Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)


Mostantól nehezebben kapnak magyar rendszámot a füstülő, rossz műszaki állapotú, de más országban még érvényes műszakival közlekedő használt autók. Sokkal bonyolultabb lesz a nem EU-s piacról érkező típusok forgalomba helyezése, illetve sok esetben kötelező környezetvédelmi vizsgálatot rendelnek el akkor is, ha a kinti műszaki még érvényes.

Nos, akkor ennyit a majd importálunk szívó-motoros kocsit orosz piacról, ha már az euban csak túlárazott villanyhülyeség van gondolatba. Sejthető volt.
 
  • Dühítő
Reactions: bartinieffektus
Nálunk is lehetne...
(végre mérnek az utcánkban, 30-as övezet, nem lehet lassan menni mert letolnak, mandjuk a tesómat is megfogták, de véletlenül nem lehet nyomni a gázpedált)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nahát, egyes helyeken nem kell a köcsögök képét kitakarni...

 
Hát igen, majd a hiperszuper új hévről jó lesz átszállni a 20 éves buszra.
Öhöm, csak a 4es metró és a 3mas metró felújítása miatt kb akkor lenne egálban a többi várossal a főváros, ha a kövi 20 évben egy fillért se kapna az államtól.
 
akkor is ha leosztjuk forint/főre?
Nehéz kérdés. Véleményem szerint a BKV rengeteg forrást húzott le, amit szarul költött el. Ennek ellenére a 3,7% szerintem is lehetne több, csak azt is megértem, hogy miközben Szeged, Debrecen Kecskemét stb évtizedeken keresztül arányosan is kevesebb pénzből még fejleszteni is tudta a gépparkját, és a közlekedési rendszerét a főváros év végén csak bejelenrette, hogy ennyi pénzt kér a bkv veszteségeire. Avagy a folyamatos pénznyelőbe az állam már nem akar fektetni.

Az aglo meg tényleg msotohagyermek volt idáig, ott kb a nulláról kell felépiteni újra az egészet.
 
Hát igen, majd a hiperszuper új hévről jó lesz átszállni a 20 éves buszra.
Félelmetesen balfasz és hangulatkeltő cikk.
A fától nem látja az erdőt.

Nem fogja fel, hogy senkit nem érdekel, hogy a HÉV utasszáma kisebb, ha az elővárosi rendszer a város teljes autósforgalmát csökkenti. Ezen felül a metrót is sokan csak pár megállóa használják. Utaskm-re azért megnézném mi jönne ki. Mert az, hogy a fővárosban metrózik 10000 ember 3 km-et, az annyi, mint ha 1600 ember beutazik csak Miklósról és Szigethalom tájáról.

A 4-es metróra elbasztak 600+ mrd Ft-t, hogy lényegében egy gyorsvillamos forgalmát vigye és csak amiatt szabták át a teljes felszíni közlekedést, hogy felpumpálják az utasszámát... A kabátot a gombhoz...

Nem a HÉV-re költenek sokat. A BKV-ra keveset.
Sír itt a többi jármű átlagéletkoráról, amikor a HÉV-eknél ez 50 év felé csúszik. Az átlag. A legöregebb Ganz villamos sincs ennyi, ami ma fut tudtommal.
Basszák meg a HÉV olyan kibaszott lassú, hogy anno egyetemistaként lekéstem az utolsó HÉV-et röplabda edzésről hazafelé. Akkor értem haza bringával azonos időben indulva a Vágóhídról, amikor hallottam a HÉV-et kigyorsítani az állomásról 1 km távolságból.

Vicc. Ez nem elővárosi közlekedés. Ez elővárosi SZOPÁS.
 
Félelmetesen balfasz és hangulatkeltő cikk.
A fától nem látja az erdőt.

Nem fogja fel, hogy senkit nem érdekel, hogy a HÉV utasszáma kisebb, ha az elővárosi rendszer a város teljes autósforgalmát csökkenti. Ezen felül a metrót is sokan csak pár megállóa használják. Utaskm-re azért megnézném mi jönne ki. Mert az, hogy a fővárosban metrózik 10000 ember 3 km-et, az annyi, mint ha 1600 ember beutazik csak Miklósról és Szigethalom tájáról.

A 4-es metróra elbasztak 600+ mrd Ft-t, hogy lényegében egy gyorsvillamos forgalmát vigye és csak amiatt szabták át a teljes felszíni közlekedést, hogy felpumpálják az utasszámát... A kabátot a gombhoz...

Nem a HÉV-re költenek sokat. A BKV-ra keveset.
Sír itt a többi jármű átlagéletkoráról, amikor a HÉV-eknél ez 50 év felé csúszik. Az átlag. A legöregebb Ganz villamos sincs ennyi, ami ma fut tudtommal.
Basszák meg a HÉV olyan kibaszott lassú, hogy anno egyetemistaként lekéstem az utolsó HÉV-et röplabda edzésről hazafelé. Akkor értem haza bringával azonos időben indulva a Vágóhídról, amikor hallottam a HÉV-et kigyorsítani az állomásról 1 km távolságból.

Vicc. Ez nem elővárosi közlekedés. Ez elővárosi SZOPÁS.
BTW ha meg a MÁVot nézzük:
Az igáslovak a szili, a csörgő, és a szergej
Szili V43 legfiatalabb 39 éves
Csörgő M41legfiatalabb 37 éves
Szergej: legifjabb 46 éves
 
hihetetlen, hogy valaki aki életében egy fillér hasznot se termelt, 99%ban fizikai képtelenségekkel haknizza végig a világot a leggazdagabb lehet. isambard kingdom brunel forog a sírjában...
Azért néha sikerült adott negyedévekben. Persze, mire az egész nyereséges lesz az eddigi buktákkal mondjuk úgy, hogy az nem látszik.
 
BTW ha meg a MÁVot nézzük:
Az igáslovak a szili, a csörgő, és a szergej
Szili V43 legfiatalabb 39 éves
Csörgő M41legfiatalabb 37 éves
Szergej: legifjabb 46 éves

Igásló ma már a Flirt, dízeleknél meg volt egy remot program.
Teherszállításból úgyis ki akar teljesen szállni a Start, IC-khez meg elég lesz a Gigant-Traxx-Taurus flotta.
 
Igásló ma már a Flirt, dízeleknél meg volt egy remot program.
Teherszállításból úgyis ki akar teljesen szállni a Start, IC-khez meg elég lesz a Gigant-Traxx-Taurus flotta.
Flirt: 133 szerelvény
V43 347 db
M41 104 db
Szergej: 82 db
Szerintem izé
 
Remélem nem wikipedia, Sziliből jó ha van 60-70 üzemképes, abból 7 Gysev.
Szergelyek mennek, elpusztíthatatlan szovjet technika, csak balesetben megsérülteket vontak ki párat (DM62-est használ az orosz haderő is), M41-ből jópár kukázva lett.
Igazából nem, de készségesen elfogadom a számaidat, mert csak műkedvelő vagyok nem vasutas.
 
El kéne adjâk a személyszâllitâst is. Pl a svâjci vasútnak. De mèg az ÖBB is elörelépés lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: papi