Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

97930.jpg
Itt is összefújta a szemetet a szél...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ok, hogy az autós hülye és szabályszegő marha, de az, amit a kaminos előad a KRESZ alapszabályával a leghalványabb módon sincs kapacsolatban. A balesetek elekerülése mindig no1.
 
És akkor olvassa az ember az olyan kommenteket, hogy a "Tesla forradalmasította az autógyártást"....
Miért? Nem robbantott szét minden eddigi keretet? Úgy mint anyagminőség, hatótáv, minőségellenőrzés? Amúgy értem, h a SpaceX miatt vonzódik az orosz megoldásokhoz Musk (Koroljov ötletei, nyilván modern technikával) De az autógyártásban nem pont a Zaporojecet kéne másolni...
 
Hát szerintem meg egy rohadt nagy marketing az egész, tele nagyon nagyon nagy bakikkal. Az egész autopilot pl egy vezetést segítő rendszer gyűjtemény. A ciki az egészben az, h 2010ben egy magára valamit is adó európai gyártónál már fejek hullottak volna, ha a vészfék asszisztens nem fékez egy kamionra...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Hát szerintem meg egy rohadt nagy marketing az egész, tele nagyon nagyon nagy bakikkal. Az egész autopilot pl egy vezetést segítő rendszer gyűjtemény. A ciki az egészben az, h 2010ben egy magára valamit is adó európai gyártónál már fejek hullottak volna, ha a vészfék asszisztens nem fékez egy kamionra...
Épp ezért nem robbantott szét semmilyen keretet. Nem forradalmi, és azért sikeres (nem is igazán sikeres szerintem), épp azt gondolom mint te, de én úgy értelmeztem az idézett részt, minte gy tesla-íhvő mantráját: hogy a forradalmi hozzállással győznek le minden "inkumbenst". Erre írtam, hogy Hát nem.

- A fos illesztésű, gagyi minőségellenrőzésű autók kis szériában veszteséggel gyártása,
- a csuda hatótáv továbbra is rövidebb, mint egy belső égésű autóé,
- az autopilot egy scam, ilyen néven azt forgalomba hozni igaziból félrevezető, bűncselekmény kéne legyen
- a gyártásban van pár innovatív megoldásuk, de pár olyan is, ami inkább vevőellenes (szuper-integrált fedélzeti vezérlőegység, ők spórolnak párszáz dollárt, de a vevő szop ha valami elromlik, márpedig idővel minden elromlik, persze ha 5 év múlva szeméttelepre tervezik, akkor nem para, de úgy meg az elektromos környezetvédelem egy szar vicc))

és még sorolhatnám a saját, nem szabványos töltőiken át sok más aspektusával. A nagy tesla persze nagyon megy, de amúgy scam az egész, csak a tőzsdei értékre recsiző torz világunkban nem látszik, hogy a ez így egy kamu egyelőre.

Az USA-ban amúgy furcsamód a kivitelezés alacsonyabb minősége is belefér, mint az európai piacon.
 
Épp ezért nem robbantott szét semmilyen keretet. Nem forradalmi, és azért sikeres (nem is igazán sikeres szerintem), épp azt gondolom mint te, de én úgy értelmeztem az idézett részt, minte gy tesla-íhvő mantráját: hogy a forradalmi hozzállással győznek le minden "inkumbenst". Erre írtam, hogy Hát nem.

- A fos illesztésű, gagyi minőségellenrőzésű autók kis szériában veszteséggel gyártása,
- a csuda hatótáv továbbra is rövidebb, mint egy belső égésű autóé,
- az autopilot egy scam, ilyen néven azt forgalomba hozni igaziból félrevezető, bűncselekmény kéne legyen
- a gyártásban van pár innovatív megoldásuk, de pár olyan is, ami inkább vevőellenes (szuper-integrált fedélzeti vezérlőegység, ők spórolnak párszáz dollárt, de a vevő szop ha valami elromlik, márpedig idővel minden elromlik, persze ha 5 év múlva szeméttelepre tervezik, akkor nem para, de úgy meg az elektromos környezetvédelem egy szar vicc))

és még sorolhatnám a saját, nem szabványos töltőiken át sok más aspektusával. A nagy tesla persze nagyon megy, de amúgy scam az egész, csak a tőzsdei értékre recsiző torz világunkban nem látszik, hogy a ez így egy kamu egyelőre.

Az USA-ban amúgy furcsamód a kivitelezés alacsonyabb minősége is belefér, mint az európai piacon.
Jó, akkor csak félre értettük egymást :) Csak annyi, hogy szerintem tényleg forradalmi amit csinálnak, mert a forradalom csak az eddig elfogadott keretek szétrombolása előre végig nem gondolt módon. Ez lehet jó: Angol polgári forradalom pl, meg rossz: A dicsőséges vörös október pl. De az iparban is igaz, h a watt féle gőzgép egy jó változás volt, a zöldforradalommal meg...
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán
Keményebb biztonsági feltételeknek kell megfelelni, mint Európában, csak a tesla ebben is ráment, hogy az aktuális tesztekhez épít autót, nem utcára.
Inkább olyanra gondoltam, hogy ajtó rések rosszabbak mint egy 20 éves olasz autón, csomagtartó leveri a fényezést az egy hónapos autón, csak olyan olyanok, amikre láttam több yt videót is. De cimbi aki éveket élt kint az összes ottani gyártású kocsinál alacsonyabb általános minőségérzetről számolt be, mint egy európai, ne és főként mint egy japán autónál.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77 and fip7
Valaki magyarázza már ezt az ajtórés dolgot, hogy miért olyan érdekes. Sosem néztem ezt egy autón..
 
