Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Eu-n kivülről behozott aktuális Euro szabványt nem teljesítő jármű értékesíthető, ha legalább 10000km-t futott és fél éves.
Lehet most kellene nyitni egy szalonhálózatot és szerződni orosz/amerikai lizingcégekkel.

Nyugaton is értékesíthető a régi EURO 6 alatti diesel, ja, csak a városokba lassan nem mehetsz be vele..
 
És nyugaton ennyire ostobák, hogy ezeket valaki megtette vezetőnek...

Mindez úgy, hogy az EURO 6d-ből már tényleg szinte finomított hegyi levegő jön. Még az se lehet mondani hogy a gyártók nem tettek semmit műszakilag, mert tényleg töredéke lett a kibocsátása a valóban káros anyagoknak.

Ehhez képest gyakorlatilag ami nem hibrid, arra már most büntiadó van kivetve. Milliárdos fejlesztéseket büntetéssel honorálnak.

Ezzel az európai autóipart, a fejlesztéseit meg a minőségi előnyét a dzsunka gyártókkal szemben gyakorlatilag kinyírnák. Az egyéni mobilitással, kistelepülésekkel együtt. Nincs mindenütt vonat meg töltő..

Döbbenetes, hogy a legminimálisabb műszaki vagy társadalmi szempontok figyelembevétele nélkül, pusztán ideológiai alapon vernek át ilyen alapvető változásokat.

Persze nem azt mondják, hogy mostantól tilos a belsőégésű és csak elektromost lehet eladni, nem. ‘Csak’ lehetetlen szabványok lesznek...

Engem arra emlékeztet amikor egy darabig ilyen-olyan módon be akarták tiltani a közös ejus fegyvertörvény kapcsán lényegében a teljes polgári fegyvertartást, mondvacsinált környezetvédelmi szempontok alapján. Ebből a legcukibb az volt, hogy ne legyen ólom a lövedékekben, mert az csúnya környezetszennyező. Nem csak olyan helyen, ahol ennek értelme is van (vizpartok mellett pl.), hanem sehol, semmilyen lövedékben. Sima sportlőtéren sem, ahol az összes ólom egy pár négyzetméteres földkupacban végzi és simán kinyerhető.

Gyakorlatilag olyan, mintha vehetnél kocsit, csak benzint nem, mert rákkeltő anyagok vannak benne. Meg alkohol.

Egyre kreténebb és kreténebb (túl)szabályozás jön az ejuból. Ha ez megy tovább, nekem ugyan nem kellenek se a GDPR, se a migrik, sem az érzékenyítés, sema zöldkommunizmus, se a dilletáns műszaki - környezetvédelmi diktátumok és következményeik.
 
Ezzel az európai autóipart, a fejlesztéseit meg a minőségi előnyét a dzsunka gyártókkal szemben gyakorlatilag kinyírnák. Az egyéni mobilitással, kistelepülésekkel együtt. Nincs mindenütt vonat meg töltő.

Sztem első körben az ázsiaiak fogják bedobni a törölközőt, főleg amelyiknek töredék piac vagyunk az ameriakaihoz/ázsiaihoz képest.
Úgyis jön fel Afrika, ott újraépítik a gyárat és lehet gyártani az Euro 0-s autókat a népnek, európai munkaerő max minőségellenőrnek kell oda (eleinte).
+Ha kivonul akkor onnantól nem tudják szopatni a kvótaadókkal, max a vásárló szívja meg, mert vagy lesz alkatrész vagy nem.
 
Töltő mindenhol van, konnektornak hívják, csak nem villámsebes.
Ez sem igaz.
N+1-szerre is leírom. 200 parkolóhelyes lakópark, 0 darab konnektor van odalent.
N-U-L-L-A.

Ja, de egy lépcsőház bejáratnál van 2x360-400V, de ott meg parkoló nincs.

Ezen felül azon lakótelepeken, ahol nincs garázs vagy családomként 2 autó is van vicces ez a kijelentés. Pont a legnagyobb bibi az, hogy a városi villanyautózás azért nem mehet, mert olyan sok autó van, olyan magas népsűrűség mellett, hogy nem tudod tölteni őket sehol. Hiába csak egy konnektor kéne egy kocsinak. Az utcán nincs olyan. Ha meg utcán töltesz, akkor az nem annyiból áll, hogy "1 db konnektor"...
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and szzsolt81
Ez sem igaz.
N+1-szerre is leírom. 200 parkolóhelyes lakópark, 0 darab konnektor van odalent.
N-U-L-L-A.

