A-12 Avenger II (McDonnell Douglas, USA)

Amúgy végül mi vezetett az A-12 program bukásához?
Illetve szerintetek hasznos lett volna-e a Navy számára ez a repülőgép?
(Pl. Jobb megoldás lett volna-e csapásmérő feladatra, mint az SH)
 
Amúgy végül mi vezetett az A-12 program bukásához?
Illetve szerintetek hasznos lett volna-e a Navy számára ez a repülőgép?
(Pl. Jobb megoldás lett volna-e csapásmérő feladatra, mint az SH)
Ha jól tudom, költségtúllépés egy megszorító időszakban.
Hogy jobb lett vonna-e, szintén csak kósza emlék, de stealth kialakítású volt, szubszonikus sebességgel, viszont nagyobb hatótávolsággal. A Navy igényeinek megfelelő, a SH sem igen lépi át a hangsebességet, főleg nem megpakolva.
 
Köszönöm a választ!
Elég keveset tudok a típusról. Nekem első ránézésre egy lopakodó A-6-nak tűnt.
 
Köszönöm a választ!
Elég keveset tudok a típusról. Nekem első ránézésre egy lopakodó A-6-nak tűnt.
Nincs mit, tényleg csak kósza emlékeim vannak. @molnibalage vagy @Allesmor Obranna szerintem jobban képben van vele.
Szerintem jól összefoglaltad, lopakodó A-6, nagy fegyverterhelés és fegyverzet, eg,y "bomba kamion". Pont, amit a Navy visszasír, stealth köntösben.
 
Én csak annyit tudok, hogy az A-12 egy terv maradt, de a repülés rajongói számára igazi ereklye, hogy az egész gépből a kabintető az elkészült (vagy csak ennyi maradt meg?)

McDonnell-Douglas-A-12-Canopy.jpg


Az ebay-en árulták.
 
Köszönöm a választ!
Elég keveset tudok a típusról. Nekem első ránézésre egy lopakodó A-6-nak tűnt.
Annak a váltótípusa lett volna. Nemigen lehet róla sokat tudni, hiszen alapvetően koncepció szinten megrekedt.

Ha jól tudom, költségtúllépés egy megszorító időszakban.
Hogy jobb lett vonna-e, szintén csak kósza emlék, de stealth kialakítású volt, szubszonikus sebességgel, viszont nagyobb hatótávolsággal. A Navy igényeinek megfelelő, a SH sem igen lépi át a hangsebességet, főleg nem megpakolva.
Ez minden vadászgépre igaz. Igazi kemény AG konfigban kb. 30 ezer lábon M1.1-1.2 tája a plafon, de olyan gyorsulás és üzemanyag fogyasztással, hogy az komolytalan.

Egyszer asszem megmutattam, hogy egyF-16CJ AG konfigban a belső keró 1/3-át felhasználná a gyorsításhoz, ami eltartana 2+ percig, ha jól emlékszem.
Az F-35A meg 2x2000 fontos tökkel is felgyorsul akár M1.5-re. Persze szar lenne ezt beismerni az F-35-öt ekézőknek...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.