van. És szerintem mindenhol több fog kelleni ennél, tehát ez egy balfasz ötlet, jó hogy rakott bele energiát.
Nem értem azt, hogy ha valaki csak ennyire elmért dolgokat, akkor miért kell ideológiát gyártani mellé...Négy kerék rossz, két kerék jó típusú militáns "szakértő" az úr. Lapozzunk.
Nem értem azt, hogy ha valaki csak ennyire elmért dolgokat, akkor miért kell ideológiát gyártani mellé...
Egyébként meg teljesen nyilvánvaló és levezethető, hogy a szűk belvárosban a négy kerék igenis rossz. Nem ellenség, de valahol meg kell húzni a határt. Nem ott, ahol ma van, hogy 60 centisnél keskenyebb járdán imádkozok, hogy a gyorshajtó ne üssön el a Ferenciek terétől egy köpésre.
https://totalcar.hu/magazin/technik...e=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Érdekes eredmények. Nagyon.
 Úgyhogy akkor csak a bevezetőt írom ide:
https://totalcar.hu/magazin/technik...e=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Érdekes eredmények. Nagyon.
Hogyhogy nincs a listában a Nissan Leaf?Gyönyörű a világmegváltó szuperzöld Tesla 3-at 1.6-os dízelek között látni XD
De legalább elb*sztunk(unk) megint egy halom adófizetői pénzt hülyeségre.
Hogyhogy nincs a listában a Nissan Leaf?
	https://totalcar.hu/magazin/technik...e=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Érdekes eredmények. Nagyon.
laiki
Nálunk is lehet kapni Kei Car-t, csak kutyának se kell:
http://www.mitsubishi.hu/elektromos-auto.html
Volt /van ilyen Kei Car szerűsêg, a Smart, csak szinten a kutyának sem kell mert európában nagyobb távolságokra is mennél vele, arra meg szar, plusz messze nem olyan zsúfolt mint japán.
Viszont a Hondának lassan itt a cuki kis városi autója, a Honda E, ami persze elektromos és relatív drága (10 misi körül). És állítólag jó és átgondolt.
https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2020/02/08/imadni-valo-apro-villanyauto-a-hondatol-honda-e/
	
	
	A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..