Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Azért ezt nagy távolságokra kiépíteni baromi drága lenne, de üzemeltetni is. Én nem értek az elektromossághoz oly nagyon, de egyenáram, kis feszültség, na itt lesz veszteség ha hosszabb távon kiépítjük, nagyfeszültség alatt meg nem szeretnék sokat autózni.
 
Azért ezt nagy távolságokra kiépíteni baromi drága lenne, de üzemeltetni is. Én nem értek az elektromossághoz oly nagyon, de egyenáram, kis feszültség, na itt lesz veszteség ha hosszabb távon kiépítjük, nagyfeszültség alatt meg nem szeretnék sokat autózni.
plusz a gumik kopása, nehezebb újrahasznosíthatósága mint a vasé, stb...
 
A szájbarágós automata valóban működik nagyjából, de nincs csak a főbejáratnál a Keletiben, az oldalsó bejáratnál nem találtam.
Eleve az, hogy nincs egy alagút keresztbe a vágányok alatt az is nagyon gáz.
Legközelebb kérdezz meg egy rabszolgát, megmutatja:
 
Újabb rejtett színvak / vak erőforrás...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

MÁV appot nem használtam soha, azt nem tudom véleményezni, de az elvira felülettel soha nem volt problémám. Igaz évente pár alkalommal használom csak. OK, rohadt avittas már régóta meg nem is reszponzív.

Viszont most nézem hogy a jegy.mav.hu felületen van az új letisztult, reszponzív felület béta státuszban. Teljesen jónak tűnik desktopon, mobilon is. A jegyvásárlás indításáig biztos :)

MÁV automatában anno csak jegyet vettem át, csak egy alkalommal kellett gyorsan jegyet vennem Kelenföldön. Úgy rémlik elég lassúcska volt.

Vidékiként, kapcsolódóan: a BKK jegyautomaták mindegyike olyan elbaszott mint a Kelenföldön kihelyezettek? Mármint az érintőképernyőjük gyalázat mire érzékeli mit nyomsz. Többszöri tapasztalat alapján egy hulladék fos...
Nem mindegyike, de én is tapasztaltam már ilyet.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Na mondd, csicska, itt hol van?

Jó, paraszt úr, de amit beraktam vajh az oldalbejáratnál van-e, mert erre válaszoltam: "A szájbarágós automata valóban működik nagyjából, de nincs csak a főbejáratnál a Keletiben, az oldalsó bejáratnál nem találtam."- a Thököly felől ezek szerint nincsen, de a másik oldalon van. Amúgy ez hány métert rakott így a fáradt lábacskákba?
 
A MÁV alkalmazás / app nekem pár hónapja jól működött.


Én is applikációban veszem a helyjegyet ha budapestre vagy messzebbre tévelygek.
Regisztráció volt vagy 10 perc (nem volt simple account-om), utána már pár mp megvenni a jegyet.
Ráadásul még az árából is elengednek 10%-ot a szemetek.
+keletiben újranyitott pár hete a fenti pénztár is ha jól emlékszem.
 
Jó, paraszt úr, de amit beraktam vajh az oldalbejáratnál van-e, mert erre válaszoltam: "A szájbarágós automata valóban működik nagyjából, de nincs csak a főbejáratnál a Keletiben, az oldalsó bejáratnál nem találtam."- a Thököly felől ezek szerint nincsen, de a másik oldalon van. Amúgy ez hány métert rakott így a fáradt lábacskákba?
Nem írom mégegyszer le mik a gondok, az autista vonatrajongó klub nem képes olvasni.
 
Az elvirán mevenni bonyolultabb, ugyanis a webalkalmazás bugos, friss regisztráció után az aktiválás után kidobott, úgy csinált mintha be lennék lépve, vásárlásnál közölte, hogy lépjek be, de onnan bejelentkezni nem engedett, hogy nem aktivált a fiókom, az aktiváló linkre bökve pedig azt mondta, hogy már aktiválva vana fiók. Nyomogasd a távvezérlőd...

Az új felület még tesztüzemes végül is. Nálad bugos volt, nálam "worksforme" volt az imént.

Fiókkal még nem rendelkezőként kerestem útvonalra -> regisztráció -> visszadobott a főoldalra, emailben megjött egyből a megerősítős link -> regisztráció véglegesítése + login -> sikeres -> viszonylat keresése -> foglalás -> "lépj be" - Mi van #1? -> OK, belépek, ismét elfogadtatja az adatkezelésit - Mi van #2? -> újból keresés -> innen viszont már minden klappolt, bár a jegyet nem rendeltem meg nyilván.

