Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ez így remek, csak lesz olyan áramhálózat, amely biztosítja a kellő töltőáramot?
Jajj, én most olvastam, hogy majd akkus superchargerekből töltik az autók akkuit! De jó is lesz! Minden lépésnél némi veszteség van ugyan, de zöld! (akkor már legyen cserélhető az akkupakk, de azt nem lehet, mert épp az az innováció most, hogy beépítették a monocoqueba...
 
A Volvo / Geely Tesla-riválisa. Csak épp negyed tonnával nehezebb (2.1 tonna!!!), jóval kisebb a hatótávja és szűkebb.
Szerintem az ~1.6 tonna önsúly feletti mindefajta autókra különadót kéne kivetni, ez vicc... És akkor végre a könnyebb és kisebb autók lennének előnyben, annak még értelme is lenne.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Jajj, én most olvastam, hogy majd akkus superchargerekből töltik az autók akkuit! De jó is lesz! Minden lépésnél némi veszteség van ugyan, de zöld! (akkor már legyen cserélhető az akkupakk, de azt nem lehet, mert épp az az innováció most, hogy beépítették a monocoqueba...
Nem minden autónál! Van ahol a cserélhető, és bérelhető akkura játszanak.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem minden autónál! Van ahol a cserélhető, és bérelhető akkura játszanak.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tudom, és a NIO mögött ott a kínai állam, szóval ebből 1milliárdos piacon szabvány is lehet akár... ahonnan kezdve elég nagy lendületet vehet a dolog. Ebben több értelmet látok mint a superchargeres hülyeségben, mert ez a hálózat túlterhelését is kiküszöböli.
 
Tudom, és a NIO mögött ott a kínai állam, szóval ebből 1milliárdos piacon szabvány is lehet akár... ahonnan kezdve elég nagy lendületet vehet a dolog. Ebben több értelmet látok mint a superchargeres hülyeségben, mert ez a hálózat túlterhelését is kiküszöböli.

Cserébe még több akku kell meg a cserélhetőség miatt még tovább nő a tömeg, ha biztonsági előírásokat is teljesíteni akarja.
 
Cserébe még több akku kell meg a cserélhetőség miatt még tovább nő a tömeg, ha biztonsági előírásokat is teljesíteni akarja.
Nem feltétlen kell még több akku, mert nem kell akkora túlméretezés a használható hatótávhoz. Másrészt a tesla féle majd hálózat kiegyensúlyozó akkutelepek lesznek dolognál akkor már értelmesebb ezt úgy csinálni, hogy azok olyan modulokból állnak, amit egyből a kocsikra lehet pattintani.

Ezzel együtt se hiszem az akkus autókban a városi közlekedésen kívül, de kis akkus kis autók a városokban nagyon praktikusak lehetnének.
 
Végre rábaszott a szarházi, tényekben azt mondták leszakadt a lába.


2 éve megölt egy ártatlant:


Nem feltétlen kell még több akku, mert nem kell akkora túlméretezés a használható hatótávhoz. Másrészt a tesla féle majd hálózat kiegyensúlyozó akkutelepek lesznek dolognál akkor már értelmesebb ezt úgy csinálni, hogy azok olyan modulokból állnak, amit egyből a kocsikra lehet pattintani.

Ezzel együtt se hiszem az akkus autókban a városi közlekedésen kívül, de kis akkus kis autók a városokban nagyon praktikusak lehetnének.

Ha kisebb akkukat használsz akkor még több kell mert gyakrabban állnak meg cserélgetni...
 
Végre rábaszott a szarházi, tényekben azt mondták leszakadt a lába.


2 éve megölt egy ártatlant:




Ha kisebb akkukat használsz akkor még több kell mert gyakrabban állnak meg cserélgetni...
Több csomag, de nem kell több tonna lítium összességében.
 
Semmi köze a németekhez. 1980-ban teljesen felvásárolták a Magirus részesedését. Ha nagyon nemzethez akarnánk kötni a dolgot, akkor az Ivecot is birtokló CNH leginkább olasz-amerikai érdekkörbe tartozó nemzetközi cég.
A Magirus előtt is létezett olasz teherautógyártás, az Iveco közvetlen elődeinek tekinthető a Fiat Veicoli Industriali, OM (Officine Meccaniche) és a Lancia Veicoli Speciali. Az olaszok (Fiat) pont amiatt hozták össze az Ivecot, mert a három kis cég egymásnak is konkurenciája volt és képtelenek voltak komolyan labdába rúgni a nemzetközi piacon. A Magirus felvásárlása nem szólt másról, mint piacszerzésről. Ugyanígy a francia Unic (igaz akkor talán még gondolatban sem létezett az Iveco), az olasz Astra, a brit Ford Uk Truck, a spanyol Pegaso, az ausztrál International Truck Australia, a francia Irisbus felvásárlása is ezt a célt szolgálta.

