[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

A covid karanténjai és leállása teljesen felborította a bejáratottan működő kitermelési-gyártási-ellátási láncokat. Még évekig zavarok lesznek a világgazdaságban emiatt akkor is, ha innentől nyitva vannak a határok és piacok. A java csak jövőre jön, 2022 lesz a legkeményebb év, kétszámjegyű infációval, brutális élelmiszeráremelkedéssel és további kemény hiányokkal egyes termékfajtákból.

Ráadásul a covidnak még nagyon nincs vége és a fejlett államok oltottsági mutatói is rosszul állnak ahhoz képest, hogy ott van oltóanyag, nemhogy a világé!
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
A covid karanténjai és leállása teljesen felborította a bejáratottan működő kitermelési-gyártási-ellátási láncokat. Még évekig zavarok lesznek a világgazdaságban emiatt akkor is, ha innentől nyitva vannak a határok és piacok. A java csak jövőre jön, 2022 lesz a legkeményebb év, kétszámjegyű infációval, brutális élelmiszeráremelkedéssel és további kemény hiányokkal egyes termékfajtákból.

Ráadásul a covidnak még nagyon nincs vége és a fejlett államok oltottsági mutatói is rosszul állnak ahhoz képest, hogy ott van oltóanyag, nemhogy a világé!
Szerintem a covid előtti világ nem fog visszaállni,mert a politika már nem képes racionálisan gondolkozni, mert eluralkodott a klimaváltozási hisztéria. Nem képesek már ezt a problémát megfontoltan, helyén kezelni.
 
"Lengyel katonák sérültek meg a belarusz határon, ahol migránsok megpróbáltak lebontani egy kerítést. További 2500 katonát küldenek a lengyel-belarusz határra, így ott 10 ezerre emelkedik a katonai állomány létszáma."
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"Lengyel katonák sérültek meg a belarusz határon, ahol migránsok megpróbáltak lebontani egy kerítést. További 2500 katonát küldenek a lengyel-belarusz határra, így ott 10 ezerre emelkedik a katonai állomány létszáma."
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
De ezek rendes, becsületes határvédő katonák, akiknek joguk van feltartóztatni az erőszakos illegális! bevándorlókat, bezzeg a mi rendőreink kedves, békés menekülteket!, főleg asszonyokat ütlegeltek.
Ugye mennyire más ez a videó?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az adblue alapja a karbamid, a karbamidhou meg ammónia kell, az ammóniagyártást meg leállították a földgáz ára miatt...

Nem csak adblue nem lesz, hanem műtrágya sem, így a kaja sem lesz ócccó

+ kina leallitotta a magnezium gyarainak a 2/3 -at a magas energia arak miatt, szoval ez egy plusz utes a csipphinnyal szenvedo autogyaraknak, mivel igy nem lesz aluminium alkatresz, motorblokk sem (az aluminium alapnyag ugyanis AlMgSi otvozet).

eljott az apokalipszis... Viszont elo leht kukazni az oreg kamionokat, azok elmennek AdBlue nelkul is. Vissza az Euro2 es 3 motorokat a kozutakra!!!! :D
 
+ kina leallitotta a magnezium gyarainak a 2/3 -at a magas energia arak miatt, szoval ez egy plusz utes a csipphinnyal szenvedo autogyaraknak, mivel igy nem lesz aluminium alkatresz, motorblokk sem (az aluminium alapnyag ugyanis AlMgSi otvozet).

eljott az apokalipszis... Viszont elo leht kukazni az oreg kamionokat, azok elmennek AdBlue nelkul is. Vissza az Euro2 es 3 motorokat a kozutakra!!!! :D
Euro 4 powa! Ott még nem volt túltolva a dolog.
 
+ kina leallitotta a magnezium gyarainak a 2/3 -at a magas energia arak miatt, szoval ez egy plusz utes a csipphinnyal szenvedo autogyaraknak, mivel igy nem lesz aluminium alkatresz, motorblokk sem (az aluminium alapnyag ugyanis AlMgSi otvozet).

eljott az apokalipszis... Viszont elo leht kukazni az oreg kamionokat, azok elmennek AdBlue nelkul is. Vissza az Euro2 es 3 motorokat a kozutakra!!!! :D
IFA rulez! :)
 
az egész műprobléma: csinált.
Ha kell az adblu, adjon le az unió rendelést a gyárnak egymilió tonnára napi áron. Holnapra lessz. Ha kell a magnézium, ugyanígy. Dolomitunk van elég, vegyenek Viktor faterjától. Döglődő óriás vegyi gyár van, alugyár van erőművestül, hoyg az azonnali kétmiliárd € az egy hónapon belüli újraindításhoz?
Addig meg naponta hugyozz az adblu tartályba.
 
az egész műprobléma: csinált.
Ha kell az adblu, adjon le az unió rendelést a gyárnak egymilió tonnára napi áron. Holnapra lessz. Ha kell a magnézium, ugyanígy. Dolomitunk van elég, vegyenek Viktor faterjától. Döglődő óriás vegyi gyár van, alugyár van erőművestül, hoyg az azonnali kétmiliárd € az egy hónapon belüli újraindításhoz?
Addig meg naponta hugyozz az adblu tartályba.
Tökmindegy, ha nincs adblu, nincs magnézium, nincs kenyér, akkor te nem tudod megvenni a végén. Ha csak csinálta az elit, akkor is te szopsz. Te újranyitsz egy gyárat gyorsan? Az gyárak ellátása és a lakosság mukahelyének, jólétének megtartása a cél, vagy éppenséggel épp ennek akadályozása?

cui prodest?
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Tökmindegy, ha nincs adblu, nincs magnézium, nincs kenyér, akkor te nem tudod megvenni a végén. Ha csak csinálta az elit, akkor is te szopsz. Te újranyitsz egy gyárat gyorsan? Az gyárak ellátása és a lakosság mukahelyének, jólétének megtartása a cél, vagy éppenséggel épp ennek akadályozása?

cui prodest?
So. Ha nincs AdBlu akkor nincs mivel az építési területre szállítani a téglát :)
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Ha nincs AdBlue, átbasszuk az elektronikát és vígan füstölünk tovább. Ha nincs papír, nem olvasunk (így se), nem törlünk segget. Ha nincs kaja, lefogyunk legalább. Ha hideg van, összebújnak. Ha nincs áram, több gyerek lesz. Komolyan: nem mi szervezzük ezt? Szépen visszatérünk a Boldog Békeévekhez. :) A zöldek meg hadd zöldüljenek...
 
