Recent Content by voltagemultiplier

  1. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    Roni: az indiai Szuhojok gyakorlatoztak amerikai F-15-ökkel és az F-15-ösök szívtak. A google a barátod. (indian air force Su-30 against F-15) legalábbis néhány esetben. a lényeg hogy a mai AESA radar nem csak radar hanem egy multifunkciós műszer, amely kommunikációra is alkalmas...
  2. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    molni: mechanikus antennamozgatású radaroknál még mindig lehet jelentős előnye az LPI-nek. mert a mechanikus mozgás lassúsága illetve rögzített értéke "megspekulálható"
  3. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    Az hogy az "USA elektronikailag" ki előtt van nagyon komoly kérdés mert az LPI radar által átverni szándékozott gép radarjának hatalmas fizikai előnye van, ő az LPI direkt ráeső sugárzását észleli ami irdatlan előny. az LPI a saját sugárzásának a visszavert jelét sokkal kisebb távolságról fogja...
  4. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    és nem állítottam hogy a PRF kizárólagosan meghatároz bármit is. Olvass följebb. Impulzus hossza, kúpszög eltérítésének frekvenciája, polarizálás, ellenséges jel utánzása, teljesítmény változtatása stb mindenfélét fel lehet használni. A PRF-et a h...ék számra is világosan magyarázható okokból...
  5. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    van egy mennyiségű jellegű verseny az LPI és a kicselezése között. Mindenki bepakol a radarjába LPI-t. Már nem egyértelmű fölény azt mondani valakiről, hogy "LPI-je van". 1991ben az volt.
  6. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    csökken a harci értéke a korábbi radarokhoz képest, de kötelezően marad. Ahogy a az első sugárhajtású gépek is elvesztették fölényüket amikor mindenki más is áttért a sugárhajtásra, de attól még maradt a sugárhajtás akkor is ha már nem adott fölényt.
  7. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    most egy politikusi szófosás fordulat (minden analfabéta jellemzője) : "tegyük fel szart se ér az LPI..."
  8. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    megvan neked, hogy egy olyan feltételezés alapján miszerint a vevő minősége minimálisan 8szor jobb bármilyen más vevőnél? (Ami nem igaz a valóságban) Ha nem értesz hozzá, hidd el hogy nem az angol szövegfordításból áll a dolog...
  9. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    wolfram és doberaman: sikerült a fizikát (is) egy (bevezető leírás alapján) unortodoxisítani. aki előszőr érzékeli a radarsugárzást (az ES) sokkal nagyobb távolságról képes azt tenni mint a kibocsátó ( az LPI-s radar) a visszavert jelet.
  10. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    molni "A PRF-nek és az LPI-nek az égvilágon semmi köze nincs egymáshoz" ha ezt a stealth gép LPI képességére és az ellenlábas gép PRF-jére érted akkor már gyógyszer kell...
  11. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    blaze: ha a stealth gép változtatja az állásszögét és egyéb helyzetszögeit annak nagyon komoly korlátja van vagy letér a szándékozott útvonaláról egyébként meg nincs köze a saját kisugárázásának manipulációjához. wolfram: szótorlódás, ködös utalások és összvissz zagyvaság. TE OLVASD EL...
  12. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    méghogy ÉN nem értem, miért te mivel foglalkozol? Az LPI azért jött létre mert a korabeli szovjet radarok PRF-je, impulzusidőtartama rögzített volt illetve később pár érték között kézileg választható volt és ezeket könnyű volt lemérni majd közöttük okoskodni. Ma már bizonyos korlátok közt...
  13. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    az olyanok mint te sosem értették meg hogy ha amikor az első sugárhajtású gép elvesztette fölényét mert mindenki más is átállt a sugárhajtásra attól még megmaradt a sugárhajtás mert lejjebb/vissza nem lehet menni de fölény már nincs. Pödörj egyet a bajszodon!
  14. V

    Légvédelemi radarok működéséről általában

    wolfram: hozzá nem értő zagyválás. Az LPI koncepció a többi radar rögzített üzemmódjainak kihasználására épült. Ma már minden radar változtat mindent.