Na majd holnap megcsinálom, ha addig nem csinálja meg valaki.Ezért nem nyitottam én se. Nincs rá időm összekaparni...
Na majd holnap megcsinálom, ha addig nem csinálja meg valaki.Ezért nem nyitottam én se. Nincs rá időm összekaparni...
Na majd holnap megcsinálom, ha addig nem csinálja meg valaki.
A miniszter arról is beszélt, hogy Magyarország védelmi ipara 2030-ra a térség meghatározó szereplőjévé válhat. Ennek részét képezi számos tervezett fejlesztés:
- 32 milliárd a gyulai Airbus-üzem értéke,
![]()
Palkovics László: Párhuzamosan épülhet meg a Fudan és a Diákváros
A miniszter a hadiipari fejlesztésekről is nyilatkozott.index.hu
Valamit építenek még mellette 1 hete láttam az oszlopokatEddig úgy tudtuk hogy 25 milliárd a gyulai Airbus üzem értéke... most azt mondja 32 milliárd. Mi lehet az a +7milliárd HUF / 20 millió EUR?
Az a felületkezelő lesz elvileg!Valamit építenek még mellette 1 hete láttam az oszlopokat
Azt hallottam idehaza, hogy 7-8 milliárd de ez magyar Ft-ba, hogy a környező infrastruktúrát fejlesztik valamint helyrehozzák a 44-es főútat Gyula és Békéscsaba közt! Biztosan, hogy a beruházáshoz kapcsolódik azt nem tudom milyen forrásból lesz finanszírozva!Eddig úgy tudtuk hogy 25 milliárd a gyulai Airbus üzem értéke... most azt mondja 32 milliárd. Mi lehet az a +7milliárd HUF / 20 millió EUR?
Igen és 2 évhez viszonyítva amióta kiderült ez ideépül azóta volt egy drasztikus áremelés is!Ahogy mennek az epitoanyagok arai, eleg visszafogott koltsegtullepes. Ha az ofc.
Az a szakasz a csabai Lukoil kúttól a gyulai körforgalomig nincs egyáltalán rossz állapotban. Amúgy hogyan kapcsolódik ez az Airbus-gyárhoz?valamint helyrehozzák a 44-es főútat Gyula és Békéscsaba közt! Biztosan, hogy a beruházáshoz kapcsolódik azt nem tudom milyen forrásból lesz finanszírozva!
Az a szakasz a csabai Lukoil kúttól a gyulai körforgalomig nincs egyáltalán rossz állapotban. Amúgy hogyan kapcsolódik ez az Airbus-gyárhoz?
Amúgy nem tudom mikor jártál ott utoljára, de sajnos ez az út az elmúlt években sokat romlott! Voltak illetve vannak olyan elképzelések, hogy az M44-t vinnék le egészen a Román határig! Valamilyen szinten ide kapcsolódik a békéscsabai reptér fejlesztése is!Az a szakasz a csabai Lukoil kúttól a gyulai körforgalomig nincs egyáltalán rossz állapotban. Amúgy hogyan kapcsolódik ez az Airbus-gyárhoz?
Hetente minimum egyszer, de inkább többször járok arra. A nagy felni miatt elég érzékeny is vagyok az útminőségre. Azt mondanám, hogy 3.6. Nem túl jó, de nem is tragikus. A 110 simán tartható rajta. Például a Szolnok-Szajol közti rész sokkal rosszabb állapotban van.Amúgy nem tudom mikor jártál ott utoljára, de sajnos ez az út az elmúlt években sokat romlott! Voltak illetve vannak olyan elképzelések, hogy az M44-t vinnék le egészen a Román határig! Valamilyen szinten ide kapcsolódik a békéscsabai reptér fejlesztése is!
A Donauwörthi Airbus gyár II. részA nem a magyar gyár, de idetartozik.
A Donauwörth-i Airbus gyár I.rész

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..