Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Villanyautós erőmérés:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Háááááááááát....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Beparkolni egy garázsba vagy mélygarázsban hogyan tud a Tesla? Mert ott több szint és egyebek vannak. Hogyan tudja ott vezérelni a user?
Mert akkor, ha valaha is eljön a full önvezetés, akkor lényegében ugyanúgy jogsi kell majd hozzá...?

Egy biztos, ebbe én be nem ülnék még. Folyamatosan azon kell résen lenni, hogy mit tol el a rendszer. Ami teljesen más, mintha az embernek a saját hibáját kéne javítani. Valahol egészen elképesztő, hogy a sofőrökre lényegében egy vezetés oktató feladata van rábízva úgy, hogy az vezetők nagy rész nyilvánvalóan nem az...
 
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
1604219543-temp-giodba-20201101-1830-1219-2515337423-100-zc.jpg

https://telex.hu/belfold/2020/11/01/meghalt-egy-17-eves-sofor-egy-balesetben-a-karoly-koruton

És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?
 
Háááááááááát....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Beparkolni egy garázsba vagy mélygarázsban hogyan tud a Tesla? Mert ott több szint és egyebek vannak. Hogyan tudja ott vezérelni a user?
Mert akkor, ha valaha is eljön a full önvezetés, akkor lényegében ugyanúgy jogsi kell majd hozzá...?

Egy biztos, ebbe én be nem ülnék még. Folyamatosan azon kell résen lenni, hogy mit tol el a rendszer. Ami teljesen más, mintha az embernek a saját hibáját kéne javítani. Valahol egészen elképesztő, hogy a sofőrökre lényegében egy vezetés oktató feladata van rábízva úgy, hogy az vezetők nagy rész nyilvánvalóan nem az...
Hajnalban bemégy egy üres parkolóházba, és két autót látsz. Elgondolkozom miért álltak meg egymás mellé? Különféle logikus szociális indokok merülnek fel a legtöbb emberben. Apám automata parkolási segéd fejlesztésén dolgozott, ő elmondta mi a titok (egy alternatív) nyitja: Az automata parkolási segéd meg kell birkózzon az egymás mellett parkoló autókkal.. Ezt meg is oldották, DE! Igaziból csak egy másik autó mellé tud beállni a legtöbb mai nyugat-európai autóban levő általuk fejlesztett megoldás.. Üres parkolóban a sofőrre van bízva a dolog. (Apám már pár éve nyugdíjban van, de még ezek megoldások lehetnek a derékhad az ipar átfutási idejét ismerve)

A Tesla nyilván nem ezt a terméket használja, de simán választhatták ugyanazt a "hacket".
 
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
1604219543-temp-giodba-20201101-1830-1219-2515337423-100-zc.jpg

https://telex.hu/belfold/2020/11/01/meghalt-egy-17-eves-sofor-egy-balesetben-a-karoly-koruton

És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?
Kikapcsolni utasoldalon lehet csak, értelme: a gyerekülés biztonságos rögzítéséhez szükséges. A kocsi elég réginek tűnik, de a légzsák besülhetett, vagy már korábbi balesetnél elműködött, és csak egy patkolót tettek a helyére, mert drága (és ugyanúgy megbízhatatlan) a bontott légzsák.
 
Kikapcsolni utasoldalon lehet csak, értelme: a gyerekülés biztonságos rögzítéséhez szükséges. A kocsi elég réginek tűnik, de a légzsák besülhetett, vagy már korábbi balesetnél elműködött, és csak egy patkolót tettek a helyére, mert drága (és ugyanúgy megbízhatatlan) a bontott légzsák.
Van szavatossági ideje a legzsáknak?
 
Van szavatossági ideje a legzsáknak?
Gondolom van, annyira nem értek hozzá. Megnéztem a képeket a duda-szerelésemről, de sajna a légzsákot nem fotóztam körbe (mögötte volt a duda-panel amin egy forrasztás elment). Öreg kocsikban nem lehet számolni azzal, hogy minden aktív védelmi rendszer működni fog, nem kell balesetet szenvedni :(.
 
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?

És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?

A tűzoltók áldásos tevékenysége előtt kell megnézni a roncsot.
 
Van szavatossági ideje a legzsáknak?

Gondolom van, annyira nem értek hozzá. Megnéztem a képeket a duda-szerelésemről, de sajna a légzsákot nem fotóztam körbe (mögötte volt a duda-panel amin egy forrasztás elment). Öreg kocsikban nem lehet számolni azzal, hogy minden aktív védelmi rendszer működni fog, nem kell balesetet szenvedni :(.
Még annyi, hogy a légzsákra az autó bekapcsolásnál van elektronikai öndiagnosztika, de a piropatront nyilván nem lehet így tesztelni, de ha a légzsák is kontakt hibás lenne, mint a duda volt nekem, arról viszont riasztana az autó.
 
  • Tetszik
Reactions: Zaphod Beeblebrox
szerintem valami régi suzuki vagy daewoo (azt hiszem ma ez a hyundai?) lehetett inkább, azok azért finoman szólva nem voltak annyira masszívak..

légzsák meg korántsem volt minden kocsiban régen, inkább afféle biztonsági ‘extra’ volt a jobb felszereltségi szinteken. ahogyan az ABS sem volt általános, a régi Merciknél asszem külön lehetett rendelni. Ilyen szempontból sokkal jobb ma a helyzet, hiszen a legolcsóbb kocsiban is szinte minden fontos biztonsági felszerelés megtalálható.
 
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
1604219543-temp-giodba-20201101-1830-1219-2515337423-100-zc.jpg

https://telex.hu/belfold/2020/11/01/meghalt-egy-17-eves-sofor-egy-balesetben-a-karoly-koruton

És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?

Szerintem volt légzsák, csak éppen ahogy nézem, bal oldalról kapta az ütést, így a lufik nem nyíltak ki (mivel az csak hosszirányú erőkre nyílnak ki)...
 
Senki se nyert hangszórót a mai adásban, micubicsi volt.
Ezt a típust '92-96' között gyártották, azt hitte övé a világ, hiszen az első Evo-k is erre az alvázra épültek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Videó alapján ülhetett volna bármiben.

Becsapódás szöge alapján klasszikus állóra fékezte a kereket és kipördült mutatványnak tűnik.