K
kamm
Guest
Ennek mi koze a modern fuel cellhez? Kb annyi, mint egy furotorony-balesetnek a kocsidhoz...
Ennek mi koze a modern fuel cellhez? Kb annyi, mint egy furotorony-balesetnek a kocsidhoz...
Pont az ellenkezője. Te nem olvasol el semmit, csak nyomod mint Negan a csengőt?Nem rendszeresitunk mindent amit gyartani fogunk /kiveve ha nagyon jo ajanlatot kapunk./ vagy valami hasonlo volt a cikkbede abszolut nem biztos hogy ide vonatkozik. Egy haborus helyzetbe meg mindig konnyebb gazolajat szerezni mind hidrogent. De ez nem zarja ki hogy attol nem gyarthatnank.aztan par teherauto lehet beesik kiserleti jellegel. De hogy fejest nem ugranak bele az biztos
Nem. Konkrétan kevésbe veszelyes, mint a bemzingoz.És felrobban-e ha találatot kap?
Annyira nem tiszta ez a robban-e vagy sem, ugyebár a tiszta hidrogén és oxigén (elegendő a levegő oxigéntartalma is) durranógázt alkot.
A hidrogén-oxigén 2:1 arányú keveréke pedig mint tudjuk, hang jelenség kíséretében robbanást okoz. Tűz pedig lesz a kilőtt jármű közelében.
Nem a motorról beszéltem, sőt szerintem krisss sem arra volt kíváncsi, hogy a motorban mi lesz....De tiszta, csak szerintem nem erted, hogyan mukodik a fuel cell engine.Az uzemanyagtartalyban pressurized hydrogen van, magaban. Oxigen a levegobol jon es csak kesobb van bekeverve, a hagyomanyos internal combustion motorhoz hasonlo kvazi "egesterben" - kiveve hogy a hagyomanyostol elteroen itt nem eg ill robban semmi, mert szimplan eletromossagot termel, ugye. (Ez a lenyege, hogy igy sokkal tovabb mesz vele, mint barmelyik akkumulatoros eletromossal.)
Nem is arrol, hanem a tartalyrol irtam.Nem a motorról beszéltem, sőt szerintem krisss sem arra volt kíváncsi, hogy a motorban mi lesz....
Meg jo.Nem a működésével van a baj, a kész hidrogént tárolod valahol, előre egy tartályban (mint a benzin tank, csak benzin helyett H2) nem pedig egyenárammal bontod a kellő mennyiséget vízből,
na a hidrogén tartályod kilukad egy páncéltörő gyújtó lőszertől akkor kézcsók, nem 1 lövedéket fognak kilőni a járgányra hanem időben eltérően többet.
Egyreszt szerintem egy random mix altalaban nem pukkan, hanem belobban ill "flame out" tortenik, maszreszt sokkal gyorsabban eg, mint a diesel es sokkal kisebb kart is okoz. Ezt 60+ eve leteszteltek mar es dokumentaltak a NASA-nal, nem veletlenul ma is a fo propulsion: https://history.nasa.gov/SP-4404/ch8-6.htm2:1 aránynál meg pukkan a hidrogén, nagyot.
Mondjuk már ideje volt, mivel a konkurenciájuk már két és fél, illetve három és fél évvel ezelot kotot egyességet ezzel a céggel:RM és a cseh Ray Service megállapodása
Slot Demo: Pragmatic Play Demo Link Demo Slot Gratis Gacor Maxwin
Slot demo gratis no lag kami sediakan untuk para penggemar pragmatic play demo tanpa modal. Akun demo slot pragmatic paling gacor hari ini menawarkan maxwin hingga 100JT.www.czdjournal.com
Strategiai átalakítás a cegstrukturaban, megszunik a kozbulso AG, mindent kozvetlenul a Group exec teamje fog iranyitai es az ot diviziobol meg hangsulyosabba valik a defense az autos divíziókhoz kepest:
![]()
Rheinmetall rising: German arms giant renews focus
Germany’s Rheinmetall is making the transformation into a pure arms company, and the focus is on business abroad. According to Jane’s, the integrated technology giant announced an organ…asiatimes.com
Külön említi a magyar sikert és ugye hogy ez csak a kezdet, A tavalyi €5.8B-rol €8.5B varnak 2025re w/ free operating cash flow of 3-5% of sales mellette.
A biztonsági-vedelmi revenue 2025-re felmegy 70%-ra.
![]()
Nekem eleg egyértelmű, hogy egyrészt az autógyartasnal sokkal stabilabb a vedelmi piac, pláne most, másrészt a magyar együttműködés valóban megnyithatja a Lynx beszallitasok sorat, harmadrészt ugye Papperger személyesen intézte Marothekkal az egészet és látszik, hogy így szaszor gyorsabban lehet haladni a nagy döntéseknel a vedelmi szektorban.
Az hagyján, de gyakorlatilag leepitik a piston uzletagat, mar most non-core, legacy lett és el fogják adni, de mar 2025-re a belsoegesu temat 20%-ra akarjak szoritani - a cél a teljes CO2-neutralitas 2035-re:
![]()
Rheinmetall restructures; reducing automotive components share, especially combustion engines
Rheinmetall AG of Düsseldorf is pressing ahead with its systematic transformation into a fully integrated technology group, reorienting its corporate structure in the process. With this restructuring, Rheinmetall is pursuing three strategic goals: Reducing the share of automotive components in...www.greencarcongress.com
Mondom, jonnek a hybrid fuel cell hajtásos harcjarmuvek es a mi uj 8x8 kerekesunk lesz az elso ilyen design a vilagon.
Akartok fogadni, hogy a Fidesz bennmarad a Neppartban?![]()
Mondom, jonnek a hybrid fuel cell hajtásos harcjarmuvek es a mi uj 8x8 kerekesunk lesz az elso ilyen design a vilagon.![]()
Lattam, az is egyertelmuen ugyanebbe az iranyba mutat, de annak mas az oka szerintem: az amerikai tenderre gyakorlatilag mindent Amerikaban kell gyartanod, olyan sok valasztasuk nincs, nem? (Gondolom, nem a Teslaval fognak kozoskodni es toltoket telepiteni a Lynxhez.Nézz már be a nemzetközi Lynx topikba, hogy melyik amerikai céggel és miért kötött megállapodást az RM...![]()
Zalában is ott vannak már a szomszédban...![]()
Itt van nagyobb méretben az a kép...
![]()
Ohohóó.![]()
![]()
Nice. Szepen haladunk."Az ütemtervnek megfelelően épül Zalaegerszegen, az északi ipari parkban, a ZalaZONE Járműipari Tesztpálya melletti 40 hektáros területen, 60 milliárd forintos beruházással a Rheinmetall óriásvállalat új gyára, amely 500 új munkahelyet teremt majd... "
![]()
![]()
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..