Ha nincs AdBlue, átbasszuk az elektronikát és vígan füstölünk tovább. Ha nincs papír, nem olvasunk (így se), nem törlünk segget. Ha nincs kaja, lefogyunk legalább. Ha hideg van, összebújnak. Ha nincs áram, több gyerek lesz. Komolyan: nem mi szervezzük ezt? Szépen visszatérünk a Boldog Békeévekhez. :) A zöldek meg hadd zöldüljenek...
Jó lefogyást és összebúját kívánok! Én nem kívánok csődbe menni és éhenhalni a "boldog békeévek" szellemében. Kifejezetten nem kívánok rengeteg gürizés után beszopni egy újabb az elit felé vagyonátszivattyúzást, még ha te tapsolsz is hozzá!

széljegyzet: én pl. szoktam olvasni. Akkor mi van?
 
De ezek rendes, becsületes határvédő katonák, akiknek joguk van feltartóztatni az erőszakos illegális! bevándorlókat, bezzeg a mi rendőreink kedves, békés menekülteket!, főleg asszonyokat ütlegeltek.
Ugye mennyire más ez a videó?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mindig szoktam mondani, hogy minket a nyugat gonoszul kezel. Amit a románnak, szlováknak, lengyelnek megengednek, nekünk annak 10-edét sem.
Mintha nem bírnák megemészteni, hogy 1000 évvel ezelőtt egy párszor elkentük a szájukat :D . Genetikájukban van a magyarok gyűlölete:(. De sebaj, majd közelebbről jelentősen frissül a génállományuk olyanokkal akik tudják, hogy kik vagyunk - és nem is gyűlölnek:rolleyes:.
 
Mindig szoktam mondani, hogy minket a nyugat gonoszul kezel. Amit a románnak, szlováknak, lengyelnek megengednek, nekünk annak 10-edét sem.
Mintha nem bírnák megemészteni, hogy 1000 évvel ezelőtt egy párszor elkentük a szájukat :D . Genetikájukban van a magyarok gyűlölete:(. De sebaj, majd közelebbről jelentősen frissül a génállományuk olyanokkal akik tudják, hogy kik vagyunk - és nem is gyűlölnek:rolleyes:.

Nem, az elmúlt 100 évben kell inkább keresni az okokat... Vagy 150-200-ban, ha úgy tetszik.
Az 1000 évvel ezelőttiek ez esetben max. a szomszédainknak fájnak.
 
Vissza az Euro2 es 3 motorokat a kozutakra!!!! :D
Egyszer csak úgy érdeklődéssel olvasnám azt a cikket, akár nyomtatott, akár digitális orgánum közli, amiben összehasonlítják egy 2002-es 1.6-os Citroen Berlingo és egy 2021-es Mercedes/BMW/Audi benzin-lágy hibrid autójának a kipufogó gázait. Mondjuk egy amolyan rászerelt kis csodamasinával, ami mindent néz. És csak 500km folyamatos üzem. Tehát Bp-Debrecen-Bp. De hogy legyen benne város is, mondjuk a BAH csomóponttól indulunk.

Kizártnak tartom, hogy a 300+ lóerős cucc kevesebb szart pöfög ki, mint egy 20 éves szívó benzines... Kizárt. Persze azon van zöldrendszám, ezen a szaron meg nincs, mert ez környezetre káros...

A múltkor beszélgettünk a 13 éves kisfiammal, hogy mennyi kerozin fér egy utasgépbe. Megnéztük a Wikin, hogy az A-320-ba mennyi, és kiszámoltuk, hogy ha az a kerozin 95-ös benya lenne /tudom, hogy más az előállítás és más minden/, akkor annyiból 300.000 km-t menne egy autó. A repcsi kierpüli közel a tele tankot 5000km-en max (lehet persze pontosítani). De nagyjából 5-6 óránként elfüstöl egy akkora mennyiséget, amivel egy személyautó az élettartama alatt találkozik... És most az adblue miatt aggódunk... :D
 
Jó lefogyást és összebúját kívánok! Én nem kívánok csődbe menni és éhenhalni a "boldog békeévek" szellemében. Kifejezetten nem kívánok rengeteg gürizés után beszopni egy újabb az elit felé vagyonátszivattyúzást, még ha te tapsolsz is hozzá!

széljegyzet: én pl. szoktam olvasni. Akkor mi van?
Nagyon örülök, hogy szoktál olvasni. Ha nem lesz papír, nem fogsz. Az is tiszteletre méltó, hogy nem kívánsz csődbe menni. A világgazdaság biztosan értékeli is. Az írásomban ironizáltam, de ez - Nálad - úgy látszik nem jött át... Az összebújás következménye lesz a lefogyás. Azért 60 fölött ez nem semmi :)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Van egy olyan érzésem, ha nyer a kormány, Novák Katalin más stratégiailag fontosabb poziban folytatja. Ő építi az új európai radikál-konzerv szövetséget részünkről.