Ha jól tudom, költségtúllépés egy megszorító időszakban.Amúgy végül mi vezetett az A-12 program bukásához?
Illetve szerintetek hasznos lett volna-e a Navy számára ez a repülőgép?
(Pl. Jobb megoldás lett volna-e csapásmérő feladatra, mint az SH)
Nincs mit, tényleg csak kósza emlékeim vannak. @molnibalage vagy @Allesmor Obranna szerintem jobban képben van vele.Köszönöm a választ!
Elég keveset tudok a típusról. Nekem első ránézésre egy lopakodó A-6-nak tűnt.
Annak a váltótípusa lett volna. Nemigen lehet róla sokat tudni, hiszen alapvetően koncepció szinten megrekedt.Köszönöm a választ!
Elég keveset tudok a típusról. Nekem első ránézésre egy lopakodó A-6-nak tűnt.
Ez minden vadászgépre igaz. Igazi kemény AG konfigban kb. 30 ezer lábon M1.1-1.2 tája a plafon, de olyan gyorsulás és üzemanyag fogyasztással, hogy az komolytalan.Ha jól tudom, költségtúllépés egy megszorító időszakban.
Hogy jobb lett vonna-e, szintén csak kósza emlék, de stealth kialakítású volt, szubszonikus sebességgel, viszont nagyobb hatótávolsággal. A Navy igényeinek megfelelő, a SH sem igen lépi át a hangsebességet, főleg nem megpakolva.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..