Pár olasz gép a hatvanas-hetvenes évekből.
Lancia Esagamma
a1422c7339deb9ff7a3a055c8c8ad6b2.jpg

Lancia Esatau B, Érdekesség lehet, hogy mind a 2 gép alvázán alakítottak ki buszt is. Az Esatau előző változata még bonnet (csőrös) elrendezésű volt, az olasz hadsereg is nagy számban rendszeresítette a negyvenes évek végén és az ötvenes években.
17874073716_ac13fa2092_b.jpg

Az előd, Esatau A
JTbZJFkY7u-E1FyylAPuDOdxbZSFx6jDQGDCnPxenaZmj5J5pbczRhYtj9sqVOCYdc8RsDPzFaVwWRWdOeaN6Xe5PWgCIKz_D4ZXmeksmVbjKvJ4UDEkPDt7p_C6kthKdhd4_0mupWuDobwOQ-UDCr8DgRG8xDD-HZ7d8wAmhl13DTE

Az Esatau B leváltása éppen elkezdődött az Esadelta típussal, mikor a Fiat felvásárolta a Lanciát, emiatt ez már nem tudott nagy mennyiségben megjelenni, mivel szép lassan átálltak a Fiat teherautók gyártására.
Esadelta, az Esagamma kistestvére lett volna, sok közös alkatrésszel.
7e31ce40367f502a1190dc6ee3965798.jpg

OM Titano, az utolsó saját nagyvas az 1968-as felvásárlás előtt.
15096678984_09cbfd75f8_b.jpg

Nem akarom a rengeteg képpel szétbarmolni a fórumot, az OM főleg a kisebb pár tonnás terhelhetőségű gépeivel volt sikeres például a Lupetto vagy Orsetto is ilyen volt, de a hetvenes évek elején kijött a nagyon friss kinézetű X sorozat is, amiben már vastagon benne volt a Fiat keze is.
OM X itt már van diszkrét Iveco Badge is, de ugyanezt a gépet meg lehetett venni, Fiat, Iveco, Steyr, Saurer, Unic, Magirus logóval is, attól függően, hogy melyik piacra illetve melyik évben lett eladva. Sőt, Zastava is létezett belőle, igaz az nem Bresciaban készült, hanem Kragujevacban.
OM_Truck_%283377310916%29.jpg


Fiat 691, ha magad elé képzelsz egy első generációs TurboStart, akkor itt már eléggé kikandikál a közeli rokonság.
48079537737_7af3cb499a_b.jpg

OM 180, de minket már nem tudnak megtéveszteni, pontosan tudjuk, hogy ez egy átlogózott Fiat 180 NT
26771578739_74e4b54035_b.jpg


A hetvenes évek végére pedig Iveco 180 NT lesz belőle egységesen.
4fb12500753f540304262bdc82efe057.jpg


Ha megnézed nincs itt semmi különleges. A Fiat felfalta az olasz piac kisebb gyártóit, azokat a megoldásokat, modelleket amikben fantáziát látott megtartotta vagy továbbfejlesztette, a többi helyére pedig a saját gépeit tette. Ugyanígy tett az Unic majd később már Iveco néven a többi külföldi márkával is.




Nem vagyok tévedhetetlen, sőt. Pont emiatt kértem forrást, hátha van egy olyan infód, amiről én eddig nem tudtam.
Tisztára LIAZ jellegűek. (Vagy fordítva :) )
 
  • Tetszik
Reactions: enzo
Semmi köze a németekhez. 1980-ban teljesen felvásárolták a Magirus részesedését. Ha nagyon nemzethez akarnánk kötni a dolgot, akkor az Ivecot is birtokló CNH leginkább olasz-amerikai érdekkörbe tartozó nemzetközi cég.
A Magirus előtt is létezett olasz teherautógyártás, az Iveco közvetlen elődeinek tekinthető a Fiat Veicoli Industriali, OM (Officine Meccaniche) és a Lancia Veicoli Speciali. Az olaszok (Fiat) pont amiatt hozták össze az Ivecot, mert a három kis cég egymásnak is konkurenciája volt és képtelenek voltak komolyan labdába rúgni a nemzetközi piacon. A Magirus felvásárlása nem szólt másról, mint piacszerzésről. Ugyanígy a francia Unic (igaz akkor talán még gondolatban sem létezett az Iveco), az olasz Astra, a brit Ford Uk Truck, a spanyol Pegaso, az ausztrál International Truck Australia, a francia Irisbus felvásárlása is ezt a célt szolgálta.