Már aktív fiókkal másik böngészőben újrapróbálva flottul ment, a fenti "Mi van?" körök nélkül.
 
Az új felület még tesztüzemes végül is. Nálad bugos volt, nálam "worksforme" volt az imént.

Fiókkal még nem rendelkezőként kerestem útvonalra -> regisztráció -> visszadobott a főoldalra, emailben megjött egyből a megerősítős link -> regisztráció véglegesítése + login -> sikeres -> viszonylat keresése -> foglalás -> "lépj be" - Mi van #1? -> OK, belépek, ismét elfogadtatja az adatkezelésit - Mi van #2? -> újból keresés -> innen viszont már minden klappolt, bár a jegyet nem rendeltem meg nyilván.

Már aktív fiókkal másik böngészőben újrapróbálva flottul ment, a fenti "Mi van?" körök nélkül.
A névreszóló jegyes indokolatlan adatkezelést nem tartom jónak továbbra sem, szóval soha nem fogom használni. Töröltetem az adataim. Ez egyszerűen felháborító, hogy mindenki olyan dolgokat akar kezelni rólunk, amihez semmi köze.
 
Számítógépen akartam előre jegyet venni. A webalkalmazás bugos, regisztráció után nem működött helyesen, többször kidobott.
A legjobbakkal is előfordul. Igazából nem emlékszem már, hogy első vásárláskor mi volt, de tekintve, h a Kárász utcán ültem egy Lumia 640essel a kezemben, így valószínűleg nekem nem jött elő. De ha igen, nagy kaland. Utána és azóta gond nélkül működik.
Személyre szól a jegy. Indokolatlan. A pénztárnál anonim jegyet kapok.
Ahogy az Aqua Computerben is kérhetsz csak nyugtát, HA SZEMÉLYESEN veszed meg. Online rendelésnél sajnálatos módon európai szabály, hogy számlát kell kiállítani. Számlát meg névre szólóan lehet csak. Amúgy ez a visszaélések elkerülése miatt van, és nem hülyeség, sőt.

A csodás agglomerációs stratégiában nem látom, hogy lesz a szabadságjogok legalább a korábbi, komcsi szinten tiszteletben tartása benne...
Megoldható, besétálsz a jegypénztárhoz és megveszed.

Nem héveztem, vonatozni akartam.
Tudom, hogy csak egy éven keresztül folyt a csapból is, de a HÉV hálózatot átvette a MÁV. Persze lehet az olyan zseniknek mint te ez elkerülte a figyelmét...

A probléma a nagy pályaudvar és annak a a élszetszerűtlen elrendezése volt (még automaták is csak a pénztár közelében vannak, oldalsó bejáratoknál nincsenek.
Már mutatták, hogy vannak. De én ezt nem kifejezetten érzem problémának.
Ez a probléma hévnél egyáltalán nem áll fenn, mert a legnagyobb hév állomás kisebb mint a legkisebb vasútállomás (nem megálló!), illetve azon lehet a városon belül bkk jeggyel utazni, és a fedélzeten venni kiegészítőt.
Nem vehetsz a fedélzeten kiegészítőt már vagy 1 éve, de megint csak ott tartunk, hogy ez is olyan infó, hogy egy 2 hónapon keresztül ha kinyitottad a csapot először ezt mondta el, és csak aztán jött víz.

