Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Szó megszakad, hang fennakad, lehellet megszegik.
Városmajorból sárga galamb, egy Tatra emelkedik.

577567396_1226092046222224_7394468323528882192_n.jpg
 
Szó megszakad, hang fennakad, lehellet megszegik.
Városmajorból sárga galamb, egy Tatra emelkedik.

577567396_1226092046222224_7394468323528882192_n.jpg

Ja, kb. 5 hete próbáztak.

Mondjuk ha jól értem, az (egyik?) elképzelés, hogy a régi szerelvények is járnának tovább, a Tatrák pedig bejárnának a Széll Kálmán térre. Csak nem tudom akkor mi lesz az eltérő szükséges peronmagassággal. Meg a villamosok nem is mentek fel a végállomásig a próbán.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ja, kb. 5 hete próbáztak.

Aki kitalálta, fel kéne rakni a vilire és megindítani a szerelvényt a Szecskáról lefelé nyélgázon. Mi baj lehet...?

Mondjuk ha jól értem, az (egyik?) elképzelés, hogy a régi szerelvények is járnának tovább, a Tatrák pedig bejárnának a Széll Kálmán térre. Csak nem tudom akkor mi lesz az eltérő szükséges peronmagassággal. Meg a villamosok nem is mentek fel a végállomásig a próbán.

Hát semmi. Majd az ablakokból kimásznak az utasok a peronra, felfelé meg tolják mert nem kompatibilis sem a vezeték, sem a feszültség, azt egyébként meg FOGASKEREKŰ, a villamos meg ott ál meg előtte.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator

Amúgy majdnem eltaláltad, az S2000 után, ezt bizony S660-nak hívták.
1280px-Honda_S660_%CE%B1_%283BA-JW5%29.jpg
1280px-HONDA_S660_JW5_03.jpg

Szerintem nagyon komolyan nézz ki a kis picuri.
Mivel kei car, ezért a szabályozás miatt sajnos csak 660 köbcentis és 63LE-s.
De ehhez mindössze 830 kg súly társul :D
Esküszöm én szívesen tuningolnék ilyen kocsit, pl. a szar keicar motort kicserélném egy CBR1000-es blokkra ami kb. 180 LE.
Úgy azért a 830 kg tömeggel igencsak parádésat menne :cool:
 
ja, tök jó. Felújítás helyett.

Mit akarsz felújítani, a Tatrákat? T5C5K, T5C5K2, T5C5K2M... ezek mind felújítások voltak.

A fogaskerekűt? Azt lehetne, de épp azért kísérleteztek a Tatrákkal, hogy eldöntsék, hogy lehetséges-e adhéziós vontatás a fogas pályáján. Ugye a fogaskeréktől ha lehet, jobb megszabadulni. A pálya meredeksége nem feltétlenül indokolja, bár eléggé határeset.
De ha lehetséges, lehetne kicsivel kevésbé drága szerelvényeket beszerezni majd, egyszer, ha lesz rá pénz, amik bejárhatnának a villamoshálózatra is. Ugye ma már a fagyok sokkal ritkábbak stb.

Hát semmi. Majd az ablakokból kimásznak az utasok a peronra, felfelé meg tolják mert nem kompatibilis sem a vezeték, sem a feszültség, azt egyébként meg FOGASKEREKŰ, a villamos meg ott ál meg előtte.

Ezt igazából valamelyik kutyapártos nagyeszű mondta, hogy járhatnának hétvégén a régi szerelvények, a villamos mellett, vagy vmi ilyesmi. Nem túl reális.
A vezeték meg a feszültség meg megoldható, ha "villamos" jár majd ott. A peronok átépítése is.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Mit akarsz felújítani, a Tatrákat? T5C5K, T5C5K2, T5C5K2M... ezek mind felújítások voltak.

A fogaskerekűt? Azt lehetne, de épp azért kísérleteztek a Tatrákkal, hogy eldöntsék, hogy lehetséges-e adhéziós vontatás a fogas pályáján. Ugye a fogaskeréktől ha lehet, jobb megszabadulni. A pálya meredeksége nem feltétlenül indokolja, bár eléggé határeset.
De ha lehetséges, lehetne kicsivel kevésbé drága szerelvényeket beszerezni majd, egyszer, ha lesz rá pénz, amik bejárhatnának a villamoshálózatra is. Ugye ma már a fagyok sokkal ritkábbak stb.
A fogast nyilván. Ha más nem, akkor az unikalitása miatt.
Meg mondjuk egyszer fog megindulni faleveleken a vili lefelé...
 

A legmegfizethetőbb kínai mini elektromos autó - TELJES gyártási folyamat (hogyan készül egy autó)​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby
Kis nosztalgia:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Egy kis áttekintés az orosz autóiparról:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az igazán érdekes benne, hogy sok szart gyártottak, de anyagilag egyik sem volt bukás.
Sőt, jó pár dolog el sem hangzik a videóban, pl. a moszkvicsok sikere a nyugati piacon a 60's években, vagy a Lada Niva sikere, ami önálló fejlesztés volt. Kicsit negatív a vidi, bár ez betudható annak, hogy az "autóipari bukások" sorozat egyik része.
 
Amúgy majdnem eltaláltad, az S2000 után, ezt bizony S660-nak hívták.
1280px-Honda_S660_%CE%B1_%283BA-JW5%29.jpg
1280px-HONDA_S660_JW5_03.jpg

Szerintem nagyon komolyan nézz ki a kis picuri.
Mivel kei car, ezért a szabályozás miatt sajnos csak 660 köbcentis és 63LE-s.
De ehhez mindössze 830 kg súly társul :D
Esküszöm én szívesen tuningolnék ilyen kocsit, pl. a szar keicar motort kicserélném egy CBR1000-es blokkra ami kb. 180 LE.
Úgy azért a 830 kg tömeggel igencsak parádésat menne :cool:

Azt remélem tudod hogy most lényegében újra feltaláltad a CR-X-et, te, anyák megszomorítója. :D