Valaki magyarázza már ezt az ajtórés dolgot, hogy miért olyan érdekes. Sosem néztem ezt egy autón..
Nem a rés mérete az érdekes, hanem az, hogy a szélessége egyenletes legyen körben. Arra utal, hogy a gyártás pontos egyenletes minőséget képes hozni, nem úgy kell a helyére feszegetni utólag.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem a rés mérete az érdekes, hanem az, hogy a szélessége egyenletes legyen körben. Arra utal, hogy a gyártás pontos egyenletes minőséget képes hozni, nem úgy kell a helyére feszegetni utólag.

Asszem korai model 3-ról olvastam sztorit, ahol az anyós oldali ajtó 2 inch-el lentebb volt, mint kellett volna, mikor vissza akarta adni azzal fenyegették, hogy a lista aljára kerül, de ha kijavíttatja garanciában akkor 2 héten belül visszakapja...
 
Nem a rés mérete az érdekes, hanem az, hogy a szélessége egyenletes legyen körben. Arra utal, hogy a gyártás pontos egyenletes minőséget képes hozni, nem úgy kell a helyére feszegetni utólag.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Trabantos gányoláson meg azon ahogy izomból bek....ja az ajtót jót derültem, de azért azt nem hinném hogy a Tesla gyárban ez a szint menne. Kisebb QC problémák mindenütt előfordulnak, erre van a garancia. Nem is olyan régen volt Passat teszt a TC-n, ott gyárilag sikerült a könyöktámaszt ilyen szánalmasan nyikorgósra beszerelni, az is gáz, de ezek gyártósoron másodpercre szerelt tömeggyártott termékek. Minden gyár ott farag most már centeket a költségekből, ahol tud, szóval csodát ne várjunk.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Asszem korai model 3-ról olvastam sztorit, ahol az anyós oldali ajtó 2 inch-el lentebb volt, mint kellett volna, mikor vissza akarta adni azzal fenyegették, hogy a lista aljára kerül, de ha kijavíttatja garanciában akkor 2 héten belül visszakapja...
a 2 inc-et komolyan gondoltad?
annyi rés nincs a vázszerkezetben.
https://www.inches-to-cm.com/
jó lesz az mm-nek is nekem az meg tényleg csak beállítás kérdése, meg a minőség ellenőrzés szégyene, ill a termelés és várólista gyötrelme.
ok hogy TESLA és csak szar lehet de lépjünk már egyet hátra és nézd meg újra.
az önvezetésről meg egy modern mezőgazdasági Traktor betakarítást segitő szoftverét nézd már meg.
A teherautóba rohanás sztorit meg olvasd újra -nem volt bekapcsolva az auto pilot rendszer-
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
De ha annyira szar/fos miért mindenki hozzá viszonyítja az új piacra kerülő elektromos autókat?
Ültél már egyben?
Vezettél valaha
Használsz rendszeresen elektromos autót?
Ha VW konszern vezetőjének a Musk-nak tett privát ID3/ ID4 bemutatójára gondolok........
 
Ugyanazért amiért az új orosz hordozó rakétáról is Musk papától kértek szakértői véleményt :D

Ui. Nem rés volt, egyszerűen szarul volt felrakva az ajtó, usankában ritkán használ a köznép mm-t.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ugyanazért amiért az új orosz hordozó rakétáról is Musk papától kértek szakértői véleményt :D

Ui. Nem rés volt, egyszerűen szarul volt felrakva az ajtó, usankában ritkán használ a köznép mm-t.
Valljuk be a 2 inch az barokkos túlzás!
Az 5+cm! Arra célzott @zolkas , hogy ha az ajtót be lehetne úgy rakni, hogy egyik oldalon 5+ cm rés van, és be is lehet zárni eközben, akkor az azt jelenti, hogy arra az autóra véletlenül egy másik autó ajtaját tették! :)
Különben mindenhol így megy az ajtók berakása, beállítása:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
még a Toyota Mirainál is! Pedig az aztán a Toyotánál is csúcs termék:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Üdv!
Egy kis eszmefuttatás az elektromos rásegítésű bringákról, rollerekről 18:41-25:15-ig:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Üdv!
Egy kis eszmefuttatás az elektromos rásegítésű bringákról, rollerekről 18:41-25:15-ig:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nagyon rossz a hang. Ezt én így nem hallgatom meg. Mi az okosság? Jó lesz az állami pénzszosztó projekt, vagy nem?

(Szerintem erre se kéne pénzt adni, ahogy az elektromos autóra se, meg napelemekre se)
 
  • Tetszik
Reactions: papi