Ez a probléma hévnél egyáltalán nem áll fenn, mert a legnagyobb hév állomás kisebb mint a legkisebb vasútállomás (nem megálló!)
Mondjuk nem tudom, zugló csak picit kisebb mint mondjuk Lenfonógyár, de biztos ez azért van, mert Zugló nem is vasútállomás...
A MÁV vonatokon nem lehet a fővároson belüli szakaszt se igénybevenni BKK vonaljeggyel.
Mert nem BKV vonaljegy. Azért mert a BKV része a BKKnak még nem lesz érvényes az arra vett jegy a vonatokra. Metró szakaszjeggyel se utazhatsz a 133E buszon. Azon miért nem háborogsz? Bérlettel viszont annyit utazhatsz a vonaton is, amennyit nem szégyellsz.
Az elvirán mevenni bonyolultabb, ugyanis a webalkalmazás bugos, friss regisztráció után az aktiválás után kidobott, úgy csinált mintha be lennék lépve, vásárlásnál közölte, hogy lépjek be, de onnan bejelentkezni nem engedett, hogy nem aktivált a fiókom, az aktiváló linkre bökve pedig azt mondta, hogy már aktiválva vana fiók. Nyomogasd a távvezérlőd...
Semmivel nem bonyolultabb... Lehet, friss regisztrációnál előjött egy hiba, de drága bogárkám akkor újra bejelentkezel, és elkezded előröl a kb 1 perces vásárlási folyamatot. Vagy ez bonyolult?
Az, hogy másutt még szarabb, nem hisztivé teszi, csapán az "túlzott elnézőséged" mutatja meg a MÁV irányába,
Ez nem túlzott elnézősség, szapulom a MÁVot ahol megérdemli, de konkrétan a kicsit avittas elvirán akkor lehetett már jegyet venni, amikor a fenséges DBB még kb internetes menetrendről se hallott...
Avagy azért, mert valamiben szar a MÁV még nem jelenti azt, hogy mindenben.
A vizsgálat eredménye:
-A fenséges Királyi Vasutaknál
-Nincs jelzőelőrejelző
- Nincs automatikus jelzőállítás
-Nem fékez be a vonat tilos jelző meghaladásakor
-Nincs éberségi berendezés
(+1 a Csalagúti baleset jelzi, hogy automatikus hőn futás érzékelők se)
Mindez 2000ben. Ezeket a funkciókat a MÁV vasút befolyásoló rendszere tudta kb 60-ban. Na ilyen esetben is fröcsögjek a MÁVra vagy kimondhatom, hogy valamiben nem rossz?
feltehetően valami személyett érintettség (munkahely, család munkahelye, autizmusból fakadó vonzódás a kötött pályás közlekedéshez, stb...).
Remek, szóval mert valaki nem érzi azt, hogy köpni kell ha vasútról van szó, már autista. Gratulálok...


A névreszóló jegyes indokolatlan adatkezelést nem tartom jónak továbbra sem, szóval soha nem fogom használni. Töröltetem az adataim. Ez egyszerűen felháborító, hogy mindenki olyan dolgokat akar kezelni rólunk, amihez semmi köze.
Amúgy mennyire kell ahhoz fullba nyomni a kretént, hogy ne tudd, hogy a számla kiállítás miatt kell a név. Amúgy ha megvan kinek a nevére állítsák ki onnantól egész Kínának megveheted a jegyet...
 
Amúgy mennyire kell ahhoz fullba nyomni a kretént, hogy ne tudd, hogy a számla kiállítás miatt kell a név. Amúgy ha megvan kinek a nevére állítsák ki onnantól egész Kínának megveheted a jegyet...
A jegy névre szól továbbra is. Nem csak a számla szól névre. Ne szóljon névre a jegy, és ne legyen a születési dátum se ráírva. Semmi közük hozzá.
 
NEM ENGEDETT BE UTÁNA BASZD MEG! OLVASD MÁR EL AMIT LEÍRTAM!
Elolvastam. Ilyen esetben eszedbe jutott, hogy böngésző bezár, majd újra kinyit, oldal újratölt és had menjen?
Vagy ez túl sok. Lényeg, hogy a MÁV szar...
Szóval azt vetted magadra, mert se te, se saládtag nem dolgozik a vasótnál, mégis tudod milyen biztosítók vannak a világban ... Oké. Képünk illusztráció.
Korunk agresszív magát okosnak gondoló proletárjának mintapéldányát láthatjuk...
 
Elolvastam. Ilyen esetben eszedbe jutott, hogy böngésző bezár, majd újra kinyit, oldal újratölt és had menjen?
Vagy ez túl sok. Lényeg, hogy a MÁV szar...
Lényeg, hogy mindig az a hülye, aki hibát talál, a MÁV -ot ne bántsák...

Kritizálni a szent tömegközlekedést nem szabad, mert a Vitézy-SS lecsap azonnal! Na ezek miatt a dolgok miatt járnak autóval az emberek. Mert ha elégedetlenek voltak valamive, még ők lettek hülyének elmondva a fogadatlan prókátorok által is.
 
Lényeg, hogy mindig az a hülye, aki hibát talál, a MÁV -ot ne bántsák...

Kritizálni a szent tömegközlekedést nem szabad, mert a Vitézy-SS lecsap azonnal! Na ezek miatt a dolgok miatt járnak autóval az emberek. Mert ha elégedetlenek voltak valamive, még ők lettek hülyének elmondva a fogadatlan prókátorok által is.

Kritizálni lehet, de tavaly a jegyek 60%-át online vásárolták, nekik vmiért müködött, lehet mind autisták.