Genesis (FFG - Flensburger Fahrzeugbau GmbH)

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
48 711
93 147
113
FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)


B86E7BAC-B79C-4C76-9BE3-57A898A75100-scaled-e1600766887960.jpeg


EihI-JIWAAImY7q
 
FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)


B86E7BAC-B79C-4C76-9BE3-57A898A75100-scaled-e1600766887960.jpeg


EihI-JIWAAImY7q

Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.
 
Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.

Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt
 
Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt

Azért megnézném a teszteket, mert tulajdonképpen egy kerekes kivitelben láthatunk egy végre hibrid nehéz ifv-t. Mert jól néz ki, ránézésre egyfajta kerekes Lynx, csak kérdés, hogy van-e lényegi értelme bárkinek is ebbe invesztálni? Úszni nem gondolom, hogy 30-40 tonnával képes lenne, akkor meg már maradhat a láncos ifv, kerekes úszóképes bármi. Főleg, hogy rendeltünk 218 darabot láncosból és ez így jó.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Uszni valóban nem tud, de villany módban sokáig tud a viz alatt menni, minden különleges előkészités nélkül. Mondja a tervező.
Persze levegő a legénységnek kell....
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Legyen meg egy helyen...

2020. szeptember 22.

FFG Genesis

Hybrid drive technology, 40t GVW 8x8 with modular drive/mission modules like Boxer, full electric drive with diesel generator charging a battery bank that powers individual wheel motors, with regenerative braking

(FFG: Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft mbH)


B86E7BAC-B79C-4C76-9BE3-57A898A75100-scaled-e1600766887960.jpeg


EihI-JIWAAImY7q

Speciel én nyitva hagynám a kerékvonalat, hogy rá lehessen a kerekekre feszíteni egy gumilánctalpat szutykabb terepviszonyokhoz. Meg az orr formája elég szar, mindenre felakadós, bár van benne powa', gondolom arra építenek, hogy ami elé kerül azt eltolja. Alapvetően tetszik.

Pár reszlet, ha nem volt még:
Cégfejlesztés saját eröböl. 2 év mulva szeriagyártâsra erett. 4-6-8 kerekes verzió lehetséges, modulâris felépitès. A 8 kerekes 13 föt szâllit: 2 vezetö, 1 fö, akikezeli a 30mm-es Kongsberg gépâgyút, plusz 10 fö . Hossza: 825 cm, szélesség: 320 cm, magasság toronnyal:350 cm. 8db kerekagymotor, nyomaték 15662 N. Drive by wire. Kerekek nem kormânyozhatóak, hanem egyenknt hajthatóak, fkezhetöek, ezzel hasonlóan müködik a kormânyzâs mint egy lânctalpAsnál. 200 Kw Deutz dizel tölzi az akcsit.Tiszta villanymódban 150 km hatótâv, hybrid módban 600 km. Sûly: 40t. A villanymeghajtás miatt nagyon jól gyorsul, végsebesség 100km/h felett. Villanymotorral osonni tud. Cég szerint a Fennek utódja lehet. Tævirânyotott verziót is terveznek.
Forrâs: Die Welt

Azért megnézném a teszteket, mert tulajdonképpen egy kerekes kivitelben láthatunk egy végre hibrid nehéz ifv-t. Mert jól néz ki, ránézésre egyfajta kerekes Lynx, csak kérdés, hogy van-e lényegi értelme bárkinek is ebbe invesztálni? Úszni nem gondolom, hogy 30-40 tonnával képes lenne, akkor meg már maradhat a láncos ifv, kerekes úszóképes bármi. Főleg, hogy rendeltünk 218 darabot láncosból és ez így jó.

Uszni valóban nem tud, de villany módban sokáig tud a viz alatt menni, minden különleges előkészités nélkül. Mondja a tervező.
Persze levegő a legénységnek kell....
 
Legyen meg itt is...

A fent felsorolt technológiák közül kétség kívül többet is tartalmazni fog az új, teljesen magyar tervezésű és gyártású harcjármű, úgy tudjuk, az önvezető, vagy legalább waypoint-alapú navigációs képesség, a moduláris kialakítás, az újfajta fegyverrendszerek integrációja és AI-asszisztált kommunikációs rendszerek itt is az elképzelések között szerepelnek.