G
Galthran
Guest
ezek szerint már tudják gyártani a megfelelő minőségben?Történelmi megegyezés. 1500LE Doosan Infracore DV27K dízelmotor kerül az Altayba.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ezek szerint már tudják gyártani a megfelelő minőségben?Történelmi megegyezés. 1500LE Doosan Infracore DV27K dízelmotor kerül az Altayba.
ezek szerint már tudják gyártani a megfelelő minőségben?
A nyakamat teszem rá, hogy soha nem lesz normális harckocsimotorjuk. Amit el tudok képzelni az a Doosan motor licencének a megvásárlása.Nem csak importálják egyelőre Dél-Korából, amíg a sajátjukat ki nem fejlesztik?
úgyértem a koreaiak, eddig úgy volt hogy ők se tudják legyártani tisztességesen, ezért raktak német motrot a tankjukbaNem csak importálják egyelőre Dél-Korából, amíg a sajátjukat ki nem fejlesztik?
A motort megoldották Koreában, a váltóval szívtak még, nem tudom most hogy áll.úgyértem a koreaiak, eddig úgy volt hogy ők se tudják legyártani tisztességesen, ezért raktak német motrot a tankjukba
Klasszikus Özdil cikk, baromság az egész. Technológiatranszfer nincs a megállapodásban, már több mint egy éve megkapták a szükséges tömörítési arányt és a turbótechnológiákat, ezt több, a BMC Powernél dolgozó régi iskolás barátom is személyesen megerősítette, ami a szerkezetet nézve is érthető. a motorok közül. Meggyőzni az embereket arról, hogy Amerika, amely a közelmúltban a GE-n keresztül szállított technológiát Törökországnak LM sorozatú hajtóművekben tengeri küldetésekhez, méltóképpen nyomást fog gyakorolni Koreára a belső égésű motoros motor miatt.Módosítottak a Távol-Keleten.
Coreea de Sud s-a răzgândit în privința transferului de tehnologie pentru noul tanc turcesc Altay
Negocierile dintre companiile turcești și sud-coreene pentru motorul și transmisia primului tanc indigen al Turciei trec de la planurile de coproducție în țara europeană la un contract standard, au declarat surse turcești din industrie și achiziții, pentrwww.defenseromania.ro
Mégsem adják át a technológiát, inkább a szükséges részeket legyártják és elviszik Törökországba. Ankara most azt sejti, hogy ha aláírják a szerződést, utána Washington nyomást fog gyakorolni, hogy a koreaiak mégse teljesítsék a szállítást, de ez a részükről csak találgatás. (Azért kíváncsi lennék a lengyel reakciókra, mikor a 100% polonizált K2-esről tárgyalnak és felmerül a lehetőség, hogy mégsem a szlávoknak kell legyártani mindent.)
Klasszikus Özdil cikk, baromság az egész. Technológiatranszfer nincs a megállapodásban, már több mint egy éve megkapták a szükséges tömörítési arányt és a turbótechnológiákat, ezt több, a BMC Powernél dolgozó régi iskolás barátom is személyesen megerősítette, ami a szerkezetet nézve is érthető. a motorok közül. Meggyőzni az embereket arról, hogy Amerika, amely a közelmúltban a GE-n keresztül szállított technológiát Törökországnak LM sorozatú hajtóművekben tengeri küldetésekhez, méltóképpen nyomást fog gyakorolni Koreára a belső égésű motoros motor miatt.
Ideje lenne felmutatni sorozatgyártást, mert ketyeg az idő, Katar megrendelt 250-et, nálatok eredetileg 1000-db amiről szó volt.1 Altay a készletben szereplő MTU-RENK Powerpack felhasználásával készült.
BMC Arifiye'de ilk ALTAY Tankı'nı üretti | SavunmaSanayiST
ALTAY Ana Muharebe Tankı (AMT)'nın seri üretim ihalesini kazanan BMC, Arifiye'de ilk ALTAY Tankı'nı üretti. Gelişmeyi, Milli Savunma Bakanı Hulusi AKAR duyurdu.www.savunmasanayist.com
Egy élmény volt látni amikor egy teljes hk század partraszállását, bár azok M60-asok voltak.
A BMC által kifejlesztett motor és sebességváltó a legjobb esetben is 2025-ben kezdi meg működését, a Doosantól szállított motorok integrációja folytatódik, azt mondták, hogy a tömeggyártás jövőre kezdődik, de ami az Altay-t illeti, nem bízhatok benne túlságosan.Màn készen van a török motor belije?
Katariak kicsit moroghatnak gondolom.A BMC által kifejlesztett motor és sebességváltó a legjobb esetben is 2025-ben kezdi meg működését, a Doosantól szállított motorok integrációja folytatódik, azt mondták, hogy a tömeggyártás jövőre kezdődik, de ami az Altay-t illeti, nem bízhatok benne túlságosan.
Nincs szükségük koreai motorra. Külön megrendelhetik a motort, és telepíthetik a katari tartályba. Számukra nem az a probléma, hogy a tartálynak nincs motorja, de a fő probléma számukra az, hogy a tartály nincs gyártásban. Ezenkívül a vásárlás inkább politikai, mint amennyire szükség van, így nem igazán érdekli őket.Katariak kicsit moroghatnak gondolom.