Ja, de egy lépcsőház bejáratnál van 2x360-400V, de ott meg parkoló nincs.

Ezen felül azon lakótelepeken, ahol nincs garázs vagy családomként 2 autó is van vicces ez a kijelentés. Pont a legnagyobb bibi az, hogy a városi villanyautózás azért nem mehet, mert olyan sok autó van, olyan magas népsűrűség mellett, hogy nem tudod tölteni őket sehol. Hiába csak egy konnektor kéne egy kocsinak. Az utcán nincs olyan. Ha meg utcán töltesz, akkor az nem annyiból áll, hogy "1 db konnektor"...

Itt faluról van szó, ahol "nincs töltő vagy vonat" ami az esetek többségében családi házakból áll minimum udvarral (és kerttel) de gyakran garázzsal. Nem lakótelepről, ott valóban több a töltőgond, de van tömegközlekedés. És nem, nem tárt karokkal üdvözlöm a kötelező elektromos autózást, bár ha azonos árban lenne 500 km hatótávval, akkor lehet, mégis áttérnék rá.
PS: mondjuk olyan falu nem nagyon van, ahol legalább busz nem áll meg naponta 2x.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az ötös lotton nincs ekkora mázli
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az ötös lotton nincs ekkora mázli
Mi az hogy mázli, ez TUDÁS kéremszépen!! Pontosan TUDTÁK hova kell tenni a bálna farokúszóját, TUDTÁK hogy milyen magas legyen, azt is TUDTÁK hogy nem VW Golf-ra, nem is szárnyashajóra, nem Jumbo Jet-re kell méretezni, hanem TUDTÁK hogy vonatra kell méretezniük!! Aki TUD az TUD, ez már profizmus!! ;):):D
 
Tesla Model Y SUV teszt



index.php


https://totalcar.hu/tesztek/2020/11...9XY-wbGpGRwD5p2GWnajIi8B94d6W8hn_I50Pv8j4nPWw
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon
Kipróbáltam egy villany Corsa-t. Meggyőző. Mondhatni, szép, új világ! Erről jutott eszembe...(Hyundai Kona EV rally car)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Nem, hosszas állásban beázott és megállt a víz a padlószőnyeg alatti részben. Most vettem észre, hogy áll hátul a víz, mint egy csónakban. Fékezésnél meg ment előre. :D Hátul még csak-csak fel tudtam emelni a kárpitot és ronggyal néhány órás testedzés árán kiimádkozni a víz nagy részét, de elöl még mindig tocsog a szőnyeg, ott meg nem igazán tudom felszedni. Üléseket lebontani meg íjj. Kínomban arra jutottam, hogy ha az orrát magasabbra emelem, leengedem az ablakokat majd hátrafolyik a víz és elpárolog, ez valamennyire be is jött, de nem túl gyors a folyamat. Valamit kellene vele csinálnom, mert így az eleje fog berohadni. Mivel nincs túl jó idő, a kirakom a napra és majd' kiszárad nem lesz megoldás. Jobb ötlet híján kénytelen leszek zárt ablaknál járó motorral szaunára befűteni és néha szellőztetni...
Rakj be macskaalmot. Vagy ha van rá lehetőséged garázsban, akkor elektromos páraelszívó.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
k.
Kipróbáltam egy villany Corsa-t. Meggyőző. Mondhatni, szép, új világ! Erről jutott eszembe...(Hyundai Kona EV rally car)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Persze, de nekem itt a telepen 1 töltőoszlop jut olyan... 5000 lakásra. Aztán meg asszony családjához elmegyünk, vissza már be kell indítsam a csomagtartóba rakott aggregátort :D
 
Örülne az Eon. du. 6 környékén hirtelen minden ~2. háztartásban megjelenik 3kW.
Később is ráér, akár 10 óra felé is.
A bibi az, hogy kb. 10-12% villanyautó aránynál, ha egyszerre kezdenek el tölteni, akkor mélyvölgy helyett csúcs lesz sőt, ha átlagos távot nézve, ha valaki a sokak által álmodottot vezérelt töltéssel nézzük, akkor reggelre nem tölt fel. Ha nem akarunk csúcsot.

Az, hogy a mai fogyasztás mellé ezt betedd az eleve lehetetlen.

Meg egy újabb rejtett erőforrás...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7