Pár olasz gép a hatvanas-hetvenes évekből.
Lancia Esagamma
a1422c7339deb9ff7a3a055c8c8ad6b2.jpg

Lancia Esatau B, Érdekesség lehet, hogy mind a 2 gép alvázán alakítottak ki buszt is. Az Esatau előző változata még bonnet (csőrös) elrendezésű volt, az olasz hadsereg is nagy számban rendszeresítette a negyvenes évek végén és az ötvenes években.
17874073716_ac13fa2092_b.jpg

Az előd, Esatau A
JTbZJFkY7u-E1FyylAPuDOdxbZSFx6jDQGDCnPxenaZmj5J5pbczRhYtj9sqVOCYdc8RsDPzFaVwWRWdOeaN6Xe5PWgCIKz_D4ZXmeksmVbjKvJ4UDEkPDt7p_C6kthKdhd4_0mupWuDobwOQ-UDCr8DgRG8xDD-HZ7d8wAmhl13DTE

Az Esatau B leváltása éppen elkezdődött az Esadelta típussal, mikor a Fiat felvásárolta a Lanciát, emiatt ez már nem tudott nagy mennyiségben megjelenni, mivel szép lassan átálltak a Fiat teherautók gyártására.
Esadelta, az Esagamma kistestvére lett volna, sok közös alkatrésszel.
7e31ce40367f502a1190dc6ee3965798.jpg

OM Titano, az utolsó saját nagyvas az 1968-as felvásárlás előtt.
15096678984_09cbfd75f8_b.jpg

Nem akarom a rengeteg képpel szétbarmolni a fórumot, az OM főleg a kisebb pár tonnás terhelhetőségű gépeivel volt sikeres például a Lupetto vagy Orsetto is ilyen volt, de a hetvenes évek elején kijött a nagyon friss kinézetű X sorozat is, amiben már vastagon benne volt a Fiat keze is.
OM X itt már van diszkrét Iveco Badge is, de ugyanezt a gépet meg lehetett venni, Fiat, Iveco, Steyr, Saurer, Unic, Magirus logóval is, attól függően, hogy melyik piacra illetve melyik évben lett eladva. Sőt, Zastava is létezett belőle, igaz az nem Bresciaban készült, hanem Kragujevacban.
OM_Truck_%283377310916%29.jpg


Fiat 691, ha magad elé képzelsz egy első generációs TurboStart, akkor itt már eléggé kikandikál a közeli rokonság.
48079537737_7af3cb499a_b.jpg

OM 180, de minket már nem tudnak megtéveszteni, pontosan tudjuk, hogy ez egy átlogózott Fiat 180 NT
26771578739_74e4b54035_b.jpg


A hetvenes évek végére pedig Iveco 180 NT lesz belőle egységesen.
4fb12500753f540304262bdc82efe057.jpg


Ha megnézed nincs itt semmi különleges. A Fiat felfalta az olasz piac kisebb gyártóit, azokat a megoldásokat, modelleket amikben fantáziát látott megtartotta vagy továbbfejlesztette, a többi helyére pedig a saját gépeit tette. Ugyanígy tett az Unic majd később már Iveco néven a többi külföldi márkával is.




Nem vagyok tévedhetetlen, sőt. Pont emiatt kértem forrást, hátha van egy olyan infód, amiről én eddig nem tudtam.
Én '89-ben voltam az ulmi Magirusnál, akkor ott javában kalapálták a Turbo Starokat. Ott azt mondták, hogy a cég belső elszámolása Guldenben (holland) történik. (Még az euro előtti korszak). A cég németségéhez meg a nemzetköziségéhez jegyzem ezt meg. Lehet persze hogy adózási okai voltak.

Állat jó létrás tüzoltó kocsikat raktak akkor össze a Magirusnál. Fel is vittek minket párosával a kosárban. Aztán egyszer elhúzott felettünk mélyrepülésben két Luftwaffes F-4-es. A talajon is lefagytunk, akik meg éppen fent voltak a kosárban azok meg majdnem összesz...ták magukat. Több jelentkező a kosarazásra nem volt.
 
Végre rábaszott a szarházi, tényekben azt mondták leszakadt a lába.


2 éve megölt egy ártatlant:




Ha kisebb akkukat használsz akkor még több kell mert gyakrabban állnak meg cserélgetni...
Miért volt szabadlábon...?
Tényleg az ő lába szakadt le?
 
Én '89-ben voltam az ulmi Magirusnál, akkor ott javában kalapálták a Turbo Starokat. Ott azt mondták, hogy a cég belső elszámolása Guldenben (holland) történik. (Még az euro előtti korszak). A cég németségéhez meg a nemzetköziségéhez jegyzem ezt meg. Lehet persze hogy adózási okai voltak.

Állat jó létrás tüzoltó kocsikat raktak akkor össze a Magirusnál. Fel is vittek minket párosával a kosárban. Aztán egyszer elhúzott felettünk mélyrepülésben két Luftwaffes F-4-es. A talajon is lefagytunk, akik meg éppen fent voltak a kosárban azok meg majdnem összesz...ták magukat. Több jelentkező a kosarazásra nem volt.
Azoknak a léghűtéses motoroknak a hangja! :))
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
"Napokkal azután, hogy az elképesztő húzásaikról készült amatőr felvételek felkerültek a világhálóra, a rendőrség azonosította és gyanúsítottként hallgatta ki a közúti banditákat. Egy Hyundai sofőrje a szembejövőket ijesztgette február 28-án. Két nappal később már nem volt jogosítványa. A dugót a Róbert Károly körúti járdán száguldva kikerülő autósnak közúti veszélyeztetésért kell felelnie és még egy 50 ezer forintos csekket is kapott, mivel áthajtott a piroson."

Ez biztos megállítja őket...